Судың табиғаттағы көрінісі

Табиғаттағы су айналымы
Дүниетану 4 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: Судың табиғаттағы айналымы туралы ұғым қалыптастыру.
Сабақтың басы
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу Сыныпты топқа бөлу
Үй жұмысын тексеру
Пайдалы қазбалар неше топқа бөлінеді?
Кенді пайдалы қазбаларға не жатады?
Жанғыш пайдалы қазбалар нешеге бөлінеді?
Кенге жатпайтын пайдалы қазбалар деген не?

Тест тапсырмалары:
1. Еліміздегі ең ірі темір кен орны:
А) Кентау Ә) Соколов - Сарыбай Б) Өскемен В) Ақтау
2. Жанғыш пайдалы қазбалар:
А) тас көмір, боксит Ә) мұнай, мырыш Б) газ, жез В) мұнай, тас көмір
3. Отқа жанбайтын қасиеті бар қазба:
А) фосфорит Ә) асбест Б) әктас В) ұлутас
4. Мұнайды арнаулы пеште қыздыру нәтижесінде не алынады?
А) фосфорит, мәрмәр Ә) полиметалл
Б) бензин, газ, жермай В) жанғыш газ, әктас
5. Кенге жатпайтын пайдалы қазбалардың ішіндегі ең көп тарағаны не?
А) фосфорит Ә) әктас Б) қола В) тұз
6. Абайдың ескерткіші қандай тұғырға орнатылған?
А) ұлутас Ә) гранит Б) мәрмәр В) асбест
7. Әкке құмның өте сапалы түрін қосып не дайындауға болады?
А) цемент Ә) әк Б) ақ кірпіш В) әктас
8. Құрылыс материалдарына не жатады?
А) гранит, саз, құм Ә) мыс, алюминий Б) фосфор, асбест В) мұнай, тас көмір
9. Кенге жатпайтын пайдалы қазбалар дегеніміз не?
А) кенді бос тау жыныстарынан бөліп алу
Ә) металл мен оның қоспалары алынатын тау жыныстары
Б) майлы, қоймалжың сұйық зат
В) одан металл қорытып алынбайды
10. Асбест кен орны қай жерде орналасқан?
А) Жітіқара Ә) Жезқазған Б) Ақтау В) Маңғыстау

Қызығушылықты ояту
Дыбысқа назар салу. Бұл ненің дыбысы?
Су туралы не білеміз? Су туралы қандай мақал мәтелдер білесіңдер?

Топтық тапсырма орындайды
1. Судың қасиеті
2. Судың табиғаттағы көрінісі
3. Судың пайдасы мен зияны

Бағдаршам әдісі арқылы топтардың бағалауы
Оқушылар топтық жұмысқа алақан, үш саусақ, жұдырық әдісімен кері байланыс жасайды
Бейне баян көрсетіледі
Сабақ тақырыбы мен мақсатын айту
Оқулықпен жұмыс.
Мәтінді тұтастай оқып шығу.
Деректер мен дәйектер.
1, 5 литр су адам ағзасында азайса, адам шөлдейді.
6 - 8 % су азайса адам есінен танады.
10% азайса, сілекейін жұтады.
12 % азайса, адам өліп кетеді.
Адам су ішпей 1 апта ғана шыдай алады. Дәптермен жұмыс

Сабақты қорыту.
- Табиғатта су айналымы болмаса не болар еді?
- Балалар, судың ұлы саяхатшы екенін білесіңдер ме? Ол бір орында отырғанды ұнатпайды. - Бұл неге байланысты? (температура мен ауа қысымына байланысты
Су - ұлы саяхатшы тақырыбында ой толғау

Сабақтың соңы
Кері байланыс: Интервью тәсілі
Үйге тапсырма: Бұлттың түрлері туралы мәлімет қарастыр
Бағалау

Оңтүстік Қазақстан облысы,
Түлкібас ауданы, Кемербастау ауылы
С. Рахымов атындағы жалпы орта мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі: Абдинурова Г. С.

Толық нұсқасын жүктеу
Слайдын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Мектеп жасына дейінгі балалардың табиғат туралы түсінігін қалыптастыру
Химия және табиғатты қорғаудың экологиялық мәселелері
Мектеп жасына дейінгі балаларды жыл мезгілдерімен таныстыру
Орта мектепте экологиялық білім мен тәрбие берудің мазмұны, түрлері мен әдістері
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ МЕЗГІЛДЕРІМЕН ТАНЫСТЫРУДАҒЫ ТӘЖІРИБЕЛІК ЖҰМЫСТАР
Суды зерттеу
Сұйықтар және олардың физикалық қасиеттері
Биологиялық процестер ми құбылыстардың сипаты
Жылу мөлшерін есептеу
Экология және адам,сукцессия
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде
Табиғаттағы каучук.
Жұлдызды аспан көрінісінің жыл бойындағы өзгеруі туралы
Жұлдызды аспан көрінісінің жыл бойындағы өзгеруі
Судың құқықтық тәртібі және оны қорғау
Банк қызметінің көрінісі.
Мемлекеттік саяси биліктің Конституциядағы саяси көрінісі
Дәрумен (Витамин) - адам мен жануарлардың тіршілігіне, олардың организміндегі зат алмасудың бірқалыпты болуы үшін аз мөлшерде өте қажетті биологиялық активті органикалық қоспалар
Кітап - адамның жан - дүниесінің асыл қазынасы, рухани байлықтың өлшемі, адам интеллектісінің көрінісі
Ата заңымыз қазақ халқының бейбітшілік сүйгіш, толерантты халық екендігінің көрінісі