Кім үйде жатпақ

Алматы облысы, Райымбек ауданы,
Ө. Жаңабаев атындағы орта мектеп КММ
Суйербаева Ж. Е.

Сабақтың тақырыбы: М. Жұмабаев Аққала
Сабақтың мақсаты: 1. М. Жұмабаевтың Аққала өлеңін оқыта отырып, қыс мезгіліндегі балалардың ойын түрлерін таныстыру, өлеңді мәнерлеп оқуға үйрету.
2. Оқушылардың тіл байлығын және шығармашылық қабілеттерін, логикалық ойларын дамыту.
3. Табиғатты сүюге, достыққа, таулыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Слайд, суреттер, ойын элементтері, М. Жұмабаевтың суреті.
Сабақтың типі: Аралас сабақ
Әдіс тәсілдері: Интерактивті әдістер, көрнекілік әдісі.

Сабақ барысы
1. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды түгендеп сабаққа әзірлеп алу.
Хормен: Ойға білім тоқимыз,
Айырықша мол үмітпен.
Ана тілін оқимыз,
Ерекше зор құрметпен.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі
- Үйге қандай тапсырма берілді?
- А. С. Пушкин Қысқы кеш және М. Иманжанов Қысқы кеш шығармаларын оқып дайындалу.
- Кәне кім айтады?

ІІІ. Білімдерін тексеру
1. Сызбамен жұмыс
• А. С. Пушкин Қысқы кеш айырмашылығы -------------
• Ұқсастығы ----------
• М. Иманжанов Қысқы кеш айырмашылығы -------------

2. Тірек сөздер беріп, Қысқы кешке әңгіме құрату.
Қара боран, қарлы құйын, ұлыған аң, жылаған бала, ауыл ақ қар жамылып, терезені тырс - тырс қағады.

ІV. Мақсат қою кезеңі
Ребус шешу
Сырғанақ
Жұмбақ шешіп, аққаланы құрастыру
Жұмбақтар:
1. Қыста ғана болады,
Ұстасаң қолың тоңады. (қар)
2. Суға батпайды
Отқа жанбайды. (Мұз )
3. Шанамен зырғып желдетіп,
Шаңғы коньки тебетін
Аққала жасап ойнайтын,
Қай мезгіл деп ойлайсың? (Қыс )
- Бұл не?
Бұл аққала.
- Олай болса, балалар, біз бүгін М. Жұмабаевтың Аққала өлеңімен танысамыз.

V. Жаңа тақырыпты түсіндіру кезеңі
А) Пікір ағашын толтыру
Мағжан
Ақын, педагог, 4 жасында білім алған, алғашқы ұстазы Ахмет, әкесі Бекен, анасы Гүлсім, атасы Жұмабай, Қызылжар мен Уфада білім алған.
Ә) Слайдпен жұмыс
Б) Өлеңді мәнерлеп оқып беру.
В) Сөдік жұмыс (Кесеге қатқан қардан кесек ойып алуға)
Г) Өлеңді оқыту
Ғ) Дәптермен жұмыс
Көркем сөздерді жазып алу. Омбы қар, томпаңдаған топ бала, аққала соқпақ, күміс қарға, аққала соға бастады, шаттықтың шегі жоқ, беттері бүлдірген, күлкілері меруерт
Д) Сергіту жаттығу
Шаңғы, шана сайла
Конькиіңді байла
Думандатып ойна
Қыс қызығын тойла

VІ. Түсінгендерін тексеру

Тірек сөзді пайдаланып әңгіме құрату
Мәтін соңындағы тапсырмалармен жұмыс жүргізу
Шығармашылық тапсырма
Ұйқасын тауып жалғастыру
Қар жауады......
Ойнауға жақсы - ақ.
Осындайда..........
Кім үйде жатпақ?

VІІ. Сабақты қорыту

Топтық жұмыс арқылы қорыту
І топ Қыс
ІІ топ Қысқы ойындар
ІІІ топ Қысқы еңбек
ІУ топ Қысқы мейрамдар
Тәуелсіздік мейрамына тақпақтар айту
Оқушылар білімін бағалау

VІІІ. Үйге тапсырма
Өлеңді мәнерлеп оқуға, жарты бөлімін жаттау, сурет салу.

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Сатира сипаты және белгілері
Ұлы ақын Абай
Жүсіпбек Аймауытовтың психология ғылымына қосқан үлесі
Ерте топ балаларының қиялын дамыту
Ахмет Байтұрсынов және морфология мәселелері
Қазақ тілі – менің тілім
К.Ахметованың шығармашылық өмірбаяны
А. Байтұрсыновтың есім сөздерді жіктеуі
Сөз туралы жалпы түсінік
М. Дулатовтың өмірбаяны
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Электрондық үкімет
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңдар
Классикалық - әкімшілік баскару мектебі
Әкімшілік-қуқықтық қатынастар
Әкімшілдік - әміршілдік жүйе
Басқару ұйымастыру үкім шығару қызметіне қажет
Үкіметтің 2006 - 2008 жылдарға арналған бағдарламасы