Магнийдің биологиялық ролі

Шымкент қаласы,
№70 С.Бекбосынов атындағы жалпы орта мектебінің
химия пәні мұғалімі Асанова Асемкул Ужетовна

Химия пәнінен 9 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Металдар тақырыбын пысықтау
Сілтеме: 9 - сынып химия оқулығы Н. Н. Нұрахметов, Қ. Б. Бекішев т. б., интернет
Жалпы мақсаттар: Металдар және оның маңызды қосылыстарын меңгерту, химиялық реакцияларды құра білуге үйрету.
Оқытудың нәтижесі: Металдар және оның маңызды қосылыстарын меңгереді, химиялық реакция теңдеулерін құрастырып, теңестіре алады.
Сабақтың әдісі Топтық жұмыс, Миға шабуыл,, СТО жаттығулары, жеке тапсырма, кері байланыс
Негізгі дерек көздері: АКТ, постер, маркер мен стикерлер, оқулық, А - 4, А - 1

1 - кезең.
Лездеме сұрақтар
І топ
1. Д. И. Менделеев жасаған периодтық жүйеде металдар қалай орналасқан.
2. Металдардың физикалық қасиеттерін ата
3. Металдардың кернеу қатарын жасаған ғалым
4. Мырыштың биологиялық рөлі.
5. Кендер деп нені атайды
6. Макро, микро, ультра организмдер дегеніміз не
7. Шымкентте қандай зауыттар бар?.
ІІ топ1. Біздің заманымызға дейін қанша ж е қандай металдар белгілі болған
2. 16ғасырда металдарды кім зерттеді
3. Жемірілу деген не?
4. Болатты легирлеу дегеніміз не
5. Не себептен кейбір металдарды өнеркәсіптің дәрумендері деп атайды.
6. Полиметалл кендері қалай түсінесің
ІІІ топ1. Алғашқыда металдарды аспан денелеріне байланыстырылған, қай элемент аспан денелерінде бейнеленген?(Au - Күн, Ag - Айға, Cu - Шолпан, Fe - Марс, Pb - Сатурн, Sn - Юпитер, Hg - Меркурий)
2. Жемірілуден қалай қорғайды?
3. Металлургия қандай сала?
4. Магнийдің биологиялық рөлі қандай?
5. Магнийдің биологиялық ролі.
6. Не себептен таза металдарды пайдаланбайды.
7. Қандай металдар Гиннесс кітабына енген.

2 - кезең: Еске түсір
Оқушыларға жеке формативті тапсырма беріледі, берілген тапсырмаларды жеке-жеке орындайды, орындап болған соң жұп болып бір - бірін тексереді.

3 - кезең Ойлан, бірік, бөліс
Оқушылар өздері жасап келген ұй тапсырмасын (ұй тапсырмасына Гиннесс кітабына енген химиялық элементтерді жарнамалау) топпен қорғайды.:
1 - топ: бериллий
2 - топ: сынап
3 - топ: алтын

4 - кезең: Тәжірибе алаңы.
Тәжірибе көрсету
5 - кезең: Қазақстанның кен орындарын шарлау

Қазақстан кен орындарын шартты белгілер арқылы көрсетеді
1 - топ: алюминий, қорғасын
2 - топ: мыс, алтын
3 - топ: темір, полиметалл
6 - кезең: Химиялық элементтер қонақта

Химиялық элементтер қонаққа келеді. Сыныпқа 3бала аспазшы киімін қиып
1 - топ: кальций(ірімшік, күнжіт, орамжапырақ)
2 - топ: магний(балық, күріш, фундук)
3 - топ: мырыш(балық - устрица, өнген бидай, қойдың еті)

7 - кезең: Кері байланыс. Бағалау
Оқушыларды бағалау
Сабаққа рефлексия жасату
Оқушылар, бүгінгі сабағымыз туралы не ойлайсыңдар?
оқушыларға стикерлер таратылады)



Ұқсас жұмыстар

Минералдардың алмасуы
Ағынды сулар
Адам ағзасындағы макро және микроэлементтер
ІА тобының элементтері
Сілтілік металдардың қасиеттері
Минералды заттар
Топырақ түзілу факторлары және жағдайлары
Химияны оқытудағы интерактивті технологиялар
Калий алмасуының бүзылуы
Химия-технологиялық процесс туралы түсінік
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Салықтардың экономиканы мемлекеттік қаржылық реттеу жүйесіндегі рөлі мен орны
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Бәсеке, оның экономикалық табиғаты мен елдің шаруашылық өміріндегі атқаратын рөлі
Қаржының мәнi, функциялары және ролi
Мемлекеттік бюджеттің экономикалық мәні мен рөлі
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Қазіргі Қазақстан Республикасының экономикадағы ақшаның ролі
Азықтың биологиялық әсерлі заттары
Ақпарат құралдарының қоғамда атқаратын рөлі