Оқушылардың алдыңғы сабақтан алған ұғымдарын, түсініктерін пысықтау

Әліппе
Сабақтың тақырыбы: П дыбысы мен әрпі.
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларға П дыбысы мен әрпін таныстыру, сөздегі орны туралы түсінік беру, берілген сөздерді дұрыс оқу мен жазуға үйрету
2. П дыбысына қатысты жаңа сөздер ойлау, сөйлемдер құрату. Танымдық іс - әрекеттер арқылы ой - өрісін, тілін дамыту
3. Оқушыларды сауаттылыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу
Сабақ түрі: аралас сабақ
Сабақ әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелеу, көрнекілік
Көрнекілігі: П дыбысы мен әрпіне арналған кестелер, суреттер

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылардың сабаққа зейіндерін аударамын.
Сабаққа қажетті оқу - құралдарын дайындатамын.
Баланың партада дұрыс отыруын қадағалаймын.
Психологиялық дайындық:
- Күлімсіреп жүрейік жылы жүзбен,
Бізге келсін қуаныш нұр іздеген.
Шуақ толған жанымыз, жүрегіміз,
Үлгі алсын көрген жан мына бізден.
Осындай мейірімді, ақылды, өмірге, білімге құштар оқушыларымның барына қуанышытымын. Сендермен бірге болғаныма тек мен ғана емес, шуақты күн де қуанып тұрғандай. Бүгінгі күніміз көңілді, әрі сәтті аяқталуы үшін өзімізге және келген қонақтарға жақсылық, көтеріңкі көңіл күй тілей отырып, бүгінгі сабағымызды бастаймыз.

ІІ. Өткенді қайталау:
Балалар қараңдаршы күннің бетін бұлт жауып қалыпты. Күннің бетін бұлттардан тазартайық. Ол үшін бұлттардың артындағы сұрақтарға дұрыс жауап беруіміз керек.
- Дыбыс дегеніміз не?
- Дыбысты біз естиміз, айтамыз.
- Дыбыс нешеге бөлінеді?
- Дыбыс екіге бөлінеді. Дауысты және дауыссыз деп.
Оқушылардың алдыңғы сабақтан алған ұғымдарын, түсініктерін пысықтау.
- Пп дыбысы қандай дыбыс?
- Пп дыбысынан келетін сөздер құрау, сөздерден сөйлем құрау.
- Қандай дыбыстарды дауысты дыбыстар дейміз?
- Қандай дыбыстарды дауыссыз дыбыстар дейміз?
- Үйге қандай тапсырма берілді?
- Кітап мәтінін оқып келуге
- Оқушыларға оқыту тізбектей, дауыстап
Балықты аула ойыны: Балықты аулап ал, жауабын тауып ал
Балалар қағаздан жасалған балықты аулайды. Балықтың сыртында сұрақтар бар. Сол сұрақтарға жауап береді.
- Кітапты неден жасайды?
(Кітапты қағаздан жасайды)
- Қағазды неден жасайды?
(Қағазды ағаштан жасайды?)
- Кітап қайдан шығады?
(Кітап баспадан шығады)
- Кітаптың қандай пайдасы бар?
(Біз оқимыз, білім аламыз)

ІІІ. Мақсат қою: Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау
Енді балалар мен сендерге жұмбақ жасырайын кім жылдам
екенін көрейік.
(Сабақ тақырыбын жұмбақ жасыру арқылы ашу)
- Ызақор бұғып жатыр,
Сақалын тығып жатыр (пияз)
- Өте жақсы! Пияз жеміс пе, көкөніс пе?(көкөніс)
- Пияз деген сөз қандай дыбыстан басталады?
- П дыбысы
- Дауысты дыбыс па, дауыссыз ба?
- Дауыссыз өйткені еріннің кедергісіне ұшырайды.
Ендеше, П дыбысын бәріміз бірге айтып көрейікші.
Бүгін біз сендермен П дыбысы мен әрпін өтеміз.
(П дыбысының баспа және жазба түрімен таныстыру)
Енді балалар П дыбысы бар құлпынай сөзін буынға бөліп
көрейікші қанша буын бар?
Құл - пы – най. Үш буын. Себебі, әр буында бір дауысты дыбыстан
бар. Мектеп сөзінде қанша буын бар?
Мек - теп. Екі буын.
Доп сөзінде ше?
Бір буын бар. Себебі бір ғана дауысты дыбыс бар. Буынға
бөлінбейді.

ІІІ. Жаңа сабақ:
Күш - білімде, білім - кітапта ендеше жаңа сөздерді оқып
үйренейік. Кітабымыздың 104 бетіндегі буындық сөздерге қарайық.
доп - добы көп - көбі тап - табу
топ - тобы шөп - шөбі шап - шабу
Доп деген сөзге ы дыбысын қоссақ добы деген өзгеріске
енеді екен.
Тақтадағы кірпінің суретін көрсету.
- Кірпі немен қоректенеді? Оның қандай пайдасы бар? Ол қайда мекен етеді?
(Балалар кірпі жайлы өз түсініктерін айтады).

П дыбысы мен әрпі. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш кластарда математикасында дайындық кезеңін оқыту әдістемесі
Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру әдістемесінде ойын технологиясының мазмұны, міндеттері және ерекшеліктері
Бастауыш сынып математикасын оқытудың педагогикалық-психологиялық ерекшеліктері
Геометриялық фигураларды оқыту әдістемесі
Дидактикалық ойындар пайдасы
Балаларды қадағалау
Дәстүрлі емес сабақтар
Математиканы оқытудың нақты әдістемесі
Түбір сөз
Бастауыш сынып математикасын оқытудың педагогикалық - психологиялық ерекшеліктері туралы ақпарат
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Кәсіпорынның өндіріске, өнімді сатуға жұмсалған және басқа да шығындары
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Қазақстанда жастарға арналған әлеуметтік қызмет
Программаға арналған негізгі шарттар және орындау жолдар
Сауықтырудың көп таралған түрлері
Алдыңғы қатарлы мемлекеттердегі қаржылық бақылаудың ұйымдастырылуы.