Есептерді шығару

Сабақ тақырыбы: Екі амалмен шығарылатын есеп.

Сабақ мақсаты: Екі амалмен шығарылатын есептің шығарылу тәсілін меңгерту.
Сабақ міндеттері:
Білімділік: Екі амалмен шығарылған есепті шығаруға төселдіру.
Дамытушылық: Оқушылардың ой белсенділіктерін арттыру, танымдық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды саналылық пен тиянақтылыққа тәрбиелеу.

Сабақ типі: аралас сабақ
Сабақ әдіс - тәсілдері: түсіндіру, ауызша есептеу, сұрақ – жауап, талдау, іздендіру, дәлелдеу, өз бетінше жұмыс, көрнекілік әдістері.

Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ. Жаңа сабақ.
Санамақ.
Бір дегенім – бесік,
Шықтық содан өсіп.
Екі дегенім – елім,
Далам, тауым, көлім.
Үш дегенім – үміт,
Үміт артар жігіт.
Төрт дегенім – төзім,
Төзе білем өзім.
Бес дегенім – бақыт,
Бағалайтын уақыт.

Оқулықпен жұмыс.
№1. Есептерді шығару. Салыстыру.
а)
Жүр еді – 12бала
Кетті - 2 ұл
Сырғанап жүр -? Бала
Шешуі: 12 – 2 = 10
Жауабы: 10 бала
ә)
Жүр еді - 10 бала
Келді – 5 қыз бала
Барлығы -? бала
Шешуі: 10+5 = 15
Жауабы: 15 бала
б)
Жур еді – 12
Кетті - 2 ұл
Келді - 5 қыз
Сырғанап жүр -? бала
Шешуі: (12 – 2) + 5= 15
Жауабы: 15 бала сырғанап жүр.

№2.
Сатып әкелді – 6 және 4 шөлмек сусын
Ішілді – 7 шөлмек сусын
Қалды -? шөлмек сусын

(6+4) – 7 = 3
Жауабы: 3 шөлмек сусын қалды

№3.
Өрнекті жазу және оның мәнін табу.
а – 2, мұндағы а = 32; 59; 11.
32 – 2= 30
59 – 2 = 57
11 – 2= 9

№4 Өрнекті оқу және оның мәнін табу.
(7+2) +40=49
79 – (6+3)=70
(6+3)+50=59
(5+4)+30=39
97 – (4+3)=90
86 – (2+4)=80

№5. Өрнектеп көрсету.
90 мин = 1 сағ 30 мин
1сағ 10 мин = 70 мин
100 мин = 1 сағ 40 мин
1сағ 20мин = 80 мин
1 тәул. 1 сағ = 25 сағ
1сағ 9мин = 69 мин

№6. Өз бетімен жұмыс.
11 – 2 = 9
9 + 2 = 11
21 – 2= 19
19 + 2 =21
31 – 2 =29
29 + 2= 31

Үйге тапсырма: №4 2, 3 – бағандар 69 - бет.
Қорытындылау. Сұрақ – жауап.
Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Математикалық есептерді шығаруды оқытудың мәселелері
Сызықтық программалау есептері. Көп айнымалы үшін оңтайландыру шарты
Есепті жазбаша шығару
Математикалық есептерді шығаруды оқытудыңмәселелері
Физиканың оқыту әдістемесі
Химия пәнінен есептер шығару әдістемесі
Физикалық есептер
Мәтіндік есептерді теңдеу құру арқылы шешу
Математикада қиындатылған мәтіндік есептерін шешудің жалпы әдістері
Бастауыш сыныпта мәтінді есептерді шығаруға үйрету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару
Есеп шығаруға үйретудің жалпы мәселелері
Басқару ұйымастыру үкім шығару қызметіне қажет
Құжаттарды баспаға шығару
Жұқа линза формуласын есептер шығару
Марғасқа жырау (туған және өлген жылдары белгісіз) (XVII ғ. ) - ақын, жауынгерлік рухтағы жырларды шығарушы, қазақ поэзиясындағы көне дәстүрді жалғастырушы
Есепті шығару
Бүйрек және зәр шығару мүшелерінің аурулары
Лейкограмманы шығару
Насекомдардың зәр шығару мүшесі