Аяқтарын түзу ұстауын қадағалау

Сабақтың тақырыбы: Гимнастикалық бөренеде орындалатын жаттығулар"
Сабақтың мақсаты:
а) Әр түрлі биіктіктегі арыс жасалатын жаттығуларды жетілдіру.
Ә) Акробатикалық тепе - теңдік жаттығуларын дамыта үйрету.
Б) Күштілік ептілік икемділік қасиеттерін дамыту.
Сабаққа керекті құралдар - жабдықтар: Әр түрлі биіктіктегі арыс, гимнастикалық төсеніш, гимнастикалық скамейка, бөрене, гимнастикалық қабырға.
Сабақтың әдісі: Жаппай, топпен.
№ Сабақтың мазмұны Уақыт мөлшері Әдістемелік нұсқаулар

І Дайындық бөлім 15 мин
1. Сапқа тұрғызу, сәлемдесу. Сабаққа қатысқан оқушыларды түгендеу. Қауіпсіздік ережелерін еске түсіру. Сабақтың мақсатын таныстыру. Саптағы Оңға! , Солға! , Кері айнал! Алаңды айналып алға бас! жаттығулары 2 мин
Арнайы киімдеріне сабаққа даярлығына және берілген бұйрықтың орындалуына назар аудару. Ара қашықтықты сақтау.

2. Жүру бағытында орындалатын жаттығулар
Алға жүру:
1. Екі қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүру
2. Қол белде өкшемен жүру.
3. Қол желкеде жартылай отыр жүру.
4. Қол тізеде, отырып жүру, секіру. 2 мин
Қолды бүкпеу, денені тік ұстау.
Кеудені тік ұстау.
Кеуде тік, басты көтеріп ұстау.
Жоғары секіру.

3. Жүгіру бағытында орындалатын жаттығулары:
1. Жеңіл жүгіріс
2. Тізені алға көтеріп жүгіру.
3. Қолды артқа қойып, аяқты артқа сермей жүгіру.
4. Аяқтың басын алға сілтей жүгіру.
5. Оң қапталмен қолды алға айналдыру.
6. Сол қапталмен қолды артқа айналдыру. 3 мин
Ара - қашықтық сақтау.
Тізені алақанға тигізу.
Аяқты алақанға жеткізу.
Барынша жоғары секіріп, қолды толық айналдыру.

4. Тыныс алу жаттығулары, сапқа 2 қатарға тұрғызу.

5. Жалпы дамыту жаттығулары 8 мин
1. БҚ қол ұстасып, бір - біріне қарама - қарсы тұру. Бір қолды екі жаны арқылы жоғары көтеру, сол аяқты артта ұстау.
2. БҚ
3. Екінші аяқпенен де осылай жасау. 4 - 6 рет Барлық оқушылардың бірдей жасауын қадағалау.
2. БҚ қолдарын төмен ұстап, бір - біріне арқаларын беріп тұрады.
1. Сол аяғын ұшымен жанға қояды, оң қолды жоғары көтеріп, солға еңкейеді.
2. БҚ Екінші жаққа да осылай жасау. 6 - 8 рет Аяқты бүкпей түзу жасауын қадағалау.
3. БҚ Бір - бірінің иықтарынан ұстап, алға еңкейіп, қарама - қарсы тұрады. Аяқтардың арасы алшақ ұсталады.
1. Алға қарай серіппелі түрде еңкею
2. Солға бұрылу. Екінші жаққа бұрылыс жасай, осылай істеу. 6 - 8 рет Аяқты бүкпеу керек.
4 БҚ қолдарын жоғары көтеріп ұстап, бір - біріне арқаларын беріп тұрады.
1. Сол аяқпен ілгері аттау, артқа шалқаю.
2. БҚ екінші аяқпен де осылай жасау. 8 - 10 рет
Қолдарын жібермеуін қадағалау.
5 БҚ Қолдарын шынтақтан іліп алып, бір - біріне арқаларын беріп тұру.
1. Жартылай отыру.
2. БҚ келу.
10 - 12 рет
Арқаларын түзу болу керек.
6 БҚ серіктерінің иығына қолды салып, бір - біріне қарама - қарсы тұрады.
1. Сол аяқты алға - оңға қарай сілтеу.
2. БҚ келу. Екінші аяқпен де осылай жасау. 10 - 12 рет
Аяқтарын түзу көтеруін қадағалау.
7 БҚ табандарын тіреп, аяқтарын тізеден бүгіп, қолдарынан ұстасып, гимнастикалық төсеніште қарама - қарсы отыру.
1. Сол аяқты жоғары көтеріп, созып ұстайды.
2. БҚ
3 - 4 Оң аяқпен де осылай жасау. 6 - 8 рет Аяқтарын түзу ұстауын қадағалау.
8 БҚ табандарын тіреп аяқтарын алшақ қойып бір - біріне қарама - қарсы отыру, оң қолдарымен ұстасады.
1. Біреуі алға еңкейсе, екіншісі шалқайды.
2. БҚ
3. Екінші жаққа еңкейіп шалқаю.
4. Бұл да сондай, бірақ сол қолмен ұстайды. 6 - 8 рет Аяқтарын түзу ұстауын қадағалау.
9 БҚ арқаларын бір - біріне беріп, аяқтарын тіке жазып отырады. Қолдарын көтеріп басынан ұстайды.
1. А алға еңкейеді. Б аяқтарын бүге, табанмен еденге тіреле А - ның иығына жатады.
2. БҚ
3. Қайталау. 6 - 8 рет Бір жаққа құламай қолдарын басынан ұстауын қадағалау.

