Тендер тапсырмалары

Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы
№28 жалпы білім беру орта мектебі КММ
Математика пәні мұғалімі: Есиркепова Алмагул Бейбитбаевна

Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулаларына есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
Білімділік мақсаты: Қысқаша көбейту формулалары, осы формулаларды пайдаланып есептер шығару, алған білімдерін жүйелеу, логикалық есептер шығару.
Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білімге деген көзқарастарын қалыптастыра отырып, математика пәніне деген қызығушылығын арттыру, ой - өрісін, ойлау қабілетін дамыту, іздендіруді жүзеге асыру.
Тәрбиелік мәні: Оқушыларды патриоттыққа, ұлтжандылыққа, алғырлыққа, шапшаңдыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, тапсырма жазылған карточкалар, компьютер, интерактивті тақта.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес сабақ.
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, деңгейлік тапсырмалар орындау.
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
а) Амандасу
ә) Оқушылар тізімін тексеру
б) Сабақтың мақсатын нұсқау

II. Оқушыларды а² - в², ( а – в )², ( а + в )² стикерлері арқылы 3 топқа бөлеміз. Әр топ топ басшыларын сайлап алады. Бүгінгі біздің сабағымыз ойын, әрі жарыс түрінде өтеді.
Бәріміз 2017 жылы Қазақстанда тұңғыш рет ЕХРО - 2017 атты тарихи маңызы бар көрме өткізілетінінен хабарымыз бар. Біздің бүгінгі мақсатымыз әр компания тендерге түсу барысында сол кезге дейін салынатын ғимараттардың құрылысын жеңіп алуымыз қажет. Қай компания тендерді жеңіп алса сол компания жеңімпаз атанады.

1. Тендер тапсырмалары
Тақтадағы ұяшықтар арқылы қысқаша көбейту формулаларын ауызша қайтала

2. Тендер есептері:
(5в – 4х) (5в + 4х)
144 - у²
( m+n)²- ( m - n)²
( 1 3 а - 1 2в ) ( 1 3 а + 1 2 в )
х² - 6ху + 9 у²
( а - 1 ) ( а² + а +1) - а² ( а - 8)

3. Тендер тапсырмасы (логикалық есептер, сұрақтар)
1. Қазақ халық мақалында қанша құмалақ бір қарын майды шірітеді?
2. Ноль санын алғаш ойлап тапқан адам кім?
3. Кімді математика королі атаған?
4.(әзіл есеп) Наурыз мерекесінде 20 адам би биледі. Ләззат 7 жігітпен, Гулзат 8 жігітпен, Айгул 9 жігітпен, ал Айдана сол мерекеге келген барлық жігітпен би биледі. Мерекеде қанша жігіт болған?
5. Үнділіктер оны Сунья деп атаған, ал араб математиктері Cифр деп атаған. Біз оны қазір қалай атаймыз?
6. Есімдері әртүрлі, жастары бірдей жеті ағайындылардың есімдерін атаңдар
7. Үстел үстінде бірнеше кәмпит жатқан. Оны екі анасы, екі қызы және әжесі мен немересі 1 кәмпиттен бөліп алғанда үстелде кәмпит қалған жоқ. Алғашқыда үстел үстінде қанша кәмпит болған?
8. Шеңбердің диаметрі дегеніміз не?
9. Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады?
10. Алмұрт алмадан ауыр, ал алма өріктен ауыр. Алмұрт ауыр ма, әлде өрік ауыр ма?
11. (әзіл есеп) Бір бала ас уйде тарақандарды ұстап жүріп, 5 - ін өлтірді, ал 3 есе көбін жаралады. 3 тарақанды өте ауыр жаралады және олар өліп қалды, ал қалғандары тіріліп кетті, бірақ балаға ренжіп көршілеріне мүлдем кетіп қалды. Көршілеріне неше тарақан кетіп қалды?
12. Үстелдің бір бұрышы кесіп алынды. Үстелде енді неше бұрыш қалды?
13.(әзіл есеп) Әсет пен Азатқа анасы 5 тәтті тоқаштан әперді. Әсет өзінің тоқаштарын 6 минутта жеп қойды да, әр тоқашын 4 минут жеп жатқан Азатқа қарап қызғаныштан жындана жаздады. Әсет әлі неше минут қызғаныштан жынданатын болды?
14. Еменде 3 бұтақ, ал әр бұтақта 3 алмадан бар. Барлығы неше алма?
15. Заттарды санау үшін қолданылатын сандар қандай сандар?
16. Бірдей көбейткіштерден тұратын көбейтіндіні қалай атайды?
17.(әзіл есеп) Кішкентай Есетті мысық тырнап алғанда ол 5 минут бақырды, ал ара шағып алғанда ол 3 минут ұзақ бақырды, өзінің анасы ұстап алып сабынмен жуындырғанда Есет ара шағып алғандағыдан 2 есе көп уақыт бақырды. Анасы Есетті 11 минут жуындырды. Есет жуынып болғаннан кейін қанша уақыт бақырды?

