Түлкіде бауырсақты жемекші
Сабақтың тақырыбы: Математика – еліне саяхат
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды білімді, жан - жақты болуға, жарысуға, жарыста жеңімпаз болуға үйрету.
Міндеті:
1. Білімділік: Оқушылардың өткен сабақтардан алған білімдерін пысықтап, қайталауға арналған есептер шығару.
2. Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау, есептеу қабілеттерін дамыту. Тиянақты жауап беруді талап ету.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды тапқырлыққа, жылдам ойлауға, ойын қорыта білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Сайыс сабақ
Сабақтың типі: білім, іскерлік, дағдыларын бақылау
Сабақтың әдіс – тәсілдері: Сұрақ – жауап, тірек – сызба, ойын.
Сабақтың көрнекілігі: слайд, шарлар, сыйлықтар.
Басқа сабақтармен байланысы: дүниетану, бейнелеу, логика.
Пайдаланылған әдебиеттер:
1. Математика 1 сынып, Алматы Атамұра 2013 ж.
2. Балдырған 2014 ж.
3. Бастауыш сынып журналы 2014 ж.
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру:
ІІ. Негізгі кезең:
1. Таныстыру
2. Кім жүйрік?
3. Дода
4. Сандар сөйлейді
5. Есте сақта
6. Ертегі есеп
7. Кім жылдам?
ІІІ. Қорытынды.
а) марапаттау
ә) сабақты бекіту
Сабақтың барысы:
І. Сәлеметсіздер ме бүгінгі ойынға қатысушылар және әділқазылар мен көрермендер. Бүгінгі көңіл - күйлеріңіз қалай? Математика – еліне саяхат атты сайысымызды бастамас бұрын әділ - қазылар алқасымен танысып алайық.
ІІ. Негізгі бөлім. Таныстыру
Жемістер тарату арқылы оқушыларды үш топқа бөлу.
І топ: Алғырлар тобы
ІІ топ: Тапқырлар тобы
ІІІ топ: Зеректер тобы
а) Математикалық диктант
4+3= 7
5+4= 9
3+6= 9
10 - 4= 6
8 - 4= 4
9 - 5 = 4
ә) Тест
4 + 3= 9, 10, 7
10 – 3= 7, 8, 9
5 + 4 = 8, 9, 10
6 + 3 = 9, 6, 4
9 - 2 = 5, 6, 7
6 - 3 = 4, 3, 5
б) Дұрыс жауапты тап
8, 10, 9
4 + 4
9 – 1
7 + 2
9 – 2
5 + 5
6 – 3
Бауырсақ ертегісі. Бауырсақ үйден апа мен атадан қашып кетеді. Жолда оған кім кезігетінің келесі тапсырма арқылы біле аламыз.
4 + 2 – 1 + 0 – 2 = 3 Н
5 + 2 – 1 + 4 – 2 = 8 О
6 + 2 + 1 – 4 + 2 = 7 Қ
7 + 2 + 1 – 2 + 1 = 9 Я
Жолда оған қоян жолығады. Қоян оны жемекші. Біз бауырсаққа көмектесуміз керек. Ол үшін біз қоянның тапсырмасын орындаумыз керек. Өрнектің мәнін тап:
3 + 2 = 5
5 + 3 = 8
4 – 4 = 0
6 – 2 = 4
7 + 3 = 10
9 - 2 = 7
2 + 6 = 8
8 – 5 = 3
4 + 5 = 9
Бауырсақты қояннан құтқардық. Ол жолда аюды кездестіреді. Аюдың тапсырмасын орындасақ, ол бауырсақты жемейді. Себетке бүлдірген жинау:
10 – 4 + 1 = 7 ------ 4 + 3 – 2 = 5 ------- 7 – 4 + 6 = 9
9 – 8 + 6 = 7 -------- 7 + 3 – 5 = 5 ------- 8 + 2 – 1 = 9
-------------------------------------------------- 2 + 4 + 3 = 9
Бауырсақ жолда келе жатып қасқырға жолығады. Қасқыр бауырсақты жемекші. Біз қауырсақты құтқарумыз керек. Ол үшін қасқырдың тапсырмасын орындаумыз керек.
1) Салыстыр:
6 + 3 7 + 1
3 6 – 2
10 – 2 9 + 1
5 4 + 2
2) Өрнектер.
Әріпті өрнектер: --- Санды өрнектер:
а + 4 ------------------------ 3 + 7
4 – а ------------------------ 2 – 2
7 – а ------------------------ 9 – 4
8 – а ------------------------ 5 + 4
а - 4 ------------------------- 9 – 6
Бауырсақ келе жатып, келе жатып түлкіге жолығады. Түлкіде бауырсақты жемекші. Біз түлкіден де бауырсақты құтқарайық. Оның бес тапсырмасы бар екен.
1) 4 + 3 = 7 қоян
2) Суреттегі үшбұрыштарды табу.
І топ: Алғырлар тобы (9 үшбұрыш)
ІІ топ: Тапқырлар тобы (7 үшбұрыш)
ІІІ топ: Зеректер тобы (6 үшбұрыш)
3) Фигураларды ата: Шеңбер, үшбұрыш, трапеция, бесбұрыш, алтыбұрыш.
Бұл бөлімде әр топтарға жеке - жеке сұрақ қойылады. Әр дұрыс жауапа бес ұпайдан беріледі.
4) Ребусты шеш.
І топ: Алғырлар тобы (жүз)
ІІ топ: Тапқырлар тобы (екі)
ІІІ топ: Зеректер тобы (сана)
5) Венн диаграммасы:
Тақ сандар: 1, 3, 5, 7, 9.
Жұп сандар: 2, 4, 6, 8, 10.
Натурал сандар: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.
Біз бауырсақты ата мен апаға қайтардық.
ІІІ. Қорытынды.
Сөз кезегін әділ қазыларға берейік.
Құрметті қауым!
Miнe, "Математика – еліне саяхат" интеллектуалды ойынын ойнап жеңімпазымызды анықтадық. Ойынға ат салысқандарыңызға сіздерге алғысымызды айтамыз.
Бауырсақтың рецептурасы
Аңдар терісі мен үлбірінің тауарлық көрсеткіші
Қазақ халқының бидай дақылынан жасалатын тағамдары
Бастауыш сынып оқушыларына жүргізілетін өзіндік жұмыстар
Былғары және үлбір тауартануы
Нан және нан өнімдерінің ассортименті
Дыбыстарды үйреткендегі негізгі әдістер
Балабақшада қарапайым математика сабақтарын өткізу технологиялары
Қазақ және әлем ертегілеріндегі қасқыр бейнесі мен оның прототипі
Заманауи инновациялық әдістерді қолдану арқылы баланы жан - жақты дамыту жолдары
Түлкі бауырсақты жеп қоймақшы
Өте жақсы, балалар бауырсақты қасқырдан құтқарып алдық
Бауырсақтың сөзі