Пән аралық байланыс. Сабақтың тақырыбы

Сабақтың тақырыбы: Авогадро заңы және оның салдары.

Сабақтың мақсаты:
а) білімділік - Авогадро заңы туралы білім беру,есептер шығару,әдісін меңгерту;
б) тәрбиелілік – ғылыми - саналыққа тәрбиелеу.
в) дамытушылық - білім,білік дағдыларын қалыптастыру.

Сабақтың типі: Жаңа білім меңгерту.
Сабақтың түрі: Жарыс.
Сабақтың әдісі: Проблема туғызу.
Көрнекілігі: Слайд.
Пайдаланылған әдебиет: есептер жинағы.
Техникалық құрал: интерактивті тақта.
Пән аралық байланыс: Физика,география

Сабақтың жүру барысы: I. Ұйымдастыру: а) амандасу
II. Жаңа сабақ: 1-саты."Альпинистер дайындығы" Әркімнің өзі шығар биігі бар.Авогадро заңы, газдың молярлық көлемі 22,4л.
*Химиялық реакция теңдеуіндегі реагенттер мен өнімдердің формуласының алдына қойылатын коэффициенттер,газ тәрізді заттардың моль санымен қатар көлемдігінің қатынасын көрсетеді.
*Көлемдік қатынастары кіші бүтін сандардың қатынасындай болады.

III. 2-саты. "Асу бермес асқар жоқ" Есептеу есептері. 1-142. Зат мөлшері 11 моль метан СН4 берілген. Осындағы
а) СН4 молекула санын
ә)СН4 көлемін есепте
1топ.Бер: (СН4)=100моль Шешуі: N(CH4)=NA* =100моль*6,02*1023моль-1 Т к: N(CH4), V(CH4) =6.02*1025
(CH4)=V *VM=100моль*22,4л моль=2240л
Жауабы: N(CH4)=6.02*1025;V(CH4)=2240л
2топ.Көлемі 2л сутек хлормен (қ.ж) әрекеттескенде түзілетін НС1 көлемін тап. Шешуі: H2+C12=2HC1
V(H2) V(Cl2) V(Cl)=1 1 2
1моль 2моль 1к Н2 ----- 2к НС1 түзілс 1к 2к 2л Н2 ----- хл НС1 түзіледі.
2л хл 1 2=2 x; x=2*2=4л Жауабы: 2л Н2 С12 әрекет. 4л НС1 түзіледі.

IV. 3-саты. "Өзіңді тексер" Білікті бірді жығар, білімді мыңды жығар.Деңгейлік тапсырма:Тест тапсырмалары:
30 б 48 б№6

1.Реакция теңдеуіндегі жазылмай кеткен коэфициенттер.
....Ba+O2=BaO
a)3,3
b)2,2
c)5,5
d)1,1
e)4,4

2.160 г метан толық жанғанда түзілетін судың зат мөлшері:
a)15моль
b)17моль
c)18моль
d)16моль
e)20моль

3.Атомдық массасы ең үлкен бар элемент
a)көміртегі
b)сутегі
c)азот
d)бор
e)литий

4.Метан (CH4) жанғанда түзілетін заттар
a)C,H2
b)CO2,H2O
c)H2O
d)H2
e)C,H2O

5.3,4 г күкіртсутек қышқылының зат мөлшері
a)0,25моль
b)2моль
c)1моль
d)0,5моль
e)0,1моль

V.Шығармашылық жұмыс.Оттегімен озонды салыстыру.
VI.Үйге тапсырма.&29
VII.Бағалау.
Бұл сабақтың пән аралық байланысы оқушының тәрбиелік, білімдік шыңдалуына септігін тигізді.



Ұқсас жұмыстар

Психология пәні бойынша семинар сабақты дайындау
Биологияны оқытуда пәнаралық байланыстардың қызметтері
Мектеп биология курсында дәстүрлі емес сабақтарды қолдану
Биотехнологияда қолданылатын биологиялық нысандар пәнінің жұмыс бағдарламасы
Бастауыш сынып оқушыларын Абай Құнанбаевтың педагогикалық идеяларының негізінде тәрбиелеу
«Көркем еңбек» пәнін 2- сыныпта оқыту барысында пәнаралық байланысты жүзеге асырудың тиімді жолдарын теориялық тұрғыдан айқындау
Сабақтың көрнекілігі
Кіріктірілген сабақ
Жарық дифракциясы
Термоэлектрлік құбылыстар
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Халықаралық кедендiк ынтымақтастық және мемлекеттiк экономикалық қауiпсiздiк
Маркетинг және қоғаммен байланыс ұқсастықтары мен айырмашылықтары
Қазақстан республикасының Нидерландымен халықаралық қарым – қатынысы
Қазақстан тарихы пәнінің дамуындағы кемшіліктер
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Бюджетаралық қатынас