Ассоциация әдісі

Сабақтың тақырыбы: Шыңғыс Айтматов. Найман - Ана үзіндісі
Қазақ әдебиеті 8 сынып
Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар:
Ш. Айтматовтың кім екенін және шығармаларын атай алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
Әңгіме сюжетін талқылау арқылы негізгі мәселе мен түйінді анықтайды.
Кейбір оқушылар:
Тақырыпты игеруін шығармашылықпен біріктіріп, қабылдаған шешімін дәлел арқылы айғақтайды.

Тілдік мақсат
Оқушылар:
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Сарыөзек, наймандар, жуан - жуандар, шапқыншылық, мәңгүрттік, ана, бейіт.
Сыныптағы диалог, жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:
1. Көркем шығармада не баяндалады?
2. Найман - Ананың ішкі толғанысы өзін алдады ма?
3. Ана мақсатына неліктен жете алмады?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
1. Шығармадағы мәселенің себептерін дәлелдеу арқылы шешімін табады.
2. Блум таксономиясына негізделген сұрақтарға жауап жазады.

Басталуы 4 мин.
1) Оқушылармен амандасу, түгелдеу, тренинг арқылы 3 топқа бөлу. Мен аспан әлемінің... (айы, күні, жұлдызымын).
2) Ассоциация әдісі. Топтық жұмыс.
Электронды оқулықтағы Ш. Айтматов туралы ақпаратпен танысу арқылы авторға ассоциация жасайды.

Ортасы
Джигсо әдісі. Топтық жұмыс. Шығармадағы оқиғаларды дала тобында топтасып оқу, талқылау. Жанұя тобына қайта оралып, топ мүшелеріне түсіндіру.
Бағдаршам арқылы бағалау.
Жұптық жұмыс. Балық қаңқасы әдісі. Сызбаны толықтыр.

Аяқталуы
Жеке жұмыс. Блум гүлінің әр күлтесіндегі сұрақтарға жауап жазу керек.
Жеке жұмыс. Блум гүлі

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

«Айналайын» ұғымының ассоциативтік өрісі
XVIII ғ. ассоциианализм мен эмпиризмнің үстемдік құруын анықтау
Заманауи инновациялық әдістерді қолдану арқылы баланы жан - жақты дамыту жолдары
Қазақ бөлiмiнде оқитын студенттердiң тiлдiк санасындағы неологизмдердiң идентификациясы (психолингвистикалық талдау).
Корреляциялық байланыс
Фитоценоздардың классификациясы және ординациясы
Эббингауз заңы уйрету және ес, жаттығуларды уақыт бойынша бөлу.Эббингауздың ұмыту қисығы және оның модификациясы
Жуғыш зат құрамы
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОЙЛАУ ЖӘНЕ СӨЙЛЕУ ПРОЦЕССТЕРІН ДАМЫТУ
Ойлау қабілеті жайлы
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
Азаматтық іс жүргізу құқықғының пәні, әдісі, жүйесі мен қағидаттары.
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
БОНИТТЕУ ӘДІСІН ҚҰРУ ШКАЛАСЫ. ТОПЫРАҚ ЭТАЛОНЫ
Туризмнің белсенді түрінің әдісі мен тәсілдерінің негіздері
Бақылаудың негізгі статистикалық әдісі
Асептика - жараны микробтардың зақымдануынан қорғау әдісі
Дүние жүзі қазақтары ассоциациясының төрағасы