Сұрақтарға толық жауап беру дағдысын қалыптастыру

Тақырыбы: Тәуелсіздікке тарту. ( XХІ ғасыр көшбасшысы)Интеллектуалдық ойын
Мақсаты :
1.Оқушылардың әр салада білімдерін кеңейту, білім деңгейін,шығармашылық ізденісін байқау. Тұлғалардың тапқырлығын, шеберлігін, ойлау қабілетін және білімдерін өмірде қолдана білуге тәрбиелеу.
2.Сұрақтарға толық жауап беру дағдысын қалыптастыру.Сөйлеу шеберлігін жетілдіру, белсенділігін арттыру.
3.Еңбек пәніне деген қызығушылығын арттыру.

Әдісі: сұрақ-жауап, шығармашылық жұмыс, белсенді тақта, үлестірме бетше, ACTIVote тестілеу жүйесі.
Іс - шараның барысы.
Ойынға қатысушылармен танысу.

- Құрметті мұғалімдер, оқушылар! Бүгін біздің Тәуелсіздігіміздің 20 жылдығына арналған кешімізге қош келдіңіздер! Соған орай біз технология пәнінен 9а,10а,11а оқушылардың арасында XXI ғасыр көшбасшысы деген интеллектуалдық ойынды өткіземіз.

- Ең алдымен сайысқа қатысушылармен танысып өтейік.



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш мектеп оқушыларының сөйлеу дағдысын қалыптастыру
1-сынып оқушыларының сөйлеу дағдыларын қалыптастыру әдістемесі
Бастауыш сынып мұғалімдерінің оқу - тәрбие жұмысының негізгі саласы сабақ
Сөйлеу дағдысын дамыту
АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА ЕРКІН СӨЙЛЕУДІҢ МАҢЫЗЫ
Қашықтан оқытуда видеосабақ арқылы тыңдалым дағдысын қалыптастыру
Етістік категориясын сын тұрғысынан ойлау технологиясымен оқыту
Бастауыш сыныпта оқушыларға мәтінді қабылдаттыру үшін істелетін жұмыстардың негізгі мәселелері
Сөзді айта білу
Сөйлеуді оқытудың инновациялық технологиялары
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Халық ертегілернің бала дүниетанымын қалыптастырудың маңызы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
Елімізде патриоттық тәрбиені қалыптастыру міндеттері.
Студенттердің қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруда педагогика
Жол қозғалысы және көлік құралдарын пайдалану ережелерін бұзғаны үшін жауапкершілік
Қазіргі кездегі қазақстандағы білім беру жүйесіндегі проблемалар
Несиелік қатынас субъектілері қарыз беруші және қарыз алушы