Телефон шырылы

Тақырыбы: Білімділер елінде
Мақсаты: Балаларға технологияны жете түсіне білуге, жағдай жасау. Балалардың шығармашылық танымдық қабілетін дамыту. Балалардың ертегіге деген қызығушылығын арттырып, сөздік қорын байыту. Балалардың оқу іс әрекетіне деген қызығушылығын арттыру.
Керекті құралдар: Әр түрлі суреттер слайдпен, сөйлейтін қалам, ертегі радиомен, сергіту сәті, слайд, шаттық шеңбері, музыка әуені, телефон.
Әдіс - тәсілдер. Сұрақ - жауап, түсіндіру, көрсету, үйрету.
Залдың іші тақырыпқа сай безендірілген.
Шаттық шеңбері: Күн, күн, күн, күн.
Бізге қарсы күледі,
Бұлттар қашып домалап
Жасырынып қалады.
Күн, күн, күн, күн.
Шуақтарын шашады.
Күндей жайнап қуанып
Алақанды созады.
Сұрақтар:
1. Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
Балалар: күз.
Тәрбиеші: Дұрыс айтасыңдар.
2. Күз мезгілінде неше ай бар?
Балалар: Үш ай (қыркүйек, қазан, қараша)
Тәрбиеші: Олай болса күз мезгілінің ерекшеліктерін тамашалайық (слайдтан күз көрінісін қарау )
Тәрбиеші: Балалар сіздер күз туралы тақпақ білесіздер ме?
Балалар: Күз туралы тақпақ айтады.
Оқу іс - әрекетінің жүрісі:
Тәрбиеші: Балалар бүгін біздер білімділер еліндеміз.
Таңғажайып сәт: Телефон шырылдайды. Тәрбиеші телефонды алады
(телефоннан баланың дауысы естіледі)
- Сәлеметсіздер ме балалар! білімділер еліне қош келіпсіздер. Білімділер елінде сіздердің білімдеріңді байқау үшін көптеген тапсырмалар берілген. Сол тапсырмаларды дұрыс орындасаңдар менің сендерге дайындаған сыйым бар.
Тәрбиеші: балалар тақтаға қараңдаршы тақтада 1 ден - 4ке дейін сандар бейнеленген. Егер сендер берілген тапсырманы дұрыс орындасақ мына сандар ашылады.
1 - тапсырма
Тәрбиеші: Балалар білімділер еліндегі кітапханаға барамыз ( музыка әуенімен жүреді)
Тәрбиеші: Балалар кітапханада қызықты кітаптар өте көп екен. Мына кітап өте қызық сияқты, қане оқып танысайық.
Сөйлейтін қалам: 1. Кітаптармен таныстырады.
2. Үй және жабайы жануарлармен таныстырады.
Тәрбиеші: Қараңдар сіздер тапсырманы дұрыс орындағасын бір саны ашылды. Оның артынан белгісіз сурет шықты, оның қандай сурет екенін білу үшін екінші тапсырманы орындаймыз.
2 - тапсырма
Тәрбиеші балалар ирек жолмен жүріп, санамақтар еліне барайық.
1. Логикалық тапсырма Ойлан тап
2. Санамақ.
Тәрбиеші: Тапсырманы дұрыс орындағасын екі саны ашылды.
3 - тапсырма
Тәрбиеші: енді келесі жолмен өнерлілер еліне барамыз.
Өнерлілер елінде балаларды Микки Маус күтіп алады. 1. Сергіту сәті (ағылшын тілінде)
1. Көкөністер мен жемістер дидактикалық ойын (орыс тілінде)
Тәрбиеші: Тапсырманы дұрыс орындадыңдар енді үш саны ашылды.
4 - тапсырма.
Енді келесі жолмен ертегілер еліне барамыз. Сендер қандай ертегілерді білесіңдер?
Балалар өз ойларын айтады.
Тәрбиеші: бүгін жаңа ертегімен танысамыз. Ертегінің аты Амалын тапқан қонжық . Мына сөйлейтін ойыншық сіздерге ертегіні айтып береді.
Көлеңкелі қуыршақ театрынан тәрбиеші ертегі кейіпкерлерін көрсетеді сұрақ қояды. Балалар сұраққа жауап береді.
Тәрбиеші: Білімділер еліндегі барлық тапсырманы орындадық. Біздің құпия сандарымыздың төртінші саны ашылды. Осы құпия сандардың артында ненің суреті бейнеленген екен.
Балалар: Балабақшаның суреті.
Тәрбиеші: Балалар біздер білімнің бәрін осы балабақшадан аламыз.
Телефон шырылы: Рахмет балалар сендер тапсырманың барлығын жақсы орындадыңдар. Сіздер өте білімді екенсіздер енді сендерге арнал сыйлық салған қорабым ашылады. Қораптан кітаптар шығады тәрбиеші балаларға бір - бірден таратып береді.
Қорытынды:
Тәрбиеші балаларды оқу іс - әрекетке жақсы қатысқан үшін мақтап, мадақтайды.

Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: жаңа технологияны жете түсіне білуге.
Нені игереді: үш тілде берілген тапсырманы дұрыс орындауды.
Нені біледі: ертегі мазмұнын айта білуді.



Ұқсас жұмыстар

Конференция өткізудің алдыңғы қатарлы тәсілдері
Тәуелдік категориясы және тәуелдік жалғаулары
Мұқағали Мақатаевтың сырлы да сынды өмірі
Депрессия
Мұқағали Мақатаев – ғасыр ақыны
Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғат бұрышының ғажайып құбылыстарымен таныстыру
Төменгі сыныпта информатиканы оқыту әдістемесі
Тындап түсіну арқылы ағылшын тілін оқыту
Ақындық даралық Ж. Әбдірашев, Т. Медетбек лирикалары негізінде
Бастауыш сыныптарда оқушыларды оқыту барысында пәнаралық байланысты жүзеге асыру жолдары
Қайдан телефон соғып тұрсыз
Жай ұялы телефон смартфон
В. Жетон жіне телефон арқылы келісіммен
Мұның бәрі ұялы телефонның әсері
Ұялы телефонға арналған қапшық жасау