Егемендік мәңгілік Әні мен сөзі

Тәуелсіздік тұғырым (4 оқушы)

16 желтоқсан Тәуелсіздік күніне арналған Біз тәуелсіз елдің ұрпағымыз атты үздік сабақтар бәйгесіне

Сабақтың мақсаты:
а) Түзете дамыту: Оқушыларға Қазақстан биіне қол, аяқ қимыл - қозғалыстар жасатып, ырғақтық сезімдерін дамыту.

ә) Тәрбиелік: Еліміздің Тәуелсіздігі үшін күрескен және сол мақсаттарға жету барысында өздерінің елі, халқы үшін, жері үшін құрбан болған батырлардың ерлігі, оқушыларды елін, туған жерін халқын сүюге, патриоттыққа, еліміздің Рәміздерін қастерлеуге тәрбиелеу.

Сабақ түрі: Топтық
Сабақтың көрнекілігі: Отан туралы нақыл сөздер, суреттер, интерактивті тақта, жалаушалар, шарлар, сыйлықтар.
Музыкалық құралдар: Сырнай, домбыра, дауылпаз, ксилофон, сылдырмақтар.

Сабақ барысы:

I Ұйымдастыру бөлімі:
- Амандасу рәсімі.
- Шаттық шеңбері (аяқ пенен топ – топ әнімен)
- Өткен сабақты қайталап еске түсіру.
- Жаңа сабақ тақырыбына сай, мағлұматтар беріп, сұрақ қойып кеңінен таныстыру.

II Негізгі бөлім:

1) Оқушыларға тақырып туралы тереңірек түсіндіру.
Сіздерді ең әуелі келе жатқан 16 желтоқсан - Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігі күні мерекесімен шын жүректен құттықтаймын! Халқымызға ғасырлар бойғы арман болған тәуелсіздік, егемендік ұстанымдарын биікке көтеретін бұл күн - біздің Отанымыздың әрбір азаматы үшін қастерлі мереке. Азаттық аңсаған елдің түпкі мақсатының орындалып, бүгінгі Қазақстан Республикасы өз мемлекеттілігін бұдан 25 жыл бұрын жариялаған болатын. Бұл мереке күнтізбеде Қазақстан Республикасының мемлекеттік тәуелсіздігі туралы Конституциялық Заңының 1991 жылы 16 желтоқсанда қабылдануына байланысты тұрақты түрде аталып өтілуде.

а) ҚР Тәуелсіздік күніне байланысты слайд көрсету және Қазақстанның өткені мен қазіргісін және болашағын оқушыларға түсіндіріп саналарына сіңіру.
ә) Егемендік мәңгілік әнін жаттату.

Егемендік мәңгілік

Әні мен сөзі: Ж. Н Хасановтікі.
1. Желтоқсанның сол бір ызғары,
Жастарымның ойын қозғады.
Бізге елдің көсемі керек,
Деді ұлмен қазақ қыздары,
Деді ұлмен қазақ қыздары.
Қ - сы
Төбемізде құстар сайрасын,
Бағымызда гүлдер жайнасын.
Егеменді туым желбіреп,
Мәңгі болашақ таңы атсын.
Егеменді туым желбіреп,
Мәңгі болашақ таңы атсын.

2. Жарқылдаған арман ойлары,
Сол кездері көпке бармады.
Аждаһаға қарсы көтерген,
Ұрандары қанға боялды,
Ұрандары қанға боялды.
Қ - сы
Біздер үшін қиған жандарын,
Қайрат, Ләззат, Ербол балдарың.
Ұмытпайды мәңгі сіздерді,
Егеменді мәңгі Алаш қазағым.
2. Ырғақты - қозғалыс жаттығулар:
Қазақстан биін үйрету
1. Бастапқы қалып: Балалар қаз - қатар қолдарына жалауша алып бірінің артына бірі тұрады. Кейін барлығы бір - бірінің жанына барып тұрады.
2. Барлығы әуелі оң аяқпен бір қадам алға кейін қалыпты орынға кері тұрады, кейін дәл солай сол аяқтарымен істейді.
3. Сол қолдарын жалауша ұстаған бағытта жоғары - төмен қозғайды.
4. Барлығы бір нүктеге жиналып кейін қайта бастапқы қалыпқа барады жаттығу осылай бірнеше рет қайталанады.

