Шығарма құрылысын талдау

Әдебиет
6 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Мұқтар Мағауин Бір атаның балалары (3 - сағаты)
Шығарма кейіпкерлерін талдау
Сабақтың мақсаты: Шығарма мазмұнын қайталай отырып, оқушылардың кейіпкерлерге толық мінездеме беруіне, тағдырына ортақтаса алуына мүмкіндік туғызу, кейіпкер арасындағы ізгілік қарым - қатынасты талдау, оқушыларды адамгершілік қасиеттерге тәрбиелеу;
Сабақтың міндеттері: 1. Оқушылар шығарма кейіпкерлерін жан - жақты талдап, олардың арақатынасын анықтайды.
2. Әр оқушы кейіпкерлерге сын тұрғысынан баға беріп, зерттеу жүргізеді, өз ой - пікірін білдіре алады.
3. Шағын топта бірлесе ынтымақпен жұмыс атқарады, біріге қорытынды жасайды.
Сабақтың түрі: іскерлік пен дағдыны қалыптастыру.
Сабақтағы қолданылатын стратегиялар: Рубрикалар құру, Үш қадамнан тұратын сұхбат, РАФТ, Пирамида.
Сабақтың көрнекілігі: мультимедиялық слайдтар, интерактивті тақта.
Бағалау: топтық және мұғалімнің жеке бақылауы бойынша бағалау.
Сабақтың нақылы: Адам баласын бауырым деу - жүрек ісі. Адам баласына адам баласының бәрі – дос, жолдас, бауыр. Абай.
Сабақтың жүрісі
Үй тапсырмасын тексеру.
1. РАФТ бойынша арнау хаттарын тыңдау;
1 - топ Зигфридтің Ахметке алғыс арнауы
2 - топ Зигфридтің Дәуренбекке түсініспеушілік хаты
3 - топ Зигфридтің соғысқа қарсылық жолдауы
2. Шығарма құрылысын талдау
1. Қызығушылықты ояту.
Үш қадамнан тұратын сұхбат бойынша сұрақ - жауап жұмыстары;
2. Мағынаны тану
2(1) М. Мағауиннің Бір атаның балалары повесінен үзіндідегі
шығарманың кейіпкерлерін талдау жұмыстары
Рубрикалар құру стратегиясы бойынша топтық жұмыстар
1 - топ Зигфрид;
2 - топ Ахмет;
3 - топ Дәуренбек;
Берілетін тапсырмалар: Портреті
Мінез - құлқы
Қасиеттері
Түрлі іс - әрекеттері
Ұстанымы
Күтілетін нәтиже: Басты кейіпкерлердің тұлғалық мінездемесі, келбеті топта талданып, кейін біріктіріледі.
Тапсырмалар Зигфрид Ахмет Дәуренбек
Кейіпкерлердің ұстанымдарын талдау: Бәріміз бір өзеннің арнасы,
Бір атаның баласымыз Сыртқы түр - перде. Ішін айт, пиғылын айт Жауды аяған жаралы
2(2) Шығармашылық тапсырма:
Басты кейіпкер Зигфрид іс - әрекетін саралау.
Күтілетін нәтиже: оқушылардың кейіпкердің тағдырына ортақтаса алуына мүмкіндік туады, кейіпкерлер арасындағы ізгілік қарым - қатынасты талдап, адамгершілік қасиеттерге тәрбиеленеді.
Зигфрид Вольфганг Вагнерден Зекен Ахметұлы Бегімбетовке дейінгі іс - әрекеттерді саралау;
• Тілін кәлимаға келтірді
• Сүндетке отырғызды.
• Асық жілік ұстар тойы өтті.
• Зекен Бегімбетов атанды.
• Құмнан қорған соғады, балшықтан үй қалайды.
• 3 - 4 аптада аяғын күс басқан, қара сирақ, қараторы бала болды.
• Аттың тізгінін ұстап, өз бетімен жүріп - тұрды.
• Шашы ұстарамен алынған тақырбас.
• Тілі біршама бастыққан. Ептеп қазақша сөйлей бастады.
• Нарымбеттің інісі атанды.
• Асық ойнап, суға шомылды.
• Малды қайырысуға көмектесті.
• Балалар республикасының тең құқылы азаматы атанды.
2(3) Зигфрид
Пирамидалық кесте толтыру
3. Ой - толғаныс
Оқушылар жұмысын жинақтау, саралау.
Мұғалім қорытындысы.
Бағалау
4. Үй тапсырмасы Өзім үшін жазу стратегиясы бойынша эссе жазу



Ұқсас жұмыстар

Бейнелеу өнері сабағындағы живопись өнерін оқытудың ерекшеліктері
Мектептегі әдебиет курсының мазмұны
Музыка сабағының ерекшелігі, Музыка сабағын ұйымдастыру, оның құрылымы, мазмұны, Басқа пәндерден айырмашылығы неде
МӘНЕРЛЕП ОҚУ МАТЕРИАЛЫ БОЙЫНША АЛДЫН АЛА ЖҮРГІЗІЛЕТІН ЖҰМЫСТАР
Әдеби үдеріс (процесс), әдеби әдіс, бағыттар мен көркемдік тәжірибелер
Сауат ашу кезеңіндегі оқыту типтері
Қазақ тілін оқытуда қолданылатын оқу-әдістмемелік кешендер
Бастауыш сыныпта жазба жұмыстарын ұйымдастырудың ғылыми-педагогикалық негіздері
Мәнерлеп оқу практикумы пәні бойынша дәрістер
Оқушылардың танымдық, шығармашылық қабілеттерін дамыту
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Фирманың баға саясаты және баға стратегиясы нарық құрылымының әсерін талдау
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Еңбек ақыны талдау
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
МҰХАММЕД ХАЙДАР ДУЛАТИ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ АДАМ МӘСЕЛЕСІН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту