Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету


Тақырыбы: "Құстар айтысы" үнді ертегісі

Сабақтың мақсаты: - Ертегінің мазмұнын түсінеді;
- Мазмұндау, негізгі ойды анықтау дағдыларын дамиды;
- Сөйлеу дағдыларын қалыптасады, ойлау қабілеттерін дамиды;.
- Шығармашылық тапсырмалар орындай алады.
Оқыту нәтижесі: - Ертегінің мазмұнын түсінді;
- Мазмұндау, негізгі ойды анықтау дағдылары дамыды;
- Сөйлеу дағдылары қалыптасады, ойлау қабілеттерін дамытты;.
- Шығармашылық тапсырмаларды орындады.
Түйінді идеялар: Ынтымақтастық
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Қолданатын әдіс - тәсіл Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс, формативті бағалау
Ресурстар: Таратылатын тапсырмалар, презентациялар, А4 парағы, оқулық,
Қолданылатын модуль: Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
білім беру үшін бағалау мен оқытуды бағалау, білім беруде АКТ қолдану.
талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес білім беру және оқыту, білім беруді басқару мен көшбасшылық.

Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс - әрекеті
Қызығушылығын ояту Ұйымдастыру кезең
Ынтымақтастықты орнату "Қайтала"
Топқа бөлу Топтың жұмысын ұйымдастыру
"Блоб " ағашымен жұмыс
Дарынды оқушымен жұмыс
"Кім жылдам?"
"Досыма хат"

"Иә, жоқ "
Бүгінгі сабақта не туралы оқимыз деп ойлайсыңдар?
Табыс критерийін анықтау
"Қарлығаш" музыкасын қосады
"Түртіп ал"

"Алма кезекпен оқу" Топ ішінде оқу
"Блоб " ағашымен жұмыс

"Жуан, жіңішке сұрақтар"
Шығармашылық жұмыс
Тест "Ретін анықта"
"Блоб ағашы"
Ақылды ойлап, түйгенін айтар .
Сабақтың басында анықтаған сабаққа қойған критерийлер орындалды ма?


Ұқсас жұмыстар
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Жаңа заман талабы
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі


Көмек