Санды теңдіктер

Пән мұғалімі: Турсынова Орниса Турсыновна

Күнтізбелік - тақырыптық жоспар
Математика 5 – сынып
(аптасына 6 сағат, барлығы 204 сағат)

Түсінік хат
2015 - 2016 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқыту Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген ҚР мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты негізінде және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген оқу бағдарламалары арқылы жүзеге асырылады.
Білім беру ұйымдарында пайдалануға рұқсат етілген оқу басылымдарының тізбесі Білім беру ұйымдарында 2015 - 2016 оқу жылында пайдалануға рұқсат етілген оқулықтардың, оқу - әдістемелік кешендердің, оқу құралдарының және басқа да қосымша әдебиеттерінің, оның ішінде электрондық жеткізгіштердегі тізбесін бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 27 қыркүйектегі № 400, 2013 жылғы 18 қарашадағы № 460 және 2013 жылғы 27 қыркүйектегі № 400 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы 2014 жылғы 28 сәуірдегі № 127 бұйрықтарымен анықталған.
Математика пәнін оқытуда Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы Ғылыми кеңесінің (2014 жылғы 26 маусымдағы № 5 хаттама) ұсынуымен 2015 - 2016 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін (сонымен бірге инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын) ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хат басшылыққа алынады.
Математика: Негізгі орта білім беру деңгейінің 5 - 6 - сыныптарына арналған оқу бағдарламасы. – Астана: Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА, 2013. – 14 б.

Жоғарыдағы бұйрықтарға сәйкес математиканы оқытуда төмендегiдей оқулықтар пайдаланылады:
5 - сынып
Математика. Т. А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов – Алматы: Атамұра , 2015

І тарау. Натурал сандар және нөл саны
1 Натурал сандардың оқылуы және жазуы. Жұп және тақ цифрлар
2 Натурал сандардың оқылуы және жазуы. Жұп және тақ цифрлар
3 Жазықтық. Нүкте. Түзу. Сәуле.
4 Кесінді. Кесіндінің ұзындығы
5 Координаталық сәуле. Бірлік кесінді. Координаталар басы. Нүктенің координатасы
6 Координаталық сәуле. Бірлік кесінді. Координаталар басы. Нүктенің координатасы
7 Натурал сандарды салыстыру. Қостеңсіздік
8 Натурал сандарды салыстыру. Қостеңсіздік
9 Натурал сандарды дөңгелектеу
10 Натурал сандарды дөңгелектеу
11 Тест №1. Санды және әріпті өрнектер. Өрнектерді ықшамдау
12 Санды өрнектер. Санды теңдіктер.
13 Әріпті өрнектер және олардың мәндері
14 Бақылау жұмысы № 1 (Натурал сандар және нөл саны)
15 Натурал сандар және нөл саны тақырыбын талдау сабағы

ІІ тарау. Натурал сандарға амалдар қолдану

16 Натурал сандарды қосу. Қосудың қасиеттері
17 Натурал сандарды қосу Қосудың қасиеттері
18 Натурал сандарды азайту
19 Натурал сандарды азайту
20 Тест №2 Натурал сандарды қосу, азайту



Ұқсас жұмыстар

Санды теңдіктер мен теңсіздіктер
Бастауыш сыныптағы алгебралық амалдар
Сапалы білім беру - өмір талабы
Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту
Математика оқу бағдарламасы 1 - 4 сыныптар
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА АЛГЕБРА МАТЕРИАЛДАРЫН ДАМЫТА ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ
Алгебра элементтерін оқыту әдістемесі
Алгебра жалпы ұғым ретінде
Бaстayыш сыныптaғы aлгeбрaлық мaтeриaлдaрды oқытy
«Математика» оқу пәнінің базалық мазмұны
Санды өрнектерді салыстыр
Жасанды тыныс алдыру
Жасанды дем алдыру
Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты
Ақшақар сандықтың кілті қайда
Тоқыма жасанды үлбірі
Сандық құрылғылардың логикалық функциясы
Сандық параметрлер бойынша экотоксикологиялық жағдайды бағалау
 Сапалық және сандық талдау пәнінен
Ойлаған санды табу программасын құрыңдар