Қарсылықты салалас құрмалас және оның жалғаулықты, жалғаулықсыз түрлерінің жасалу жолдарын меңгерту


(сабақ жоспарының үлгісі)
Сабақтың тақырыбы: Қарсылықты салалас құрмалас сөйлем
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Қарсылықты салалас құрмалас және оның жалғаулықты, жалғаулықсыз түрлерінің жасалу жолдарын меңгерту.
Дамытушылық: Зейін, ынта қабілеттерін, ой - өрістерін дамыту, ББД қалыптастыру.
Тәрбиелік: Мәдениетті сөйлеуге, тазалыққа, ұқыптылыққа, сауаттылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Оқыту әдістері: түсіндіру, талдау - жинақтау, үш өлшемді оқыту, ситуациялық, кітаппен жұмыс, көрнекілік, топпен жұмыс
Көрнекіліктер: карточкалар, оқулық, т. б.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Оқыту әдістері: түсіндіру, сұрақ - жауап, кітаппен жұмыс, проблемалық, талдау, жеке жұмыс т. б.
Көрнекіліктер: интерактивті тақта, оқулық, әдебиет (8 - сынып) т. б.
Пәнаралық байланыс: әдебиет
Қосымша материалдар: Г. Қосымова, Н. Құрманова Қазақ тілі (8 - сынып, әдістемелік нұсқау), Н. Оралбаева, Т. Әбдіғалиева, Б. Шалабаев Практикалық қазақ тілі

Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі (амандасу, оқушыларды түгендеу, тақырыпты және мақсатын хабарлау)

2. Үй тапсырмасын тексеру
- Себеп - салдар салалас құрмаластың жасалу жолдары?
- Себеп - салдар салалас құрмалас жасайтын шылаулар? Олардың мәні?
- Тыныс белгілерінің қойылу жағдайлары?
Жаттығулар тексеріледі

3. Жаңа сабақ
а). Жаңа материалды түсіндіру
Құрамындағы жай сөйлемдердің біріндегі іс, оқиға екіншісіндегі іс, оқиғаға қарама - қарсы болатын салалас құрмаластың түрін қарсылықты салалас дейміз.
Қарсылықты салалас жалғаулықты, жалғаулықсыз болып екіге бөлінеді.
Тақтада: 1. Жалғаулықсыз қ. с.
Мыс: Жәнібекке ақсақал шара толы қымызды ұсынып еді, - хан басын шайқады. Баршагүл сәлем беріп еді, - ол қырын қарап кетті (үтір, сызықша қойылады).
2. Жалғаулықты қ. с. бірақ, алайда, дегенмен, сонда да, әйтсе де, жалғаулықтары арқылы жасалады.
Мыс: Күңгір дауыс құлағыма келеді, бірақ маған жауап қайтарған ешкім жоқ. ( үтір қойылады).
Әнкеш мені жіберер емес, сөйтсе де мен болмай оқуға кеттім. ( үтір қойылады).
Жаттығулармен жұмыс
106 - жаттығу. Берілген жай сөйлемдерге ойларыңнан қарама - қарсы мәнді жай сөйлем жазып, қарсылықты салалас құраңдар.
107 - жаттығу. Қарсылықты салаластың қай түрі екенін анықтап, тыныс белгілерінің қойылу себептерін анықтаңдар.
Жеке жұмыс.
Деңгейлік тапсырмалары бар карточкалар беріледі.

4. Жаңа сабақты бекіту
- Қарсылықты салалас?
- Жасалу жолдары?
- Жалғаулықты, жалғаулықсыз түрлеріне мысалдар келтір.
- Тыныс белгілері қалай қойылады?

5. Үйге тапсырма
- Ереже жаттау. 105, 108 - жаттығулар
6. Бағалау

Астана қаласы, №10 мектеп – гимназия
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Тулебаева Айгүл Қошқарбайқызы

Қарсылықты салалас құрмалас сөйлем. жүктеу


Ұқсас жұмыстар
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару


Көмек