ІІ Негізгі бөлім 25 мин
6 Оқушыларды 1 сапқа тұрғызу.
1. Гимнастикалық скамейкадан секіру;
2. Гимнастикалық төсеніште алға домалау.
3. Ағаш аттан аттау
4. Гимнастикалық төсеніште артқа домалау.
5. Тепе - теңдік сақтап жүру.
6. Гимнастикалық қабырғада мініп - түсу. Жаттығуларын жасату.
7. Демді қалыпқа келтіру жаттығуларын жасатып 3 топқа бөлу.
7 мин
Оқушылардың тұрып қалмай, дұрыс жасауын қадағалау
І топ
Әртүрлі биіктіктегі арыста
1. Тартыла секіріп, аяқты ашып міну.
2. Шалқаю
3. Қолын арыстан ұстап жабдықтың үстінде отыру.
4. Қарлығаш жасау.
5. Бұрыш жасап 6. 90о - қа айналып секіріп түсу, жаттығуларын жетілдіру. 18 мин
Жаттығуларды қауіпсіздік ережесін сақтап, сыныптасының, мұғалімнің көмегімен жасауын қадағалау.
ІІ топ
Акробатикалық жаттығулар
1. Алға домалау
2. Көпір жасау.
3. Артқа домалау
4. Жауырынға тұру.
5. Аяқты басынан асыра жерге тигізіп, алақанын жерге қою.
6. Жарты шпагатқа келіп отыру жаттығуларын жетілдіру. Жаттығулардың дұрыс орындалуын қадағалау. Сыныптасының көмегімен жасау.
ІІІ топ
Тепе - теңдік жаттығуларын
1. Қарлығаш жасау.
2. Қолды жайып, аяқтың ұшымен жүру.
3. Жартылай отырып, өкшені көтеріп бұрылу.
4. Тізені жоғары көтере жүру, жаттығуларын дамыта үйрету. Топтарды жаттығуларын бірнеше рет жасағаннан кейін орындарын алмастыру. Сыныптасының көмегімен жасау.

ІІІ Қорытынды бөлім 5 мин
7 Оқушыларды сапқа тұрғызып. Сабақты қорытындылау. Мадақтау. Бағалау. Қателік жіберген оқушыларға ескертіп түзеу. Үйге тапсырма беру.



Ұқсас жұмыстар

Денесін ұстап лақтыру
Мылтық ату әдістері
Жануарларды пішу және оның жарақаттанудың алдын алудағы маңызы. Сиырдың жарақаттануы және оның алдын алу
Самбо күресіндегі бапкердің оқыту әдістемесі
Дене шынықтырудың денсаулықты нығайту қағидасы
Мектепке даярлық тобындағы негізгі қозғалыстар
Ұзындыққа секірудің сипаттамасы
Балабақшадағы дене шынықтыру - сауықтыру, спорттық мерекелердің ұйымдастыру маңыздылығы
Найзаны ұстау
Мектепке дейінгі мекемелерде спорттық ойындарды пайдаланудың әдіснамалық негізі
БАНКТІК ҚЫЗМЕТТІ ҚАДАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОНЫ РЕТТЕУ
Баланың тамағын және сұйықтықты жеткілікті ішуін қадағалау
Түзудің кесіндідегі теңдеуін көрсет
Түзу токтың магнит өрісі
Жануарлардың аяқтарын ампутация жасау техникасы
Түзу тісті кесетін аспаптар
Әрбір нүктесі түзүінен және нүктесінен бірдей қашықтықта болатын жазықтықтағы сызықтың теңдеуін жаз
Шеңбер мен түзудің түйіндесуі
Балық өнімдерін өндіруде ветеринариялық және өндірістік қадағалау
Банктің несиелік портфелін анықтауды қадағалау