Ойын Дүкен - Оқушылар бір зат сатып алу үшін қайда барасыздар

Математика 3 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Бағасы. Саны. Құны.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларды бағасы, саны, құны ұғымдарымен таныстыру, осы шамалар арасындағы тәуелділікті меңгерту, суреттер және кестелердің көмегімен есептер құрастыруға үйрету.
Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, ауызша есептеу дағдыларын жетілдіру.
Тәрбиелік: Оқушылардың қызығушылығын ояту, берілген тапсырмаларды орындата отырып, оқушыларды белсенділікке, ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақ типі: жаңа білімді енгізу
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: топтық жұмыс, жеке жұмыс, ойын, шығармашылық
Көрнекілігі: интербелсенді тақта, кестелер, жұмбақтар

Барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушылармен амандасып, зейіндерін сабаққа аудару.
ІІ. Қызығушылықты ояту.
Үш топқа бөлу. Топтар бір - бірін бағалайды.
Екі жұлдыз, бір ұсыныс бойынша бағалайтындықтарын ескерту.

ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
№10
(250 - 50) +120=320
800 -(350 - 300)=750
560+(200 - 160)=600
250 -(50+120)=80
(800 - 350)- 300=150
(560+200)- 160=600

№11
а=6 см
P=6+6+6+6=24 см =240 мм
в=4 см
Р=4+4+4+4=24 см=240 см

ІV. Еске түсіру, қайталау
1) Математикалық диктант.
4·8=32
56 - 35= 21
72: 9=8
49: 7=7
5·7=35
150+70=220

2) Ой қозғау.
1. Суретжұмбақ.
Дәптерге күннің жадын, тақырыпты жазу.
Бағасы, саны, құны
2. Ойын Дүкен
- Оқушылар бір зат сатып алу үшін қайда барасыздар?
- Дүкенде затты сатып алу үшін, не қажет?
- Неге көңіл аударасыз? (бағасына, санына, құнына)
Мысалы: 1 қаламның бағасы – 8 тг.
Саны - 3 қалам
Құны - 24 тг.
Мысалы: Бір бөлке нан – 50 теңге тұрады. Осындай 4 бөлке нан сатып алу үшін қанша ақша керек? (200 теңге)
Анықтама:
Баға – бір заттың бағасы (Бір заттың қанша тұратыны)
Сан – сол заттың саны. (Сатып алынған заттың саны)
Құны – барлық затқа төленген ақша.

№1. 500 теңгеге не сатып ала аласың?
Мұз кәмпит – 28 тг
Йогурт – 140 - тг
Шоколад – 15 тг
Кекс – 350 тг
Шырын – 140 тг
Конфет – 24 тг
Тәтті нан – 90 тг



Ұқсас жұмыстар

Жалғаулы сөздердің классификациясы және олардың сипаттамасы
Жіктік жалғауын оқыту әдістемесі
Ойындық әдістер оқытудың ерте кезеңіндегі ағылшын тілі сабақтарында оқушылардың танымдық белсендіктерін ынталандырудың құралы ретінде
Қазақ тіліндегі есімдіктердің пайда мен есімдіктердің даму тарихы туралы ғалымдардың пікірінен мағлұмат беру және есімдіктердің өзіндік ерекшелігін танытудың жолдарын айқындау
Айналадағы әлеммен таныстыру сабағында қимылды ойындар арқылы бала белсенділігін арттырудың педагогикалық ерекшелігі
Баланың дүниетанымының дамуына ойыншықтың әсері
Тіл үйретуде ойын технологиясын қолдану
Ағылшын тілі біздің өмірімізде
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру. Мектеп жасына дейінгі балаларға үйретілетін арифметикалық амалдардың ерекшеліктері
Шетел тілін оқытуда компьютерді пайдалану
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар