Қайталау тапсырмаларын орындау
Математика (4 сынып)
Сабақтың тақырыбы: Өткенді қайталау
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: көп таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлуге есептер шығару, ауызша және жазбаша есептеу, логикалық ойлау дағдыларын тексеру.
Тәрбиелік: Сауаттылыққа, шапшаңдыққа, тез ойлауға тәрбиелеу;
Дамытушылық: Логикалық ой өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Сабақтың түрі: қайталау сабақ
Сабақтың көрнекілігі: компьютер, тақта, слайдтар, деңгейлік тапсырмалар
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Сабақтың бұл кезеңінде психологиялық дайындық жүргізіледі. Балалар партаға бастарын қойып, көздерін жұмып, мұғалімнің сөзін қайталайды: Мен мектепте сабақтамын. Мен қазір сабақ оқуды бастаймын. Менің зейінім артып келеді. Есте сақтау қабілетім мықты. Менің миым анық ойлайды. Жұмыс істеуге дайынмын.
2. Тірек білімдерін белсендіру. Өткен сабақты бекіту
- Олай болса, өткен сабақтарда алған білімдеріміз толық естеріңде ме, соны тексеріп көрелік? Ол үшін үй тапсырмасын ауызша тексеріп шығайық.
№3 (а)
3 вагонға - 144т ------------------- 5 көйлекке - 15 м
240т -? т ------------------- 60м -? көйлек
480т -? т ------------------- Ш: 15: 5=3
Ш: 144: 3=48 ------------------- 60: 3=20
240: 48=5 ------------------- Ж. 20 көйлек
480: 48=10
Ж: 5 вагон, 10вагон
№7
5ғ=.....
9 тәул2сағ=.....
12 апта 5тәул=.....
72сағ=.....
7мин 25сек=....
612с=.....
5 ж 8ай=...
1 ай 2тәул=....
185 мин=...
Мұғалім оқушылардан өткен сабақтарда не үйренгендерін еске түсіруді сұрайды.
3. Жаңа сабаққа кіріспе
- Балалар, біз өткен сабақтарда қандай амалдармен таныстық?
- Дұрыс. Көп таңбалы сандарды 1 таңбалы санға көбейту мен бөлуді таныстық. Ендеше бүгінгі сабағымыз осы алған білімдерімізді тиянақтауға арналады. Яғни бүгін қайталау сабағы.
4. Қайталау тапсырмаларын орындау.
Екі топқа бөлінеміз. Топтық тапсырмалар орындау арқылы білімдерімізді бекітеміз.
1 - топ. Алина, Аят, Мақсұт, Әсем
2 - топ. Ақсұлу, Арайлым, Дамир, Дамир
Оқулықтағы №1 тапсырманы ауызша орындаймыз.
...................
№2 мысалды бір - біреуден тақтада орындаймыз. 2 топқа 4 тапсырмадан беру.
3600*5=18000 ------------------------ 18000: 5=3600 ------------------- 10693*4=42772 42772: 4=10693
184308*3=552924 ------------------- 552924: 3=184308 -------------- 80599*2=161198 161198: 2=80599
№6 мысалды Кім жылдам? түрінде шығарамыз.
11сағ18мин (678 мин)- 5сағ35мин(335мин)=
5сағ 26мин (326 мин)+3 сағ. 44мин. (224мин)=
6тәул 11сағ (155сағ.)- 5 тәул. 18сағ. (138сағ)=
7ж 9ай (93 ай)+10 ай=
3 апта 5күн (26 күн)- 1апта 6күн(13күн)=
2 тәул. 18сағ.(66 сағ.)+5тәул. 10сағ. (130 сағ.)=
5. Ширату Логикалық тапсырмалар.
Қазақ тілімен байланыс. Әріптердің орнын ауыстырып басқа сөз жасау.
Үлгі: Нота - Отан
1 - топқа ---------------- 2 - топқа
Қатар - ------------------- ағат -
Алуа - -------------------- күрке -
Қарта - ------------------- шара -
Аршын - ----------------- рота -
Орақ - ------------------- шаршы -
6. Графикалық диктант
..................
7. Математикалық диктант
84264: 2 =
13042 * 2 =
63297 + 19906 =
31202 – 80090 =
2 сағ. 45мин + 54 мин =
1 сағ. 12мин – 47 мин =
8. Көркем жазу минуты
1, 2, 3 сандарын пайдаланып, үш таңбалы сандарды жаз (123, 132, 213, 231, 321, 312). Неше сан жаздыңдар? Ең кіші санды ата. Ең үлкен сан ше? 1 ондығы бар, 1 бірлігі бар, 3 ондығы бар сандарды ата. Барлық осы сандарда қандай ұқсастық бар? Осы сандарды қандай топтарға бөлуге болады?
9. Бекіту. ТЕСТ
- Сабақтың мақсаты қандай болды?
- Сабақтағы тапсырмаларды орындай отырып, біз мақсатымызға жеттік деп айта аламыз ба?
- Сабақта не ұнады?
- Сабақта қандай тапсырма қиын болды?
- Қандай тапсырма жеңіл болды?
- Бүгінгі сабақта орындаған тапсырмаларына баға беру
10 Үйге тапсырма
Өткен сабақтарды қайталау. Көбейту таблицасын еске түсіру.
МАТЕМАТИКА НЕГІЗДЕРІ пәнінен практикалық сабақтарға арналған әдістемелік нұсқаулық
Математика негіздері пәнінен практикалық сабақтың әдістемелік нұсқауы
Педагогика пәні бойынша СЕМИНАР САБАҒЫ
Қазақ тілі сабақтарында деңгейлеп оқыту тапсырмаларын қолданудың ерекшеліктері
Спортшының психологиялық дайындығы
Математика сабағында өз бетімен жұмыстың педагогикалық-психологиялық теориялық негіздемесі
Әдістеме және оқыту технологиясы
Оқыту заңдылықтары
Биологиядан білімді қорытындылау
Блум таксономиясы туралы
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Программаға арналған негізгі шарттар және орындау жолдар
«Воробьев и К» КТ табиғат қорғау іс-шараларын орындау туралы ақпарат
Теңіз жаяу әскерлері - теңіз десанттары құрамында ұрыс қимылдарын жүргізуге, сондай - ақ әскери - теңіз базаларының, порттардың Қорғанысы мен басқа да міндеттерді орындауға арналған және арнайы дайындалған әскери - теңіз флоты күштерінің түрі
Сандармен амалдар орындау
Зергерлік бұйым нобайын орындау
Мектептегі тәжірибе кезеңінде орындауға арналған тапсырмалар
Орында және қозғалыста орындау жаттығулары
Шығармашылық жұмысты орындау материалдары мен техникалары
Шығармашылық жұмыстарды орындау