4. Тендер тапсырмалары.
Теңдікті дұрыс теңдікке айналдыратындай етіп, жұлдызшаның орнына тиістісін қой.
(* + 2в)² = а² + 4ав + 4в²
(5х² + * ) ( 5х 2 - *) = 25 х4 – 16у4
а4 – 225в10=( а² -*) (* + а²)
(3а – 0, 5 в)² = 9а² - * + 0, 25 в²
(2а + 4в)² = * + 16 ав + 16в²
(2х² - 3а) (2х² + 3а) = * - 9а²

5. Тендер тапсырмасы
Берілген шашыраңқы әріптердің орнын табу (сергіту мақсатында)

6. Тендер тапсырмасы
Әр топ басшыларына деңгейлік тапсырмалар беріледі.
( х - 4с) ( х+4с)=
х² +2х +1=
( а + 6в )²=
( 4 - 5х)² - 64 =
81х² - 9 = 0

Астанадағы ЕХРО - 2017 көрмесі Орталық Азия мен ТМД елдерінде өткізгелі отырған алғашқы халықаралық көрме болмақ. Бұл көрме 3 айға, яғни 2017 жылғы 10 маусымнан 10 қыркүйекке дейін созылмақ. Оған әлемнің 100 - ге тарта елі және 10 - ға жуық халықаралық ұйымдары қатысады деп күтілуде. Көрмеге 5 миллионнан астам адам келеді. Бұл Республикамыздың халықаралық ілгерілеу жолындағы үлкен қадамы. Бұл кезде Астана және оның маңындағы аймақтардың бизнесі дамуы ерекше серпінге ие болады, халыққа қызмет көрсету, қонақ үй, туризм салаларының ұтары мол. Астананың бәсекелестік күресте жеңіске жетуі біріншіден біздің астанамызды әлемдік деңгейдегі оқиғаны қабылдауға лайықты орталық деп танығандық, екіншіден, біздің мемлекетімізге берілген үлкен баға, үшіншіден жеңіске біз ұсынған - Болашақтың энергиясы тақырыбы көмектесті. Астанадағы ЕХРО - 2017 көрмесі Қазақстан Республикасы елордасының үздік брендтерінің бірі және аса әдемі нысан болады.

Сабақты қорытындылау. Жеңімпаз компания мүшелерін құттықтау
Оқушыларды бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Мемлекеттік мүліктерді жекешелендірудің түсінігі
Жекешелендiру туралы заңдар
Меншіктің экономикалық түрлері
Баға белгілеудің əдістері
Мемлекеттік меншікті жекешелендіру
Әлемдік саудадағы тендердің рөлі және оның Қазақстандағы тәжірибесі
Конкурстық міндеттемелер
Жекешелендірудің мәні, түрлері және қазақстандағы жекешелендіру үлгісі
Шартттық міндеттемелердің негіздері
Негізсіз баюдың салдарын ашу
Дипломдық жұмыс тапсырмалары
Бес әлеуметтік бастама - Елбасының қолдауымен халыққа жолданған нақты тапсырмалары мен оның орындалу мерзімі бар әлеуметтік бағдарлама
Өздеріңе ұнайтын, жақсы көретін жұмыс істеңдер
Әдеби ағымдар мен бағыттар пәні бойынша 2 аралық бақылау тапсырмалары
Аралық бақылау тапсырмалары
 Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері пәнінен университеттің барлық мамандықтарына арналған тест тапсырмалары (2 кредит)
 Илегіш және майлағыш заттардың жалпы химиялық технологиясы пәнінен 2 аралық бақылау тапсырмалары
 1 Аралық бақылау тапсырмалары
Поляр координаталарына көшу арқылы интегралын есптеңдер
Межелік Бақылау тапсырмалары