Қайталау сұрақтары

Тақырыбы: Дулат Бабатайұлы, Еспенбет дастаны

♦ Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Дулат Бабатайұлының дастаны туралы түсінік беріп, мазмұнын меңгерту.

Дамытушылық: Алған білімдерін жадында сақтау, ойлау
қабілетін дамыту, тіл шеберлігін, білімге құштарлығын, дүниетанымдық көзқарасын арттыру.
Тәрбиелік: Туған жерінің елжанды азаматы болуға, отансүйгіштікке тәрбиелеу.
♦ Сабақ түрі: Аралас сабақ
♦ Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, баяндау.
♦ Сабақтың көрнекілігі: презентациялық слайдтар, бүктеме

Сабақ барысы
І. Ұйымдастыру.
1. Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу
2. Дайындығын қадағалау
3. Назарын сабаққа аудару

ІІ. Өткен сабақ материалын қайталау
Үй тапсырмасы:
Дулат Бабатайұлының өмірбаяны, шығармашылығы. Қазаққа өлеңі.
Қайталау сұрақтары:
1. Дулат ақын қай ғасырда өмір сүрген?
2. Ол кезеңдегі тарихи жағдай туралы не айта аламыз?
3. Дулат Бабатайұлы қай өңірден шыққан?
4. Семей жерінен шыққан әдебиет өкілдері кімдер?
5. Айтыскер, әншілерден кімдерді білеміз?
6. Дулат Бабатайұлы несімен ерекшеленеді?
7. Қандай шығармаларын білеміз?

ІІІ. Жаңа сабақ
Еспенбет дастаны
Бүгінгі жаңа сабағымыз, оқушылар, Дулат Бабатайұлының батырлық дастаны - Еспенбет .
Дастан деген ұғымды қалай түсінеміз?
Дастан - (парсы сөзі – тарихи әңгіме, батырлар жыры)
Ертегі сюжеттерінің, аңыз, хикаялардың әдеби өңделген түрі.
Бұл дастанның басты тақырыбы – ерлік, туған жеріне оралып, еліне қамқор бола білген батырдың жан қияр ерлігі мен көзсіз батырлығы.
Батыр дегеніміз кім?
Қандай батырларды білеміз?
Бұл батырлардың осы күнге дейін ел есінде қалып, әдебиет әлемінде жүру себебі: әр батырдың өз ерлігі, қайталанбас тарихының болуы.
Ал, оқушылар, Еспенбет батыр жайында естігендерің бар ма?
Ендеше, мен бүгін сіздерді Еспембет батырмен, оның ерлігімен таныстырайын. Тыңдайық.
Ертеде Сыбан руынан шыққан Жарасқұл деген қарттың Еспенбет атты немересі болады. Міне, осы Еспенбет жас күнінде әке - шешеден бірдей жетім қалып, уақ руынан шыққан Ер Қосай атты батыр нағашысының қолында ер жетеді. Қосай жиенді бөтен санамайтын салт бойынша Еспенбеттей ұрпағын өте жақсы көргендіктен, оған жетімдік тауқыметін көрсетпей өсіреді. Ер жеткенде қалыңдық әперіп, басына үй тұрғысып, алдына мал бермек ойда жүреді. Күндердің бір күнінде қатарластарынан ойлы, намысы күшті, арманы биік Еспенбетті тумысы бөлек Ақбөрте атты құлын ерлік арманға жетелейді. Бар арман мақсаты - тұлпар мініп, қару асынып, атасы салған ізбен жүріп, өзі туған Сыбан еліне оралу болатын. Ендігі ойы Ит тойған жеріне, ер туған жеріне деген халық даналығын еске алып, алыстағы ата жұртына кеткісі келіп жүреді. Ер Қосай атасы оның бұл күйін байқап, өзіне шақырып қалауын сұрайды. Атасы ұсынған байлықтың бәрінен бас тартып, жалғыз ғана Ақбөрте тайды қалайды.



Ұқсас жұмыстар

ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН. Бизнесті бағалау
Жоғары сатыдағы өсімдіктер систематикасы
МАТЕМАТИКА НЕГІЗДЕРІ пәнінен практикалық сабақтарға арналған әдістемелік нұсқаулық
Математика негіздері пәнінен практикалық сабақтың әдістемелік нұсқауы
Педагогика пәні бойынша СЕМИНАР САБАҒЫ
Тарих пәнін мектептерде оқыту
Оқыту нәтижесін тексеру мен бақылауды ұйымдастыру формалары және тексеру мен бақылаудың басқа да әдіс, тәсілдері
Мектепте тарихты оқыту әдiстемесi. ТАРИХТЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДIСТЕРI, ТӘСIЛДЕРI МЕН ҚҰРАЛДАРЫ
Массив элементіне қатынас жасау тәсілі
Аралас сабақ және оның бөлімдері
Әділет тобының сұрақтары
І аралық бақылаудың тест сұрақтары
Химиялық технологияның жалпы сұрақтары
Сот - медициналық сараптама пәнінен 2 - аралық бақылау сұрақтары
Философия пәні бойынша межелік бақылау сүрақтары
ІІ аралық бақылаудың тест сұрақтары
 Межелік бақылау сұрақтары
 Фитосанитарлық диагностика және болжау пәні бойынша 1 межелік бақылау сұрақтары
Межелік бақылаудың сұрақтары
 Деректер базасымен жұмыс істеуге арналған қосымшалар құру курсы бойынша 1 межелік бақылау сұрақтары