Қосымша шығармашылық тапсырмалар
Қазақ тілі
Сабақтың атауы: Пайымдау мәтіні
Сілтеме: Қазақ тілі оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығы
Сабақтың мақсаты: Пайымдау мәтіні туралы білімдерін тереңдету, оның сипаттау мәтінінен айырмашылығын байқату, оқушыларды өз ойын дәлелдей білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеу тілін дамыту, сөздік қорын молайту. Зейінділікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ. Әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, іздену, талдау, жинақтау, көрнекілік. Көрнекіліктері: сызба, кестелер, суреттер.
Жалпы мақсаттар
Оқыту нәтижесі
Топқа бөлу Пазл арқылы топтарға бөлу
Ынтымақтастық атмосферасы
Адамның күлкісі – әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс біздің сезіміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл күйлеріңді білдіріліп көріңдер. Бір - біріңе жымиыңдар, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет! Ендеше сабағымызды бастайық.
Үй тапсырмасын сұрау
Үй тапсырмасы жазылған дәптерлерін тексеру
Қызығушылықты ояту Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.
Берілген жаттығуларды топтарға бөліп орындау.
Қосымша шығармашылық тапсырмалар.
Мәтін деген не? Оның түрлерін ата.
1 - топ
Әңгімелеу мәтіні деген не?
2 - топ
Сипаттау мәтіні деген не?
3 - топ
Оларды бір - бірінен қалай ажыратамыз?
Мағынаны тану
Мәтінді тізбектеп оқу
Сергіту сәті
Күркіреді күн - күн...
Терезелер шың - шың
Жауды жаңбыр топ - топ
Шелек - шелек көп - көп
Жон арқаңды тос - тос
Күнбағыс тез өс - өс.
Ой толғаныс Хайуандарды кезегімен үйлеріне кіргізу ойыны.
Тестпен жұмыс.
1. Берілген үзінді мәтіннің қай түріне жатады?
Итбалықтың денесі сүйірлеу және жұмыр. Оның терісі қылшық жүнді болып келеді.
А) пайымдау Ә) сипаттау
2. Мәтін дегеніміз не?
А) Ұзақ бір сөйлемді мәтін дейміз.
Ә) Екі не одан да көп өзара байланысқан сөйлем
3. Берілген үзінді мәтіннің қай түріне жатады?
Ара - бал беретін қанатты жәндік. Ол гүл шырынымен қоректенеді.
А) әңгімелеу Ә) пайымдау
1. Мәтінге ат қойыңдар.
Барыс - өте сақ және епті жыртқыш. Түсі көкшіл сұр, қара теңбілді шұбар болады. Барыс көбінесе басын мәңгі қар басқан биік тауларда мекендейді.
А) тау Ә) барыс
5. Берілген үзінді мәтіннің қай түріне жатады?
Біз сыныпты таза ұстаймыз. Өйткені, ол – біздің екінші үйіміз. Мұны балалардың бәрі жақсы түсінеді.
А) пайымдау Ә) әңгімелеу
Үй тапсырмасы
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау, ереже жаттау
Бағалау
Бағалау парақшаларын толтыру.
Мұғалім: Алпишева
Пайымдау мәтіні. жүктеу
Оқушылардың шығармашылық ойлауы дамуының психологиялық- педагогикалық негіздері
Математика пәнін оқыту барысында бастауыш мектеп оқушыларының танымдық қызығушылықтарын қалыптастыру
Кезеңдеп оқыту технологиясы
Бастауыш мектептегі математика сабағында деңгейлеп саралап оқыту технологиясын қолданудың маңызы
ДЕҢГЕЙЛЕП САРАЛАП ОҚЫТУ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Деңгейлеп оқытудың ерекшеліктері
Бастауыш сынып математикасын оқытуда оқушымен жеке дара жұмыс
Педагогикалық жүйедегі сараланған оқыту деңгейлері
Оқушылардың шығармашылық ойлауын дамыту ерекшеліктері
Оқушылардың танымдық белсенділігі дамуының деңгейлері
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
А.И. Хачатурянның шығармашылық жолы
Құддыс Қожамьяровтың өмірі мен шығармашылық жолы
Т.Ахтановтың шығармашылық өмірбаяны
Дипломдық жұмыс тапсырмалары
ОҚУШЫНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ӘЛЕУЕТІН ДАМЫТУДАҒЫ АТА-АНАЛАРМЕН БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫСЫ
Теміртау - Республикадан тыс жерлерге танымал керемет шығармашылық ұжымдардың және мәдениеті жоғары дамыған қала
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуды кезең бойынша сатылап дамыту
Шығармашылық стратегиясы
Олжас Сүлейменовтің түтас шығармашылық жолы - осыған айқын дәлел