Қолданым әрекеті Натурал сандардың бөлінгіштігі

Атырау облысы, Қызылқоға ауданы,
Сағыз селосы,№9 орта мектебінің математика
мен информатика пәні мұғалімі
Некесова Бағила Исламқызы

Математика 6 сынып
Тақырыбы: Натурал сандардың бөлінгіштігі. Ең үлкен ортақ бөлгіш және ең кіші ортақ еселік 5 сыныпты қайталау
Мақсат:
Білім • Жай және құрама сандар, натурал сандардың бөлінгіштігі, құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу, ең үлкен ортақ бөлгіш және ең кіші ортақ еселікті еске түсіріп, тұжырымдайды.
Түсінік • Натурал сандардың бөлінгіштігіне мысалдар келтіре отырып, түсіндірмесін беріп, қорытынды шығарады.
Қолданым әрекеті • Натурал сандардың бөлінгіштігі. Ең үлкен ортақ бөлгіш және ең кіші ортақ еселік ережелерін қолданып, есептер құрастырып, оларды шығарады.
Талдау әрекеті • ЕҮОБ және ЕКОЕ мысал келтіріп, олардың мағынасын ажыратады.
Шығармашылық әрекет • Жай және құрама сандар, натурал сандардың бөлінгіштігі, құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу тақырыптарын пайдалана отырып, ЕҮОБ және ЕКОЕ табудың алгоритмін ойлап табады.
Бағамдау әрекеті • Натурал сандардың бөлінгіштігі. Ең үлкен ортақ бөлгіш және ең кіші ортақ еселік тақырыбын қайталау сабағының 6 - сыныпта жүйелі білім алудағы маңыздылығын бағалайды.

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Математика пәнінен дәрістер кешені
Натурал сандар бөлінгіштігі
Бүтін және бөлік
Математика негіздері пәнінен практикалық сабақтың әдістемелік нұсқауы
Математикалық құрылымдар. Құрылымдардың типтері және олардың сипаттамалары
Санды өрнектер. Әріпті өрнектер
Математика пәнінен оқу құралы
«Сандар теориясының элементтерін зерттеу.»
МАТЕМАТИКА НЕГІЗДЕРІ пәнінен практикалық сабақтарға арналған әдістемелік нұсқаулық
Салыстырулар теориясының негізі
Басқару іс- әрекеті негізі.
Натуралистшіл немесе позитивтік
Барлық кішкентай сәбилердің істеген іс әрекеті үлкейген адамдардың жүзіне күлкі, қуаныш әкеледі
Педагогтың балалармен өзара әрекеті
Еңбек - адамға өзінің тұтынушылығын қамтамасыз етуге қажетті бүкіл заттар жиынтығын жасайтын адам әрекетінің негізгі формасы
Мәтін - сөйлесу әрекеті мен ойлау үрдісінің жемісі
Мүгалім әрекеті
Мұғалімнің оқушымен өзара әрекеті
Болашақ кәсіби әрекетіңізіде табысты еңбек ету үшін, психодиагностикалық шараларды үйымдастыруда психологтың кәсіби этикасы мен жұмыс принциптерін толық меңгергеніңіз жөн
Көбейткіштердің санға бөлінгіштігінің формуласы