Трапецияның анықтамасын және элементтерін, түрлерін айыра білулері
Батыс Қазақстан облысы,
Орал қаласы, №4 жалпы орта білім беретін мектеп
Шигали Мақпал Ідірқызы
Сабақтың тақырыбы: Трапеция
Сабақтың білімділік мақсаты: Трапеция ұғымымен, оның түрлерімен және элементтерімен таныстыру.
Сабақтың дамытушылық мақсаты: Трапецияның элементтерін табуға есептер шығаруды үйрету.
Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Саналы, білімді оқушылар тәрбиелеу.
Геометриялық фигураларды дұрыс сала білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: сұрақ - жауап, оқыта үйрету
Сабақтың көрнекілігі: Компьютер арқылы слайд түрінде берілген таблицалар, төртбұрыштардың модельдері
Күтілетін нәтиже: Трапецияның анықтамасын және элементтерін,
түрлерін айыра білулері.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру. Оқушыларды түгендеймін және оқушылардың, кластың сабаққа әзірлігін тексеремін.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
Сұрақтар:
1. Төртбұрыш дегеніміз не?
2. Төртбұрыш неше топқа бөлінеді?
3. Төртбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы нешеге тең?
4. Параллелограмм дегеніміз не?
5. Параллелограмның қасиеттері қалай беріледі?
6. Тіктөртбұрыш дегеніміз не?
7. Тіктөртбұрыштың қандай қасиеті бар?
8. Ромб дегеніміз не?
9. Ромбының қандай қасиеті бар?
10. Квадрат дегеніміз не?
11. Фалес теоремасы қалай оқылады?
3. Жаңа сабақ түсіндіру.
Екі қабырғасы параллель болатын дөңес төртбұрыш трапеция деп аталады.
AВСD - трапеция
Үлкен табаны: АD
Кіші табаны: ВС
ВС || AD
(ВС және AD қабырғалары паралель)
AВСD – трапеция
Бүйір қабырғалары:
AВ және СD
(AВ және СD қабырғалары паралель емес)
АВСД трапеция
Биіктігі: ВЕ
ВЕ┴ AD
(ВЕ перпендикуляр АД)
AВСD – трапеция
Диагоналдары:
ВD және АС
О – диагоналдардың қиылысу нүктесі
AВСD – тең бүйірлі трапеция
Бүйір қабырғалары:
АВ = СD
Диагоналдары:
ВD = АС
Табанындағы бұрыштар:
Мектеп жасына дейінгі балаларға математика элементтерін оқыту ерекшеліктері. Балаларды оқыту және дамыту және оның ерекшеліктері
Балаларды геометриялық пішіндермен таныстыру әдістемесі
Заттың пішінін анықтау
Мектеп жасына дейінгі балалардың геометриялық пішіндерді қабылдауы
«Мектепке дейінгі балалардың геометриялық пішіндерді қабылдау ерекшеліктері.»
7-8-9 сыныптардан геометриядан таңдау курстарын оқыту
Ересек балаларды геометриялық пішінмен таныстыру әдістемесі
Анықталмаған интеграл қасиеттері
Мектеп жасына дейінгі балаларда геометриялық пішіндер жайлы ұғымдарды қалыптастыру ерекшеліктері жұмысының мазмұны
Математикалық Тұжырымдамады қалыптастыру
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару