Сызықтық алгоритмнің дұрыс орындалмау себептерін ата
Сабақтың тақырыбы: Сызықтық алгоритмдерді программалау.
Информатика 9 сынып
Мақсаты: Сызықтық алгоритмдер мен оларды программалау тілінде аудару туралы білім меңгерту.
I. Ұйымдастырукезеңі
Теңізге саяхат тренинг
Пазл әдісі арқылы топқа бөлу
ІІ. Білу
Өзіндік ойын
III. Түсіну
Әуе шары
IV. Қолдану
Автобус аялдамасы
Қосымшалар:
№1 - қосымша. Өзіндік ойын әдісі:
1. Берілген мақсатқа жету үшін реттелген әрекеттер тізбегі. (Алгоритм дегеніміз не?)
2. алг алгоритмнің аты
басы
алгоритм командалары
соңы (Алгоритм жазу пішімі қандай?)
3. Бүтін - integer; нақты - real; литерлік - char. (Айнымалы типтерін атаңыз)
4. read, readln - енгізу. (Енгізу операторларын ата?)
5. write, writeln - шығару. (Шығару операторларын ата?)
6. program программа аты айнымалалар бөлімі
begin
операторлар бөлімі
end. (Программа жазу пішімі қандай?)
№2 - қосымша. Әуе шары әдісі
1. Сызықтық алгоритм деген не?
2. Сызықтық алгоритмнің табысты болуы үшін оларда не болуы керек?
3. Сызықтық алгоритм қай жағдайда орындалмайды?
4. Сызықтық алгоритмдердің ерекшеліктері қандай?
5. Сызықтық алгоритмнің дұрыс орындалмау себептерін ата? (Кедергілері)
№3 - қосымша. Автобустық аялдама әдісі
Екі санның қосындысын (c=а+в) анықтайтын блок - схемасын, алгоритмін және программасын жазу.
Пән мұғалімі: Татибеков Нурман Андабекович
Сызықтық алгоритмдерді программалау. жүктеу
Информатика пәнінен әдістемелік құрал
Алгоритм тілін оқыту әдістемесі
Информатиканы ойын–пән ортасында оқытуда қолданылатын ойын түрлері
ОҚУШЫЛАРДЫҢ АЛГОРИТМДІК ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІН ОҚЫТУ МЕН ОНЫ ЖЕТІЛДІРУ
Алгоритм қасиеттері
Алгоритм тілінде есеп шығару жолдары
Бастауыш сынып оқушыларының математикалық сауаттылығын қалыптастыру
Алгоритм құрылымдары (сызықтық, тармақты және циклдік), олардың блок схемалары
Алгоритм және алгоритмдеу ұғымдары
Алгоритмнің күрделілігі - осы алгоритмді есептеу процесінде қолданылған элементарлы қадамдар саны
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
МҰҚАҒАЛИ МАҚАТАЕВ
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Матасов ерлеп тұр
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Абай атама
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі