Жұрт алдында сөйлеу мәдениеті

Қазақ тілі пәні бойынша жылдық күнтізбелік жоспар, 7 сынып
Күнделікті сабақ жоспары, қазақ тілі 7 сынып
Тақырыптар:
86. Жұрт алдында сөйлеу мәдениеті
87. Портрет
88. Диктант
89. Қатемен жұмыс
90. Диалог

Қазақ тілі 7 – сынып
Сабақтың тақырыбы: Жұрт алдында сөйлеу мәдениеті
Сабақтың мақсаты:
а) Оқушылардың шығармашылықпен жұмыс істеуіне ықпал ету. Ойлау шеберлігін сөйлеу мәдениетін арттыру
ә) Оқушылардың оқулықпен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіре отырып, логикалық ойын дамыту жолдастық көмекке қашанда әзір болу қасиетіне, ұлттық дәстүрді қастерлеуге үйрету.
б) Оқушыларды тілдерін бұрмаламай ашық, таза сөйлеуге дағдыландыру.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, тіл дамыту әдістері
Сабақтың көрнекілігі: плакат, кеспе қағаздар
Халықтық педагогика
элементтерін қолдану: Көз жетпеген жерге сөз жетеді
Пәнаралық байланыс: әдебиет

Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгелдеу, оқу құралдарын тексеру, сыныптың тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ә) Үй тапсырмасын пысықтау:

Үйге берілген тапсырманы тексеремін. Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын.
1. Шылау дегеніміз не? 2. Шылау нешеге бөлінеді?
3. Септеулік шылау дегеніміз не? 4. Жалғаулық шылау дегеніміз не
5. Тіл мәдениеті дегеніміз не? 6. Тіл қанша түрде қызмет етеді?

б) Жаңа сабақты түсіндіру:
Жұрт алдында сөйлеуге адам бірте - бірте дағдыланады. Сондықтан сөйлеуге үйренудің жолдарын меңгеру әр адамға қажет нәрсе. Ол үшін, біріншіден, адам сөйлеуге өзін - өзі психологиялық жағынан дайындауы тиіс. Өз бойындағы қорқынышты, сенімсіздікті жоюдың бірден - бір жолы – сол сөздің айтылу қажеттігіне деген сенім, не айтатынды және не үшін айтатыныңды анық түсіну, өз ойыңды қалай жеткізетініңді жоспарлап алу. Екіншіден, жұрт алдында сөйлейтін сөздің мағыналы, жүйелі шығуы үшін, әрине, күнделікті оқып, жинайтын ақпараттардың мәні зор. Атап айтқанда, түрлі ғылыми - көпшілік әдебиеттер, баспасөз материалдары, көркем әдебиеттер саған үлкен көмек береді. Оларды жай оқып қана қоймай, олардан қажетіңді іріктеп жазып алып отыруға, дәйек сөздерді арнайы қойын кітапшаңа түсіріп алуға дағдыланасың, ол қашан да саған сүйеніш болады. Оның үстіне қаламмен қағазға жазғаның ойыңа жазғаның емес пе?! Өзіңнің жеке папкіңде газет - журнал қиындыларын, өзіңе ерекше әсер еткен сұрақтарды, үлкен оқымыстылардан естіген сөздеріңді жинақтаудың да көмегі үлкен. Үшіншіден, сөйлеу техникасына төселуің қажет. Оңашада айнаға қарап, өзіңнің бет құбылысыңды байқап, дене, қол қимылдарыңды басқаруға үйренуге тырыс. Дауысыңды айтатын сөзіңе қарай құбылту – тыңдаушыны еліктірудің бір тәсілі. Сөзің қанша мәнді болса да, оны соған лайық әуенмен, әуезбен айта білмесең, еңбегің еш болатынын жадыңда ұста! Төртіншіден, ауызша сөйлейтін сөзіңді ең әуелі жазбаша құрып ал. Сонда сөзің әрі жүйелі, әрі көркем болып шығады. Бірақ, мүмкіндігінше, қағазға қарамай сөйлеуге дағдылан. Қағаздан оқып сөйлеу сөздің әсерлілігін төмендетеді. Бесіншіден, шешендердің сөзіне үнемі құлақ түріп жүр. Өзің үлгі тұтатын достарыңның, мұғалімдеріңнің, ата - аналарыңның сөзін мұқият бақылап, жақсысын үйренуден, жаманнан жиренуден жалықпа! Егер осы кеңеске құлақ асып, үнемі есте ұстасаң, сен де өзіңнен кейінгілер үлгі алатын шешен боларың анық. Саған табыс тілейміз, оқушым!

Білімді бекіту: Оқушылардың түсінбеген сұрақтарына жауап беремін.
Білімді бағалау: Оқушылардың ынтасына қарай, сұраққа жауап бергеніне қарай білімдері бағаланады.
Үйге тапсырма: Өздерің ұнататын өнер түрі туралы шағын шығарма жазыңдар. Мәтіндегі сөздердің мағыналы, жүйелі, әсерлі болуына көңіл бөліңдер. Биылғы өткен грамматикалық тақырыптардың пайдасы тиді ме, өзіңе есеп бер.



Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Жұрт алдында сөйлеу мәдениеті
Жоғары сынып оқушыларының жұрт алдында сөйлеу мәдениетін қалыптастыру
Жоғары сынып оқушыларының көпшілік алдында сөйлеу мәдениетін қалыптастыру
Қазақ тілі сабағында оқушыларды тіл мәдениетіне тәрбиелеуді ұйымдастыру жолдарын қарастыру
Сөйлеу әдептері
Мәулен Балақаев Тіл мәдениетінің теориялық негізін қалаушы
Маманның сөз сөйлеу ерекшеліктері. Маманның сөз сөйлеу мәдениеті. Белгілі кәсіби топтағы адамның дресс-коды
Мұғалімнің сөйлеу мәдениеті
Қазақ халқындағы қарым-қатынас жүйесі мен сөйлеу әдебі
Қазақ тілін оқыту әдістемесінің ұстанымдары
Студенттердің қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруда педагогика
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
А.Жұбанов және ұлттық музыка мәдениеті
Жаңа заман мәдениеті
БАСҚАРУ ЕҢБЕГІНІҢ МӘДЕНИЕТІ МЕН ЭТИКАСЫ КӘСІПТІК ЭТИКА
Готикалық мәдениеті және архитектурасының пайда болуы
Мұсылман өркениеті және түрік халықтарының мәдениеті
Сөз қолдану мәдениеті
ХХ ғасырдағы қазақ мәдениеті
Диплом алдындағы іс-тәжірибе