Оқушылардың ақыл - ойын дамыту, ойлау қабілетін жетілдіру

Келтіру формулаларына есептер шығару
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Оқушыларға сүйір бұрыштың тригонометриялық функциясының әрбір бұрышындағы синустың, косинустың, тангенстің, котангенстің келтіру формулаларын қайталап, жинақтау, пысықтау, алған білімдерін бекіту. Осы формулаларды тригонометриялық өрнектерді түрлендіруде және есептерді шығару кезінде қолдануды дағдыларын одан әрі дамыту;
Дамытушылық: Оқушылардың ақыл - ойын дамыту, ойлау қабілетін жетілдіру. Логикалық ойлау, есте сақтау қабілетін жетілдіріп, шығармашылық ізденісін дамыту
Тәрбиелік: Оқушылардың алгебра пәніне қызығушылығын арттыру, оқушыларды алғырлыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу және Білімнің басы - бейнет, соңы – зейнет екендігін оқушылардың санасында бекіту. Өзін - өзі бағалап, білімін тиянақтай білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: бекіту сабағы
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, топтық жұмыс, деңгейлеп оқыту
Сабақта қолданылатын көрнекіліктер: интербелсенді тақта, оқулық, кеспе қағаздар, формула жазылған карточка, мультимедиа, слайдтар, тест жұмысы.

Сабақтың жүру барысы.
І. Ұйымдастыру бөлімі: Сынып оқушыларын түгендеу. Оқушыларды топқа бөлу, зейінін шоғырландыру. Сабаққа дайындығын тексеру.
Төмендегі сурет бойынша таратпа қағаздардың қиындыларын жинап, оқушыларды синус, косинус, тангенс және котангенс анықтамалары бойынша топқа бөлемін.
1 – топ: синус; В нүктесінің ординатасының ОВ радиусқа қатынасы α бұрышының......... деп аталады.
2 – топ: косинус; В нүктесінің абсциссасының ОВ радиусқа қатынасы α бұрышының......... деп аталады.
3 – топ: тангенс; В нүктесінің ординатасының абсциссаға қатынасы α бұрышының......... деп аталады.
4 – топ: котангенс. В нүктесінің абсциссасының ординатаға қатынасы α бұрышының......... деп аталады.

Батыс Қазақстан облысы, Сырым ауданы, Жымпиты ауылы,
Жалпы білім беретін Қ. Мырзалиев атындағы орта мектеп
Мұғалімі: Закир Арайлым Закарияевна




Ұқсас жұмыстар

Кіші мектеп жасындағы балалардың ойлауының психологиялық ерекшеліктері
Ақыл-ой тәрбиесі туралы жалпы түсінік
Бастауыш сынып оқушыларының ойлау қабілетін дамытудың ерекшеліктері
Мектеп жасына дейінгі балалардың ақыл-ой тәрбиесі
Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту
Мектеп жасына дейінгі ересек балалардың логикалық танымы үдерісін ойын әрекеті арқылы дамыту.
Бастауыш сынып оқушыларының ойлау қабілетерін дамыту
Бастауыш сынып оқушыларының ойлау қабілетін дамыту жолдары
Ұлттық ойындармен мектепке дейінгі балалардың танымдық әрекетін дамытудың әдістері
Ақыл-ой тәрбиесінің теориялық негіздері
Кәсіпорынның бәсеке қабілеттілігін жетілдіру жолдары
КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕРДІҢ НЕСИЕЛІК САЯСАТЫН ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Индустриялық-инновациялық стратегияның басты бағыты – бәсекеге қабiлеттi өнеркәсiптi дамыту
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
Талдықорған өңіріндегі тарихи – археологиялық туризмді дамыту мүмкіндіктері