Ана тілін тек
Сабақтың тақырыбы: Көркем табиғат және көрікті жерлер
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 6. 1. 1. 3. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау.
6. 1. 2. 1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі, және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру.
Бағалау критерилері Ана тілінің қызметін анықтайды
Мәтіндегі ақпараттарды есте сақтап, негізгі ойды табады
Қазақ тілінің дыбыстық жүйесін ажыратады.
Сабақ басы
Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл.
Жұпта тақырыпқа ену үшін сұрақтарға жауап береді:
Ой шақыру
1. Тіл неліктен құралға жатады?
2. Тіл қарым - қатынас құралы дегенді қалай түсінесің?
Мюнстенберг әдісі арқылы төрт топқа бөлу
1 - топ - йцукепідауысты фывкп
2 - топ - фывапесм дауыссызкенннщло
3 - топ - ячсмитььлбдюжтөлмепн
4 - топ - Ячсмикірметьбюлжэ
Оқу мақсатымен, тілдік мақсатпен танысады;
Жетістік критерийлерін болжайды;
Жетістік критерийлерімен және дескрипторлармен танысады.
Сабақ ортасы
Топтық жұмыс
1 - 2 - тапсырма
1. Мәтінді үнтаспадан тыңдап, ақпараттарды есте сақта.
2. Тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап бер
Айтылған ойдың мағынасын түсініп, керекті сөздерді тауып, көп нүктенің орнына қойыңдар.
Керекті сөздер: қиыны, күрделісі, қадір тұтпай, ел - жұртыңды, жаны, алғыр. өгей ұлдары, сөз, ой, жанды, қасиеті, өгей ұлдары.
1. Ана тілін тек… … ғана менсінбейді, … … ғана аяққа басады.
(Ғ. Мүсірепов.)
2. Тіл қаруы — …, сөз қаруы — …. Ақыл - ды ой, … сөз адамның ең жоғарғы….
(Ғ. Мұстафин.)
3. Тіл — ұлттың …. Тіл — идеяның, сезімнің, ойдың, … көрінісі.
(Толстой.)
4. Өз тіліңді… … тұрып, … — … сүйе алмайсың.
(Паустовский.)
5. Сөз өнері — өнер атаулының ең … да….
(Бальзак.)
Көп нүктенің орнына керекті сөздерді тауып, мақал - мәтелдерді, қанатты сөздерді аяқтаңдар.
Дескриптор
*ақпараттарды есте сақтап, негізгі ойды анықтайды
*мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді
*көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіреді
ҚБ
Бағдаршам
Жұптық жұмыс
Тіл қарым - қатынас құралы тақырыбында жұбымен шағын диолог құрады
Дескриптор
*Берілген тақырыпта диалог жазады.
*Диалогта дәлел келтіреді
*Дыбыстық жүйенің емлелік ерекшеліктерін сақтап жазады.
ҚБ Екі жұлдыз, бір ұсыныс
Дескриптор
*Түсіп қалған әріптерді табады.
*Дыбыс түрлерін ажыратады.
ҚБ Бәрекелді, әттеген - ай
Мұғалім: Аймбетова Г. Б.
Көркем табиғат және көрікті жерлер. жүктеу
Бастауыш сынып оқушыларының тілін дамытудың теориялық негізі
Бастауыш сыныптарда қазақ тілін оқыту әдістемесі
Тіл саясатының республикадағы ұлтаралық қарым-қатынастарға ықпалы
Қазақ балаларының орыс тілін үйренуі туралы мәселе жөнінде
Тілдік қасиеттеріне байланысты студенттердің өзін - өзі сәйкестендіруі
Қазақ тілінің кешегісі мен бүгінгісі
Тіл таңдау және оның қолдану салалары: социолингвистикалық талдау
Интерференция құбылысының теориялық негіздері
Телерадио саласындағы тілдік сәйкестіліктің көрінісі: социолингвистикалық талдау
Қазақ тілім, өркенде!
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
ДОМАЛАҚ АНА
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
БАЙБЕКҰЛЫ ӘЙТЕКЕ БИ
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі