Күрделі сұрақтар қоя алмауы


Сыни тұрғысынан ойлауға үйрету
Мақсатым: Сындарлы оқыту теорияларын қолдану арқылы оқытуда реттелуге, сөздік қорын молайтуға, өз бетінше ізденуге, өз ойларын нақты әрі дәлелдей алатын тұлға қалыптастыру.
Нәтиже:
Сындарлы оқыту теорияларын қолдану арқылы мағынаны таниды, өз бетінше ізденеді, өз ойларын нақты әрі дәлелдей алатын тұлға қалыптасады.

Модульді ықпалдастырудағы тәсілдер.
● ДЖИКСО
● Сахналық қойылым
● Венн диаграммасы
● Семантикалық карта
● Тарихи шынжыр ойыны

Модульді ықпалдастырудағы нәтиже қандай болды?
Кедергі:
● Оқушылардың топта бірлесіп жұмыс жасай алмауы.
● Оқулық төңірегінде шектеліп қалуы.
● Күрделі сұрақтар қоя алмауы.

Кедергіні жою жолдары:
● Топ ережесін ескере отырып топта бірлесіп жұмыс жасауын түсіндірдім.
● Қосымша мәлімет ізденіп келуін ұсындым.
● Сұрақтарға кең көлемде жауап беруін ұсындым.

Нәтиже:
● Сабаққа қызығушылығы артады
● Қазіргі мен бұрынғыны салыстырады.
● Бірігіп жұмыс жасады.
● Мағынаны танып, жұмыс жасады.
● Мақсат қоя біледі.
● Өз пікірлерін қорғайды.
● Қорытынды шығара біледі
● Ізденушілікке дағдыланады


Ұқсас жұмыстар
Негізгі қорларды қйта жандандыру тәсілі – күрделі қаржыны жұмсау
Қазіргі кезде күрделі мәселелердің бәрі кәсіби басқару
Кәзіргі Заманғы Әлемдік дамудың күрделі мәселесі
Міне, үш ай жазғы демалыстан шығып, жаңа оқу жылына зейін қоямыз деп жүргенде, күздің суық та қоңыр күндерінің қалай өткендігін де байқамай қалыппыз
Бір әйел далаға егін ора келіп, құмыраны сүтімен шөптің арасына тығып қояды
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап жаз
Профессор аудиторияға қолында бір ыдысқа салынған тышқан әкеледі де бетін жауып үстелінің үстіне қояды
Маған десе Туған жер - деген сөзді естігенде ішкен асымды жерге қояр едім
Күндер басын қоя алмай, Шөмішімен қатқан күн
Сұрақтарға жауап жаз


Көмек