Мысалды рөлге бөліп, сахналау

Әдебиеттік оқу 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Сейітқұл Оспанов "Шыбын мен көбелек" мысал
Сабақтың мақсаты:
Білімділік. Оқушылардың С. Оспановтың өмірі мен шығармалары туралы білімін кеңейту. Шыбын мен көбелек әңгімесінің мазмұны мен идеясын ашу.
Жануарлар, жансыз заттар әрекет ететін мысалдың рөліндегі жәндіктер өміріне тоқталу. Шыбын мен көбелектің пайдасы мен зияны туралы түсінік беру.
Дамытушылық. Оқушылардың ойлау, сөйлеу, тілдік қорын дамыту.
Тәрбиелік. Табиғатты аялауға баулу. Жақсыдан үйрену және жаманнан жиренуге тәрбиелеу. Адамгершілікке, инабаттылыққа, бірлікке тәрбиелеу.
Түрі: жаңа сабақ.
Әдісі: түсіндіру, әңгімелеу, диалогтық сұрақ - жауап, оқу дағдысын дамытатын әдіс - тәсілдер (мәнерлеп оқу, тізбектеп оқу), ой тастау, РАФТ әдісі, Инсерт әдісі.
Оқыту технологиясы: ақпараттық технология, СТО.
Көрнекіліктері: интерактивті тақта, компьютер, Classmet.

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды сабаққа даярлау.
Психологиялық даярлық.
Мұғалім: ---------------------- Оқушылар:
Әрбір адам - ----------------- Туысым, досым, жұрағат,
Әрбір сабақ - ---------------- Үйрену, ұғу, ұлағат.
Әрбір ісің - ------------------- Тірлік, тірек, адалдық,
Әрбір сөзің - ----------------- Шындық, бірлік, адамдық.

Үй тапсырмасын тексеру.
Адырбек Сопыбеков. Сапар мен Парта. (жаттау, сахналау, партаның суретін салу.)

Жаңа сабақ.
Жұмбақтар шешу:
1. Ас көрсе - ақ жалайды,
Содан ауру тарайды. (шыбын)

2. Көлбең - көлбең етеді,
Гүлден ұшып жетеді.
Гүл шырынын сорады,
Соған риза болады. (көбелек)

Сейітқұл Оспанов ағамыздың Шыбын мен көбелек атты шығармасымен танысамыз.
Сабақтың мақсатын хабарлау.
С. Оспанов туралы мағлұмат беру.
С. Оспанов (1955 - 2003) 30 - наурызда Қызылорда облысының Қазалы қаласында дүниеге келді.
Шығармалары: Бәйге , Ащы қауын, тәтті қауын , Күн көтерілген шақ атты жыр жинақтары, Ағаш ат , Бақытты үй , Құлдар көтерілісі атты кітаптарының авторы.

Инсерт әдісі. Не білесің? (шыбын мен көбелек туралы)
Оқушылардың дайындап әкелген рефераттарын оқыту, талдау.
Оқулықпен жұмыс.
Мысалды оқушыларға оқыту.
Мысалды рөлге бөліп, сахналау.
Сұрақтарға жауап алу.
Дәптермен жұмыс.
Сөздік жұмысын жүргізу.
Үнтаспадан Шыбын мен көбелек диалогын тыңдату.
Кім мықты? сайысы.
1 - қатар. Шыбын мен Көбелек туралы өлең жолдарын құрастыру.
2 - қатар. РАФТ әдісі. Шыбын мен көбелекке хат жазу.
3 - қатар. Тақырыпқа байланысты сурет салу.

Қорытынды.
Мысалдағы кейіпкерлерді сипаттау, мінездеме беру. Пайдасы мен зияны туралы айту.
- Мысалда адамдардың қандай қылығы сыналады?
Үйге тапсырма. 75 бет. Мысалды түсініп оқу. Рөлге бөліп, сахналау.
Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ ПӘНІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ӘРЕКЕТІН ДАМЫТУ
Ойын сабақ
Балалар театрының түрлері
Сабақта қолданылатын Жаңа технологиялардың әдіс - тәсілдері
Деңгейлік саралап оқыту
Бастауыш сыныптарда мысалдарды оқыту
5-сыныпта әдеби теориялық ұғымдарды қалыптастырудың ғылыми негіздері мен оны оқытудың әдіс-тәсілдері
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының стратегиялары
Қазақ халқының бай салт – дәстүрі мен әдебиетінің келер ұрпаққа берер тәрбиесі
Мектепке дейіңгі ұйымдағы мерекелер мен сауықтар
БОЛАШАҚ ҰРПАҒЫМЫЗ ҮШІН 5 МИНУТЫҢЫЗДЫ БӨЛІП, СОҢЫНА ДЕЙІН ОҚЫП ШЫҒУЫҢЫЗДЫ СҰРАЙМЫН
Дубровский оның сөзін бөліп
Түнгі ұйқыңызды төрт бөліп мәпелеп тәрбиелегеніңіз үшін рахмет айтамын анашым
Бала тәрбиесіне көп көңіл бөліп, жалпы адам тәрбиесіне терең мән беретін халық - қазақ халқы
Еліктеу сөздерді тауып, құрамына қарай екі топқа бөліп жазыңдар
Оқушыларды екі топқа бөліп, топтың қолбасшысын тағайындау
Абайдың музыкалық бейнесін сахналау
Мысалдың тәрбиелік мәні - балаларды бірлікке, ынтымаққа шақыру
Сендерде таласпай бөліп жеңдер
Кірпі мәтінін сахналау