Барлық сұрақ саны


Сабақ тақырыбы: Логарифмдік теңдеулер
Сабақ мақсаты: Жаңа талапқа сай, жаңа ақпараттық технологияны қолдана отырып, еліміздің ертеңі болар жас ұрпаққа сапалы білім беру;
1) Білімділік: студенттерге логарифмдік теңдеулерді шешудің әдістерін оқытып - үйрету. Логарифмдік теңдеулерді шешу жолдарының тиімді тәсілдерін есеп шығаруда қолданып, білім, біліктіліктерін арттыру.
2) Дамытушылық: Логарифмдік теңдеулерді шешу үшін алдымен берілген логарифмдік функцияның анықталу облысын табу керектігін, логарифмнің анықтамасын және логарифмнің қасиеттерін қолдана алу дағдыларын арттыру, іс - әрекет дағдылары мен шығармашылықпен жұмыс жасауына ықпал ету, өзіндік білім көтеру қажеттілігін арттыру;
3) Тәрбиелік: коммуникативтік құзіреттілігін қалыптастыру, теориялық білімдерін практикада ұштастыра отырып, ойлау және есте сақтау, танымдық қабілеттерін дамыту.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақ барысында қолданылатын әдістер: сұрақ - жауап әдісі, тесттерді қолдану әдісі, іздену жұмысы, бақылау әдісі, дифференциалды оқыту, есептерді шешудің бірнеше тәсілдерін талдау.
Жабдығы: интерактивті тақта, оқулық, слайд - планшет, Activot тест құрылғылары, презентация.
Пәнаралық байланыс: алгебра - 10, информатика.
Қолданылған әдебиет:
1) Алгебра және анализ бастамалары 11 сынып, А. Е. Әбілқасымова, Алматы, 2007
2) Шың - Математика - 2, Исмаил Акйол, Алматы, 2006

Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
• Сәлемдесу;
• Сабақта жоқ оқушыларды белгілеу.

ІІ. Қайталау (танымдылық құзырлығын қалыптастыру)
♦ Сұрақ - жауап (слайд №3 - 7)
♦ Ауызша тапсырмалар (слайд №8 - 9)
♦ Тест Кім жүйрік? (слайд №10 - 25) Тесттің бір сұрағы 1 минутқа шақталған. Сұраққа дұрыс емес жауап бергенде, келесі сұраққа ауыспайды. Барлық сұрақ саны - 5.

ІІІ. Жаңа сабақ: (ақпараттық құзырлығын қалыптастыру) (слайд №26 - 27)
Логарифмдік теңдеудің анықтамасы: Айнымалысы логарифм белгісінің ішінде болатын теңдеуді логарифмдік теңдеу деп атайды.


Ұқсас жұмыстар
ТОҚТЫБАЙҰЛЫ САҢЫРЫҚ
Валюта нарығындағы валюталық реттеудің нысаны мен әдістері
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
ИСАНЫ ТАНИ АЛДЫҚ ПА?
Некелікпен қанағаттануға арналған сұрақнамалық тест
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап жаз
Барлық кішкентай сәбилердің істеген іс әрекеті үлкейген адамдардың жүзіне күлкі, қуаныш әкеледі
Науша хан өзінің хан болып тұрған уақытында барлық елін жинап алып сұрапты: - Менің қол астымда қандай батыр бар
Мұғалім - барлық білім беру жүйесінің негізі, жаны және жүрегі
Сұрақтарға жауап жаз