Компьютер Білімді ұрпақ - еліміздің тірегі

Сынып: 6
Сабақтың тақырыбы: Информатика пәнінің тапқырлары
Сыныбы: 6 а, ә, б сыныптары
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың информатика пәнінен алған білімдерін жинақтау, олардың информатика пәнінен алған білімдерін бақылап, бағалау.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлауын, компьютерлік сауаттылығы мен іскерлігін, танымдық қабілетін, логикалық сауаттылығын дамыта отырып, олардың пәнге деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру.
Тәрбиелік: Пәнге, білімге, шығармашылыққа, ойын еркін жеткізе білуге, топта бірлесе жұмыс істеуге, тәртіптілікке, сабырлылыққа, еңбек сүйгіштікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу, ұшқыр ойлы, шығармашылық қабілеті бар жеке тұлғаны қалыптастыру.
Сабақтың түрі: сайыс сабақ
Сабақтың типі: сыныптан тыс
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, практикум, көрсете баяндау, топпен және жеке жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: а
- Интерактивті тақта (ойын презентациясын көрсетуге арналады).

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі. Ұйымдастыру кезеңінде тортар өз орындарына отырғызылады. Әр топта 5 оқушыдан болады және оның ішінде бірі топ басшысы ретінде сайланады.
Барлықтарыңызды бізбен бірге қызықты Информатика тапқырлары сайыс сабағын тамашалауға шақырамыз. Өздеріңізбен бірге ойлау жылдамдығын, тапқырлықты, күлкіні, шапшаңдықты алып жүруді ұмытпаңыздар.
Сайысымызға 6а, 6ә, 6б сыныптарынан құралған үш топ Информатика пәнінің тапқырлары сайысуға келіп отыр. Біздің бүгінгі өткізілгелі отырған сайыс сабағымыз 6 - сынып оқушыларының жыл басынан өткен білімдерімен байланысты. Себебі, оқушының жыл бойы алған білімін ойын элементтері арқылы тексереміз. Өздеріңіз көріп отырғандай әр тобымыз 5 оқушыдан құралған және оның ішінде бірі топ капитаны. Әр топ өздеріне қойылған тапсырмаларды бірлесіп, ақылдасып шешулеріне мүмкіндіктері бар.
Бүгін сайысымыздың әділ қазылар алқасымен таныстырып өтейін:
Әділ қазылар алқасының төрайымы:
-
Мүшелері:
1. Налибаева С. А.
2. Елғонова Г. А.

Көңілді тапқыштар, білгіштер
Бар өнерін салады,
Кім білімді, көп оқыған болса егер,
Бүгінгі күн жеңімпазы болады,- деп бүгінгі ойынымызды ашуға рұқсат етіңіздер.
Бұл ойын мына бөлімдер бойынша болады:
1 - бөлім Таныстыру
2 - бөлім Құпия алаң
3 - бөлім Шешімін тап
4 - бөлім Бәйге
5 - бөлім Сөз тапқанға қолқа жоқ
6 - бөлім Кім епті, еркін ойлы?
7 - бөлім Мақал – сөз мәйегі
8 - бөлім Полиглот
9 - бөлім Байқағыштығыңды байқат
10 - бөлім Логикалық тапсырмалар

Әр бөлімнен кейін әділ - қазылар алқасы топтардың жинаған ұпайларының қорытындысын айтып отырады.

Асып әсте саспайық,
Сайыс қызығын ей достар.
Осылайша шабытпен,
Қане енді бастайық
1 - бөлім - Таныстыру . Бұл бөлімде әр топтың басшылары өз тобын таныстырады.
1 - топ Компьютер
Білімді ұрпақ – еліміздің тірегі!
Жер бетінде адам өмір өткізер,
Бар нәрсеге біліммен қол жеткізер.
Бар ізгілік тек білімнен алынар,
Білімменен аспанға жол салынар.
Девизі: Тапқырлық таныту мақсатымыз,
Біліммен шықсын тек жақсы атымыз
2 - топ Ақпарат
Сәлемдесу - игі дәстүр киелі,
Сөзбен қарап, кейде шешер шиені.
Жақсы сөзге жан семірер қашанда
Жолданады сайыскерлер сәлемі.
Девизі: Асау тұлпар желдей ескен арынды,
Оқу менен еңбекке сал барыңды
3 - топ Интернет
Біреу озса сайыста, біреу артта қалады,
Ренжімей тараса, озбағандар жарады.
Жарыс заңы ежелден – жеңімпазды анықтау,
Озат болу шарты сол – еңбектену, жалықпау.
Девизі: Болашақтың ұрпағымыз білімді,
Көрсетпекпіз мектепте алған білімді
Мінекей 3 топтың таныстыруын тыңдадық бұл бөлімге ұпай берілмейді.
( әділ - қазылар алқасы топтардың атауларын жазып алады).
Көрермен жиналған бұл тамашаға,
Құр қарап, жым отыру жараса ма?
Туыс, досқа, сыныптас, танысқа емес,
Соқ қолыңды білімді жас талантқа. – деп




Ұқсас жұмыстар

Заманауи білім берудегі дамытудың негізгі тенденциялары
Оқытудың ақпараттық технологиясын білім беру жүйесінде қолдану
Мектеп кітапханасы және оның мақсаттары мен міндеттері
КЕШЕГІ, БҮГІНГІ ЖӘНЕ ЕРТЕҢГІ ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ БІЛІМ БЕРУ
Мұғалімнің тұлғалық бейнесі
Физика пәндерін оқытуда ақпараттық коммуникациялық технологияларды пайдалану
Жаңа ақпараттық технологиялармен оқыту технология түрлері
Сабақты жаңа ақпараттық технологиялармен оқытудағы білім сапасының кепілі
Информатика пәнін оқытуда ойын технологиясын қолдану
Информатика пәнінің оқыту әдістері
Дербес компьютерлердің шығу тарихы
Компьютерлік ойындардың жеткіншектердің агрессивті мінез-құлқына әсер ету мәселесі
Delphi программасы - зерттелінетін процесстің алгоритмін компьютерде жүзеге асыратын программа құру
азіргі кезде компьютерлік математика өте маңызды және де информатика мен математикада ғылыми бағыт ретінде кеңінен даму үстінде
MathCad, Maple, MatLab компьютерлік жүйелері
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Бейнекарта компьютердің жадысында орналасқан бейнені түрлендіріп мониторға бейне сигнал ретінде жіберетін құрылғы
Білімді ұрпақ
Білімді жастар жарқын болашағымыздың кепілі
Дербес компьютерді пайдалану ережесі