Жорға кезеңінің шарты

Лексикалық тақырып: Нәтиже сабақ Тағамдар
Грамматикалық тақырып: Фонетика.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Балалардың модуль бойынша алған білімдерін жүйелеу, қорытындылау, бекіту.
Дамытушылық: Оқушыларды сөйлету арқылы тілдік қорларын молайту, ой - өрістерін дамыту, өз ойларын еркін жеткізе алуға дағдыландыру.
Тәрбиелік: Оқушыларға эстетикалық, адамгершілік, гигиеналық тәрбие беру.
Сабақтың түрі: Сайыс сабақ
Сабақтың тегі: Білімді жинақтау, қорыту.
Пәнаралық байланыс: әдебиет, биология, тарих, математика.
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, түсіндірмелі, талдау, әңгімелеу.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, сызба, үлестірмелі материалдар, сөзжұмбақ.
Ұйымдастыру формасы: ұжымдық, топтық.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі (2 мин)
- Оқушылармен сәлемдесу;
- Сынып тазалығын тексеру;
- Балаларды түгелдеу;
- Оқушылардың назарларын сабаққа аударып, сабақтың мақсатын түсіндіру;

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру (8 мин)
- Сөздіктерді қайталату.
Ұлттық тағамдар – национальные блюда
сусындар – напитки
бесбармақ – мясо по казахски
жая – жая (огузок лошади, цельное мясо)
қазы – казы (блюдо из реберной части конины)
қуырдақ – жареное мясо
шұжық – шужык
ірімшік – творог сыр
ас – пища, еда
сіңімді – легко перевариваемый
сүт – молоко
айран - кефир
- Жаттауға берілген ас батасын мәнерлеп айтқызу.
- Дәптерлеріндегі 3 сөзге жасаған фонетикалық талдауларын тексеру.

ІІІ. Сайыс сабақ Жүзден жүйрік (25 мин)
1. Ойынның мақсатымен, кезеңдерімен таныстыру (3 мин)
Сыныпты екі топқа бөлемін:
- Алғырлар
- Тапқырлар
Балалар, енді біз Жүзден жүйрік сайыс сабағын бастаймыз.

Сайыстың шарты: сайыс төрт кезеңнен тұрады.
1. Бәйге
2. Кім тапқыр?
3. Жорға
4. Тіл өнер

- Бәйге кезеңінің шарты: Жалпы екі топқа ортақ 10 сұрақ беріледі. Сұраққа бірінші болып қолын көтерген топтың оқушысы жауап береді. Әр дұрыс жауапқа 10 ұпай беріліп отырады.
- Кім тапқыр? кезеңінің шарты: Оқушыларға үш сұрақтан тұратын тест таратамын. Әр дұрыс жауапқа 10 ұпайдан беріледі. Әр оқушы отыз ұпайдан алуға мүмкіндіктері бар.
- Жорға кезеңінің шарты: Нөмірмен белгіленген (10, 20, 30) 6 сұрақ беремін. Балалар қай сұраққа жауап беретінін өздері таңдайды. Сұрақты бірінші болып аз ұпай жинаған топтың оқушылары таңдай алады.



Ұқсас жұмыстар

Қазіргі қазақ поэзиясы
Елді мекендерде өмір сүретін құстардың биологиясы
Қазақтың ұлттық спорт түрлері тарихы
Ақсүйек
Қазақ мемл
Қазақ тарихының ұлы ойшылдары
Мектеп жасына дейінгі балаларды қоғамдық тәрбиелеу
Лирика. Поэма. Махаббат шапағатының жыры таусылмақ емес
Қазақ халқы және төрт түлік мал
Қазақ музыка театрының би өнері
Кәсіпкеріктің дамуының алғы шарты құқықтық қамтасыз етілуі
Сақтау шартының мәні
Экспериментті ұйымдастыру өткізудің ең алғашқы шарты-оның жоспарлануы
Жабдықтау кезеңінің аудиті
Әділ қазы алқасы Күш атасын танымас шартының бағасын берсеңіздер
Қарға ұшып жүргенде жерде жорғалап бара жатқан құртты көріп, тұмсығымен тістеп алып ұшып кетті
Бауырмен жорғалаушы
Патриотизмді дамытудың басты шарты - отандастар бір жұдырық болып жұмылып, бірлік пен татулықты сақтау
Жорғасы қайда
Көкенай батырдың ауыр шартына амалсыз көнген Әнет баба