Жақшаларды ашу


Жақшаларды ашу. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру
Математика 6 сынып
Сабақтың мақсаты:
1. Жақшаларды ашу анықтамасын меңгеріп, ұқсас мүшелерді біріктіруге үйрету.
2. Оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру.
3. Оқушыларды ұқыптылыққа, төзімділікке тәрбиелеу.

1. Ұйымдастыру
2. Үй тапсырмасын тексеру
№ 734 А.
Велосипедпен а км, машинамен (а+80) км.
Өрнек: a+a=80=2a+80

№ 744 В.
1. ені а см
2. ені (а+12) см
3. ені (а - 7) см
а+а+12+а - 7=3а+6

№ 756 С.
Мыс 5, 2 m (кг)
Қалайы m
Мырыш 0, 08 кг
m=0, 6
5, 2 m+m+0, 08=6, 2m+0, 08=6, 2*0, 6+0, 08=3, 72+0, 08=3, 8

3. Қайталау сұрақтары:
1) Қандай өрнектер теңбе тең өрнектер деп аталады? Мысал келтір. а(b+c)=ab+ac
2) Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін пайдаланып, алгебралық өрнектерді қалай ықшамдайды?
Мысалы: (6a+5)- 3a+2=3a+7•
3) Көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін пайдаланып, алгебралық өрнектерді қалай ықшамдайды?
a(b•c)=(ab) c=(ac) b
(0, 5x•7)•4=(0, 5x•4)•7=2x•7=14x
4) Қосындыны берілген санға бөлуді пайдаланып, әріпті өрнекті қалай түрлендіреміз.

Мұғалім: Абдреймова Э. Б.


Ұқсас жұмыстар
Ашу процесіндегі биохимиялық өзгерістері
Мектепте білім беру ісіндегі басты бағдар - оқушылардың тек шығармашылық мүмкіндіктерін ашу
Құлатай үйге кірген соң, бойы бір тұтам ашулаңды
Жұқпалы емес иммунологиядағы жетістіктер Ф. Бернетке иммунологиялық бақылау концепциясын ашуға мүмкіндік берді
Василиса Егорға ашулы пішінмен күдіктене қарап
Жәлменде Байшығашұлы турады әңгімелер
Жиембет Бортоғашұлы - жырау, әскербасы болған
Барабанды ашу үшін ұшқын шығармайтын құралдарды пайдалан
Сауат ашу
Компьютерді ашудың ықтималдығын тап