Сабақтың көрнекілік

Сабақтың тақырыбы: Ү дыбысы мен әрпі
Сабақтың мақсаты: Жаңа дыбыстың дыбысталуын, жазылуын үйрету, әріпке байланысты жаңа сөз ойлау. Суретке қарап, мазмұнды әңгіме құрау, Балалардың ауызша ойлау дағдыларын дамыту Дәптерге әдемі жаза білу, оқушыларды әдемілікке, әсемдікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа ақпарат
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, сұрақ - жауап.
Сабақтың көрнекілік: Оқулық, баспа, кеспе әріптер, интерактивті тақта, жұмбақтар.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру Сергіту сәті.

Өткен тапсырманы қайталап, еске түсіру.
құ - лақ
бұ - лақ
дұ - рыс
бұ - рыс
ұ - шақ
құ - шақ
құ - дас
құр - бақа

Жаңа ақпарат.
Екі айыр, бір бұтақ,
Жапырақсыз тұр жұтап.
Ойлан, қара дұрыстап,
Қайсы әріпке тұр ұқсап? (Ү)

Көлде жоқ,
Гүлде бар.
Нөлде жоқ,
Күлде бар. (Ү)

Ү дыбысының дыбысталуы
Ерін түтікшеге ұқсап, алға қарай созылып, тіл ауыз қуысының түбінде жатады да ұшы сәл сүйірленіп, жоғары көтеріледі.
Ү дыбысының жазылуын түсіндіру.
Қосымша материалмен жұмыс.
Г - ден баста мен кілең
Ажарымын өңірдің
К - ден баста мен кілең
Қалдығымын көмірдің
Т - дан бастап оқысаң
Аты аңыз қу аңмын.
К болса басқы әрпім
Езу тартып қуандық. (Гүл - күл, түлкі - күлкі)

Оқулықпен жұмыс.
а) Оқу
ә) тізбектеп, қатар бойынша оқыту.
Ойын: Ү пойызын жалға.
Мысалы: үй, үйрек, үзеңгі, үйшік, үміт, үлкен т. б.
(бір сөзге дыбыстық талдау жасау)
Үйрек
2. Дәптермен жұмыс.
Ү Ү Ү
Сен бақытты ұлансың
Анаң күнің, жүрегің,
Әкең - өмір тірегің.
Сен бақытты ұлансың
Бәрі саған қуансын!
Әжең – асыл ардағың
Атаң - дана қорғаның
Сен бақытты ұлансың
Бәрі саған қуансын!

Сабақты қорытындылап, бекіту.
- Бүгін біз қандай дыбыспен таныстық?
- Ормандағы қай үйде тұрады?
- Ү дыбысы сөздің қай буындарында кездеседі?
Үн - ұн үк - ұқ үр - ұр үш - ұш үз



Ұқсас жұмыстар

9-сынып. Қазіргі дүние жүзі тарихынан сабақ жоспарлары
Көрнекілік оқыту әдістерінің теориялық негіздері
Көрнекіліктің түрлерін әдебиет сабағында қолдану арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығын дамыту
Оқушыларды сабаққа әзірлеу
Оқытудың көрнекілік принципінің мәні
Бастауыш сыныпта сауат ашу кезеңінде көрнекілікті тиімді қолданудың жолдары
Математика сабағында көрнекі құралдарының қолдануының психология- педагогикалық негіздері
Бастауыш сынып математикасын оқытуда көрнекілік принципін теориялық жағын қарастырып, оны жүзеге асыру
Бастауыш сыныптың қазақ тілі сабақтарында оқытудың көрнекілік әдісін жүзеге асыру жолдары
Бастауыш сыныпта қазақ тілін cөзжұмбақтар арқылы оқыту
Сабақтың міндеттері
Сабақтың тақырыбы
Сабақтың мақсаты
Ашық сабақтың барысы
Сабақтың барысы
Сабақтың жүру барысы
Спорттың пайдасыСабақтың мақсаты
Сабақтың үшін мұғалім дайындау
Көміртегінің оттекті қосылыстары тақырыбына ТОҚ қолданып сабақтың конспектісін құрастырып топта өткізу
Күкірт топшасы тақырыбына ТСО қолданып сабақтың конспектісін құрастырып өткізу