3. Сергіту сәті.
Аю әні атты видео ролик арқылы сергіту сәтін жасату.

4. Дидактикалық ойын
Тауып көр ойыны
Ойынның мақсаты: Балаларды қырағылыққа, пішіндерді үйренуге, түстерді ажыратуға, сандар үйренуге, шапшаңдыққа өз беттерімен ізденуге талпындырып, ойлау қабілетін жақсартады.

Ойынның шарты: Мұғалім жұмбақтар жасырады. Балалар сол табылған жұмбақ жауаптарының бірінші әріптерін тақтаға рет ретімен жапсырулары керек. Нәтижесінде ҚАЗАҚСТАН деген сөз шығады.

Жұмбақтар
1. Әжем қолмен сығып,
Далада кептірген.
Қатты әрі тәтті,
Кім бар оны жеп көрген? (Құрт)

2. Қалпағы ақ қарасаң,
Дәрігер емес бірақ ол.
Дәмді тамақ қаласаң,
Саған ұсынып тұрады ол. (Аспазшы)

3. Түрі жылқы бейнесі,
Жолақ - жолақ жейдесі. (Зебра)

4. Әдемі түнде, ұқсайды күнге,
Ал мен жүрсем, жүреді бірге. (Ай)

5. Алыстан қарасаң аппақ,
Дәмін татсаң тәтті ақ. (Қант)

6. Уақытты өлшеп санап,
Таппайды бір тағат.
Айтыңдаршы балалар,
Бұл не сонда? (Сағат)

7. Аяғы бар басы бар,
Үстінде және тасы бар (Тасбақа)

8. Терезеге қарасам,
Әдемі өрнек салыпты.
Қысты күні әп сәтте,
Тоңдырады халықты (Аяз)

9. Асты тас, үсті тас,
Ортасында піскен ас (Нан)

5. Музыка - терапиясы кезінде қолдануға болатын жаттығулар:

Фонематикалық есту қабілеттерін дамыту жаттығулары:
Мақсаты: Айналадағы заттарды бір - бірінен ажыратуға үйрету.
Құрал: Ағаштан жасалған бұйымдар, металдан жасалған ашқыштар, қоңырау т. б.
2 - нұсқасы ретінде музыкалық аспаптарды пайдалануға болады.

6. Жалпы тіл кемістігіне арналған жаттығулар:
ІІ, ІІІ - Деңгей. Әндерді әуендетіп екпінмен жоғарғы және төменгі дауыспен айттыру.

III Қорытынды бөлім:

- Балалар 16 желтоқсанда қандай мейрамды атап өтеміз?
- Балалар сіздер өзіміздің рәміздерімізді білесіздер ме?
- Ән мен би сіздерге ұнады ма?
- Әнде не туралы айтылған балалар?
- Балалар енді бір - бірімізге осы сабақта жеткен жетістіктерімізді айтайықшы.

IV Үйге тапсырма:
Егемендік мәңгілік әнінің сөзін, әнін жаттап оны қол қимылдарымен көрсету, Қазақстан биінің элементтерін қайталап келу.
Соңы: Оқушыларды мадақтап бағалау және түрлі сыйлықтар беріп ынталандыру.

Батыс Қазақстан облысы әкімдігі
білім басқармасы Казталов ауданының
Психологиялық - педагогикалық
түзеу кабинетінің саз - ырғақ мұғалімі
Хасанов Жеңіс Ниетқалиұлы



Ұқсас жұмыстар

Мемлекеттік символдардың жасалуы:тарихы, мазмұны, мәні
Бастауыш сынып оқушыларының патриоттық құндылықтарын қалыптастырудың үлгісі
Туған елім, тірегім ( әдістемелік құрал )
Мемлекеттік Рәміздер - мемлекеттің тәуелсіздігін білдіретін символикалық айырым белгілері
9 мамыр
Еліміздің нышандарының пайда болу белгісі мен олардың нақты сипатын айқындау
Қазақстан Республикасы-егеменді, унитарлы мемлекет
Қазақ музыкасының, операсының дамуы жайында
Тәуелсіздік жылдарындағы поэзияның егемендік келбеті
Қазақ өлкесі бірінші дүниежүзілік соғыс жылдарында
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
БАРАҚҰЛЫ ЖӘНІБЕК
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі