Оқушыларға табиғи және жасанды денелер мен олардың құрамы туралы түсініктерін қалыптастыру


Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы,
Жыңғылды аулы, Есір Айшуақұлы орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Тұяқбаева Сәулет Қуатқызы

Тақырыбы: Дене, заттар
Мақсаты: 1. Оқушыларға табиғи және жасанды денелер мен олардың құрамы туралы түсініктерін қалыптастыру.
Заттарды бір - бірінен қасиеті жағынан ажырата білуге үйрету.
2. Баланың білімін, ой - өрісін танымдылық қабілетін кеңейту. Пәнге қызығушылығын арттыру. Шығармашылыққа баулу.
3. Табиғатты қорғауға, қамқор болуға тәрбиелеу.
Әдіс – тәсілдері: Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы( қызығушылықты ояту, мағынаны тану, ой толғаныс, сәйкестендіру, түртіп алу, топтастыру). Блум жүйесі.
Пәнаралық байланыс: биология, физика

Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,
Болып кетер сонда дереу жан - жағым

Еске түсір
Ауа райын нелер құрайды?
А) тәулік, сағат, минут
* Ә) бұлт, жауын, ыстық
Б) жұлдыз, ай күн

Ауа райын қайда бақылайды?
*А) метрологиялық станция
Ә) почтада
Б) мектепте

Ауа райын алдын - ала білу керек пе?
*А) керек
Ә) керек емес
Адам денесінің температурасын қай құралмен өлшейді?
А) су
* Ә) градусник
Б) бөлме

Бал арасы ұясынан шықпай отырса, шыбындар үй мен сарайға тығылса ауа райында қандай өзгеріс болады?
*А) жауын жауады
Ә) ыстық болады
Б) шаң болады

Жұмбақ
Біреуі шықса күркеден,
Біреуі басын бүркеген
Отыз жұп қонағым
Ауыз тиіп күлшеден -
Он екі арба жүктерін
Төртке бөліп тіркеген .
Қылышпен шауып,
Турай алмадым.
Бір шайқап қалып,
Жинай алмадым .


Ұқсас жұмыстар
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
ҚОРҚЫТ туралы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі


Көмек