Көп нүктенің орнына керекті сан есімді жазыңдар


Сабақтың тақырыбы: Сан есім
Сабақтың мақсаты:
а) білімділік: Сан есім туралы оқушыларға толық мағлұмат беру.
Алған білімдерін пысықтап, теориялық алған ұғымдарын мысалдар арқылы терең меңгерту.
ә) дамытушылық: сан есімнен алған білімдерін жаттығу жұмыстары арқылы дамыту өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастыру, топпен жұмыс жүргізу арқылы әр оқушының дербестігін жетілдіру, шығармашылық белсенділігін арттыру.
б) тәрбиелік: сан есім тақырыбын түсіндіру кезінде сөздер мен сөйлемдердің тәрбиелік мәніне көңіл бөле отырып, топпен жұмыс істеу арқылы ынтымақ пен бірлікке, жолдастыққа көмек көрсетуге баулу.
● Сан есім ----- дара, күрделі
● Сан есім

Есептік, Жинақтық, Реттік, Болжалдық, Топтық, Бөлшектік
Жұмбақты шеш
Екі айнасы бар,
Екі найзасы бар,
Төрт сылдырмағы бар,
Бір шыбыртқысы бар.

Оқулықпен жұмыс
І топ
1 - жаттығуды көшіріп жазып, сан есімді тап.
ІІ топ
4 - жаттығудағы берілген сан есімдердің қасына тиісті зат есімді қойып жаз.
ІІІ топ
5 - жаттығудағы жұмбақтың шешуін тауып, сан есімдердің астын сыз.

І топ
Орны ауысқан сөздерден мақал құрастыр
Ала, түгел, алтау, болса, келер, ауыздағы, кетер, төртеу, болса, төбедегі.

ІІІ топ
Же1 екен 1қазан:
Кей1 жемді 1қазан
1 - ақ сәтте қойды жеп.
Кү1 етті,
“Тойдым”,- деп
Естіп 1 кез дү1ді,
Жағадағы тү1ді
Паналауға жүгірді.

Тест тапсырмалары
1. Сан есім деген не?
а) заттың қимылын білдіретін сөздер.
ә) заттың санын білдіретін сөздер.
б) заттың сынын білдіретін сөздер.
2. Сан есім қандай сұраққа жауап береді?
а) қандай? Қанша?
ә) қанша? неше? нешінші?
б) не? нешінші?
3. Көп нүктенің орнына керекті сан есімді жазыңдар. Ер... рет өледі, қорқақ... рет өледі.
а) бір, бесінші
ә) бір, көп
б) бір, мың
4. Ол қандай сан?
Оңынан оқысаң, ол - сан
Терісінен оқысаң, ол - сан.
5. – ыншы жұрнағы қай сөзге сәйкес келеді?
а) алты
ә) үш
б) он


Ұқсас жұмыстар
СӘБИТҰЛЫ АСАНҚАЙҒЫ
ТОҚТЫБАЙҰЛЫ САҢЫРЫҚ
Валюта нарығындағы валюталық реттеудің нысаны мен әдістері
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Философия және саясаттану факультетінің 2006 жылы 19 желтоқсандағы Ғылыми кеңесінің мәжілісінің № 3 хаттамасынан
Сауықтырудың көп таралған түрлері
Ж.Жабаевтың өмірімен және көптеген ақындармен айтыстары
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
МӘШҺҮР ЖҮСІП КӨПЕЙҰЛЫ
Спандияр Көпеев және балалар әдебиеті


Көмек