Ана тілім - асыл мұрам Сабақтың мақсаты

Сабақтың тақырыбы: Ана тілім - асыл мұрам
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың өз еліне, ұлтына, тіліне деген сүйіспеншілігін арттыра отырып, тілді ұлттық мұра ретінде сезінуге, тіл мәдениетін сақтап, тіліміздің қадір - қасиетін бойларына өнер арқылы сіңіре білуге үйрету.
Көрнекілігі: Тіл туралы өлеңдер, мақалдар, плакаттар, шарлар.
Мұғалім: Ана тілім - дана тілім, айбарлым,
Сырың терең, тұнығындай қайнардың.
Ана тілім - қасиетім қастерлім,
Бір өзіңнен бақыт нәрін алғанмын,- деп ақындар жырлағандай, халқымыздың өшпес асылы сөнбес шырағы, мол қазынасы, сан ғасыр тарихы бар, қасиетті тіл мен өнеріне арналған Ана тілім - асыл мұрам атты тақырыптық сабағымызды бастаймыз.
- Балалар, қандай мерекені атап өткелі жатырмыз.
- Қазақстан Республикасы Тілдер күнін.
- Елбасы Н. Назарбаевтың 1998 жылғы 20 қаңтардағы жарлығына сәйкес 22 қыркүйек - Қазақстан халықтарының тілдер күні ретінде аталып келеді.
- Қане, балалар осы тіл мерекесіне ән - жыр тақпақтарымызды арнайық.
1 - жүргізуші: Сәлеметсіздер ме оқушылар, ата - аналар, ұстаздар!
2 - жүргізуші: Армысыздар, сабаққа қатысушылар!
Тіл - қандай да болмасын ұлттың, халықтың баға жетпес рухани қазынасы, ұлттық санамен байланысты мақтан тұтар ардақтысы. Сондықтан Тілден тілдің кемдігі жоқ дейді.
2 - жүргізуші: Біздің қоғамға ана тілін ардақтай білетін жас жеткіншіктер керек.
Тіл мәдениеті үшін күрес - екінші бір тілді мұқату үшін емес, ана тілінің қызмет өрісін кеңейту, оны білім мен тәрбие, таным - түсініктің мықты құралына айналдыру үшін күрес.
1 - жүргізуші: Иә, тілдің қоғамдық қызметі өрістегенде ғана, ана тілінің көсегесі көгереді. Тіл мәдениеті үшін күрестің тағы бір өзекті, іргелі саласы - ғасырлар бойына қалыптасқан дәстүрлі норманы сақтай отырып, жаңа пайда болған ілгері үрдісті тани білу, жаңа норманың орнығуына ықпал жасау.
2 - жүргізуші: Иә, біздің де бүгінгі сабағымыздың мақсаты да, міндеті де осы емес пе?
1 - жүргізуші: Бізде берік ұлы достық,
Бірлік құрып, тілек қостық.
Ұлы мақсат биігінде,
Дос жолына жүрек тостық
Ерасыл - Менің тілім біреу - ақ,
Сөйлейтін де жазатын,
Тауып қойған тілеуі - ақ,
Қазақ деген өз атын
Дариядай пейілі,
Тілі, діні, жыры, да.
Ырысты - Ана тілім - ана күтім, арым менің,
Сәулетім - сая бағым, сәнім менің.
Аспаным өзіңменен арайлап,
Нұрланып атар ылғи таңым менің.
Арман - Тілім барда мақтанам,
Тілім менің аппақ ән.
Бірлінінде бүгінгі,
Ана тілім сақтаған.
Тұрар - Мен саған сұрақ қойғым келіп тұр? Осы тіл не үшін керек?
Жанерке - Досым - ау, тіл бір - бірімізбен сөйлесу үшін қажет қой.
Азамат - Жарайды, онда адамдардың бәрі бір ғана тілде сөйлемей ме? Неге ана тілі деп бөлінеді?
Ерсұлтан - Себебі, әр елдің өз Отаны өз тілі бар емес пе.
Мұғалім - Балалар, сендер бір - біріңмен сөйлескенде қай тілде сөйлесесіңдер?
- Қазақ тілінде, ана тілінде, сөйлесеміз.
- Неге біз өз тілімізді ана тілі дейміз?
- Себебі, бұл тілді анамыздың аузынан естиміз.
Нұрқасым - Дұрыс айтасыңдар! Ана тілі дегеніміз, ананың ақ сүтімен бойға дарыған өз анамыздың тілі ғой. Ал, ана деген - бәрінен де, қастерлі, аяулы да, асыл жан.
Мұғалім - Тіл халықпен бірге өмір сүріп дамиды. Әр ұлттың тілі, оның бақыты, тірегі.
Жадыра - Ақыл - ойын дараның
Ана тілден аламын
Ана тілім ардақты
