Көктем мезгілінде қандай табиғи құбылыстарды байқадыңдар
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімдері: Бейнелеу өнері
Тақырыбы: Ғарыш қонақтары
Мақсаты: Ғарыш әлемі жайлы түсінік беріп, қызығушылықтарын арттыру. Балалардың шығармашылық ойлауын, қиялын дамыту. Өз еріктерімен ғажайып сурет салғызу.
Іс-әрекет кезеңдері.
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Шаттық шеңбері
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Көктем мезгілінде қандай табиғи құбылыстарды байқадыңдар?
- Көктем мезгілінде неше ай бар?
- Сәуір айында қандай мейрам бар?
- Балалар мен сендерге жұмбақ жасырамын.
Күміс қанат сұңқары,
Көкке еркін сүңгиді.
Бұлттан да тым әрі
Кеткен жанды кім дейді
Шешуін табыңыздар. Сәлем саған жер – ана!
Сәлем саған нұрлы күн
Аман – есен болайық
Бейбітшілікті қалайық!
Балалардың іс – әрекеті.
- Көктем
- 3 ай бар
- Ғарышкерлер күні
- ғарышкер
- Айға ұшып, айға сапар шеккен адамдарды ғарышкерлер дейміз
- Балалар, кәне сендер ғарышкерлерді білесіңдер ме?
Ең алғаш ғарышқа көтерілген Ресей азаматы Ю. А. Гагарин болды
Ең бірінші айға адамдар ұшпас бұрын
Тірі дененің баруы үшін итті ғарышқа ұшырған. Жерге қонғаннан кейін оның денесіне, қанына тексеру жүргізіп, ғарышқа адамның да баруға болатынын білген.
Ал Қазақстаннан алғаш ғарышқа ұшқан ғарышкер 1991жТоқтар Әубәкіров ұшты. Екінші болып ғарышқа қазақ ғарышкері Талғат Мұсабаев. Біздің Қазақстанда ғарыш айлағы Байқоңыр деген жерде орналасқан. Ғарышқа ұшар алдында олар әр түрлі дайындықтан өтіп, арнайы білім алды. Ғарышта адам дем алатын ауа жоқ, көлеңке жақта қатты суық, күн түсіп тұрған жағы өте ыстық болады.
- ғарыш әлемінің суретін салу
Сергіту сәті
- Тоқтар Әубәкіров, Талғат Мұсабаева
- Айтылғандарды мұқият тыңдап, өздерінің білетіндерін айтады.
- Өз қиялдары бойынша сурет салады.
- Өлең мазмұнына сәйкес қимыл жасайды.
- Бүгінгі сабақтан не үйрендік.
- Сабақ сендерге ұнады ма?
- Несімен ұнады?
- ( көңіл – күй белгілерін жапсыру.)
Күтілетін нәтиже:
Білуі керек: Ғарыш әлемі, Қазақтың ғарышкерлерімен танысып, атай білуі.
Игеру керек: Ғарыш әлеміне байланысты жаңа сөздерді меңгерді
Үйрену керек: Ғарышкерлер мен ұшқышты ажырата білуі, зейіні, есте сақтау қабілеті артады. Ғарышкерлер туралы жаңылтпашты жаңылмай айта алады. Ойын шартын түсініп ойнай білді.
Тәрбиешілердің балаларды өсімдіктермен таныстыру үрдісіндегі жұмыстары
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚҰҚЫҚТЫҚ ТӘРБИЕ БЕРУДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Бастауыш мектеп балаларына табиғат туралы білім беру мәселесінің зерттелуі
Балалар бақшасында мерекелік ертеңгіліктерді ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктері
Бейнелеу өнері сабағында акварель техникасын қолдану арқылы оқушылардың шығармашылық әрекетін қалыптастырудың педагогикалық тиімді шарттарын теориялық тұрғыдан негіздеп, әдістемелік ұсыныстар жасау
Екінші сыныпта дүниетануды оқытудың ерекшеліктері
Ересек тобындағы мектепке дейінгі тәрбиедегі балаларды учаскедегі өсімдіктермен таныстыру
БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ДАМЫТА ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІНДЕ АУЫЗША ЖАТТЫҒУЛАРДЫҢ АТҚАРАТЫН РӨЛІ ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ҚОЛДАНУ ӘДІСТЕМЕСІ
Мектеп жасына дейінгі балалардың ақыл-ойының дамуы
Мектеп жасына дейінгі балаға(кыс,көктем) жыл мезгілдерімен таныстыру
Ерекше қорғалатын табиғи территориялар экотуризм дамуы Ақсу-Жабағлы қорығы
Ұлттық табиғи паркте
Су табиғи қор ретінде пайдалану және қолдану
Азаматтық құқық табиғи ресустарды пайдалану
Қазақстанның топырақтары мен табиғи зоналары және олардың сипаттамалары
Қандай бота
Қайдан келген, қандай сақалдар бұлар
Шуақты көктем, шұғылалы көктем
Қазақстанның табиғаты қандай әсем
Науша хан өзінің хан болып тұрған уақытында барлық елін жинап алып сұрапты: - Менің қол астымда қандай батыр бар