Алтын қақпа Білім еліне саяхат Ақын - жазушылар ауылы

Сабақтың тақырыбы: Жақсы ай мен күндей.
Мақсаты: 1. Оқушылардың әдебиетке деген қызығушылығын арттыру. Бөлім бойынша алған білімдерін, ойларын өз тілдерімен қорытып жан - жақты айта білуге үйрету. Оқушы бойына халқымыздың рухани байлығын сіңіру, ұлтымыздың дәстүрлерінен үлгі алу.
2. Оқушыларды ойлауға, шығармашылық қабілеттерін дамытуға баулу, сөйлеу шеберлігін жетілдіру.
3. Оқушылардың бойына адамгершілік қасиеттерді сіңіре отырып, ХХІ ғасырдың саналы, ізетті, сегіз қырлы, бір сырлы, мәдениетті азаматтары етіп тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: қайталау
Әдістері: СТО, көрнекілік, сөздік, кесте, сұрақ жауап, шығармашылық тапсырмалар.
Көрнекілігі: Компьютер, интерактивті тақта.
І. Ұйымдастыру.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Осы бөлімде нені үйрендім? Нені оқып, білгім келеді?

Балалар, бүгін біз Білім еліне саяхат жасаймыз. Біз Жақсы ай мен күндей атты үлкен тарауды аяқтадық. Осы сабақта тарау бойынша алған білімімізді толықтырамыз, пысықтаймыз. Білім еліне саяхатымызды бастау үшін алтын қақпаны ашып өтуіміз керек. Ол үшін үй тапсырмасын бәріміз дұрыс орындасақ, алтын қақпамыз ашылады.
Алтын қақпа Білім еліне саяхат

Ақын - жазушылар ауылы.
ІІІ. Алтын қақпадан өтіп, білім еліне кіреміз. 1 - Ақын - жазушылар ауылына келдік. Бұл ауылда осы тарауда өткен ақын - жазушылар жайлы білімімізді ортаға саламыз.
Рефераттар, слайдтар бойынша топ басшылары қорғау.
1. Абай Құнанбаев.
2. Ыбырай Алтынсарин.
3. Шоқан Уәлиханов.
ІV. 2 - Оқырмандар аулына келеміз. І топ сауалнамаларға жауап береді.
ІІ топ тірек сызба бойынша сұрақтарға жауап береді.

V. 3 - Шешендер аулына келеміз. І топ: Мың бір мақал ойынын ойнау. ІІ топ: тарауда өткен сөздерді жаңа қайталау.
Риторика – шешендік өнер.
Алаша – қой жүнінен тоқылған төсеніш.
Шалғын – шөп шабатын жер.
Аптап – ыстық.
Ділдә - алтын ақша.

VI. 4 - Әншілер, сазгерлер аулына келеміз.
1. Құрманғазы Сағырбаевтың Сарыарқа күйін тыңдау.
2. Шал мен бала мәтінінен үзінді сахналау.
3. Шәмші Қалдаяқовтың әндерін үнтаспадан тыңдау.

VII. 5 - ші Билер аулына келеміз. Өзіміз білетін билерді атайық. Билер әділ, тапқыр, ақылды, шешен болған. Еліндегі дау - жанжалды дұрыс шешкен.
Онда қазір біз 2 топ арасында пікір таласамыз.

І топ. ---------------------------------------------------- ІІ топ.
Жақсылыққа жақсылық бар. --------- Жамандыққа жақсылық бар.

VIII. 6 - Білгірлер ауылына келеміз.
Кубизм әдісі бойынша сабақта өткенді қайталау.

1. Біз қандай тарауды аяқтадық?
2. Қандай ақын - жазушылардың өмірінен үзінділер оқыдық?
3. Қандай әнші, күйші, сазгерлермен таныстық?
4. Осы бөлімде ақын - жазушылардың, ағартушылардың өмірлерінен үзінділер оқыдық, олардың өнегелі өмірлерінен үлгі ала отырып, болашақта қандай тұлға боламыз?

IX. Үйге тапсырма: Ыбырай Алтынсариннің еңбек туралы жазған әңгімелерін оқып келу.



Ұқсас жұмыстар

5-сынып оқушыларының қиялын ертегілер арқылы дамыту
Шетелдегі қазақ әдебиеті және әдеби байланыс
Жетісудің археологиялық ескерткіштері, ортағасырлық қалалары және тарихи-мәдени кешендер
Сегізінші наурыз - қазақ ақыны Төлеген Айбергеновтің туған күні
Зеренді өңірінің мәдени, тарихи және табиғи ескерткіштері
Қазақ әдебиетіндегі нәзира дәстүрі
Қалқаман Сарин шығармаларындағы ұлттық рухтың көрінісін нақтылы дәлелдер арқылы бағамдап беру
Қазақтың ақын-жазушылары
Балалар прозасы
Ұлы жібек жолы және оның тарихи маңызы
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
АЛТЫНАЙҰЛЫ ҚАРАСАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
ЫБЫРАЙ АЛТЫНСАРИН
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
Еңбек ақының мәні, түрлері және принциптері.
Еңбек ақыны талдау
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
Delphi программасы - зерттелінетін процесстің алгоритмін компьютерде жүзеге асыратын программа құру
Ұсыныстар портфеліне кіретін бұйымдардың бәсекеге қабілеттілігінің деңгейін бағалау және жіктеу