Ақ сүтіндей анамның.
Бекарыс - Ақыл - ойын дананың
Ана тілден аламын
Сүйем туған тілімді,
Мақсат етем әр сөзін.
Жайна - Ана тілім - елім,
Қайсар, қайрат, күнім.
Ана тілім - менің,
Баста бақыт құсым.
Ананың тілі - аяулым менің әні орындалады.
Мұғалім - Ана тілі туралы кім қандай мақал - мәтел біледі.
Шынарай - Ана сүті бой өсіреді,
Ана тілі ой өсіреді.
Нұржайна - Піл көтермейді,
Тіл көтереді.
Ахан - Ақыл көркі - тіл
Тіл көркі - сөз.
Жанболат - Өзге тілдің бәрін біл
Өз тіліңді құрметте.
Мирас - Өнер алды - қызыл тіл,
Тілден биік асқар жоқ
Тілден терең теңіз жоқ.
Енді оқушылар орындауында Атамекен өлеңі.
Айдана - Ана тілі біздің туған анамыз,
Анамыздай сынап бағып қағамыз
Ана тілін бағаласақ қалай біз,
Өзіміздің солай болмақ бағамыз.
Абылайхан - Ана тілді білмесем
Шат - шадыман жүрмес ем
Жер бетінде сайраңдап
Қазақ болып жүрмес ем.
Жеңіс - Анамның тілі - айбыным менің,
Айгерім - Туған тілім - тірлігімнің айғағы
Тілім барда айтылар сыр ойдағы
Өссе тілім мен де бірге өсемін
Өшсе тілім мен де бірге өшемін.
1 - жүргізуші: Қазақстан Республикасының Тілдер туралы Заңында Тіл - ұлттың аса ұлы игілігі әрі оның өзіне тән ажырағысыз белгісі, ұлттық мәдениеттің гүлденуі мен адамда ардың тарихи қалыптасқан тұрақты қауымдастығы ретінде ұлттың өзінің болашағы - тілдің дамуына, оның қоғамдық қызметінің күшеюіне тығыз байланысты делінген.
2 - жүргізуші: Қазіргі қазақ тілі - мемлекетімізді өркендетуге себепші болатын қуатты күш, халқымыздың мәдени дәрежесін көтеруші пәрменді құрал, жұртшылықты жаппай ұлттық рухта тәрбиелеудің өткір қаруы.
Хормен:
Қазақ тілім - ана тілім,
Қастерлейді ұл - қызың мәңгі сені
Болашағым бақытым, дара тілім.
Ана тілі - ана сүтім, арым менің
Сәулетім, сая бағым, сәнім менің.
Аспаным өзіңменен арайланып,
Нұрланып атар ылғи таңым менің.
Мұғалім - Балалар, міне осы өлең - тақпақтарда айтылғандай, өз тілімізді, қадірлеп, оны сүйе білуіміз керек. Тіл бар жер де, ұлт та, жер де, болмақ. Сондықтан әрқайсысымыз өз ұлтымыздың тілін қадірлейік.
Қорытынды: Айда. Тіл - адамның барлық саналы өмірінің құралы өнерлі, білімді, мәдениетті, қоғамның белсенді азаматы болуды ол тіл арқылы үйренеді. Тіл оның ішінде қазақ тілі де халықтың барлық іс - әрекетінің, қарым - қатынасының құралы болғандықтан оның мәдениетін жоғары сатыға көтеру әрқайсымыздың борышымыз.
Осымен Ана тілім - асыл мұрам атты ашық тәрбие сағатымыз аяқталды. Тіл мерекесі құтты болсын!



Ұқсас жұмыстар

Қазақстан мемлекеті – Мәңгілік ел!
Қазақ тілім, өркенде!
Дина Нұрпейісова. Күйімді тарт күңірентіп
Қазақ салт - дәстүрлерінің тәрбиелік мәнін ашу
Қарым - қатынас ақпарат алмасу ретінде
Мақағали шығармалары мен аудармалары
Ұ. Есдәулетов поэзиясындағы азаматтық үн
Сауат ашудың мақсаты мен міндеттері
САБАҚ ӨТКІЗУДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӘНЕ ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНІҢ ТИІМДІЛІГІ
Көркем шығарманы бастауыш сыныптардың оқу-тәрбие үрдісінде пайдалану арқылы оқушыларға патриоттық тәрбие берудің ғылыми-теориялық негізін жасау
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
ДОМАЛАҚ АНА
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Көшпелі қазақ өркениетіндегі отбасылық қатынастарды реттеу және әйел құқығының мәртебесі
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы