Екінші қосылғышты тап

1) 1-ге, 4-ті қос. 1-ді 2-ге арттыр. 2 және 3 сандарының қосындысын тап.
2) 5-ті 4-ке кеміт. 5-ті 3-ке кеміт. 2 және 3 сандарының қосындысы.
3) 1 мен 2 қосындысы. Бірінші қосылғыш-2, екінші қосылғыш - сондай. Мәнін тап
4) 4 азайту 3. 5 пен 4 айырмасын тап. 5-тен 3-ті азайт. 4-ке 1-ді қос.
5) 3 пен 1 қос. 2-ні 3-ке арттыр. 5-тен 1-ді азайт.
6) 4-тен 2-ні азайт. 3 және 2 сандарының қосындысын тап..
7) Маратта 5 бәліш болды. 2 бәлішті ол түскі асқа жеді. Маратта қанша бәліш қалды?
8) 1-ді 2-ге арттыр. 2 мен 1 сандарының қосындысын тап. 4-ті 3-ке кеміт.
9) 5-тен 3-ті кеміт. 2-ні 3-ке арттыр. 5 пен 2-нің айырмасын тап
10) 3-тен 1-ді кеміт. 5-тен 4-ті азайт.
11) 1 қосу 4. 5-тен 2-ні азайт. 1 мен 3 сандарының қосындысын тап.
12) Қанатта-3 мәшине болды. Әжесі тағы 1 мәшине сыйлады. Қанатта енді неше мәшине болды?.
13) Қорапта-3 қарындаш, 2 қалам, ал фломастер қарындаш пен қалам қанша болса сонша. Қорапта қанша фломастер бар?.
14) 5-тен 4-ті азайт. 1 мен 4 сандарының қосындысын тап.. 5-пен 4 сандарының айырмасын тап..
15) 2-ні 3-ке арттыр. 1 мен 3-тің қосындысы. 5-ті 1-ге кеміт.
16) 2-ні 2-ге арттыр. 5-ті 4-ке кеміт. 5-тен 3-ті азайт.
17) Арайда-3 шоколад, Берікте-2 шоколад. Балаларда барлығы қанша шоколад?.
18) Мирада-3 қуыршақ, Әсемде-3 қуыршақ. Қыздарда барлығы қанша қуыршақ?.
19) Болғаны 5 алмұрт. Желінді 3 алмұрт. Қанша алмұрт қалды?.
20) 2, 5, 3 сандарымен өрнек құрастырып жаз, екеуі қосу, екеуі азайту амалдарымен.
21) 3-ті 2-ге арттыр. Азайғыш-5, азайтқыш-1. Айырманың мәнін тап. 1 қосу 3
22) Бірінші қосылғыш-1, екінші қосылғыш-3. Қосындының мәнін тап.. Қандай сан 5-тен 4-ке кем?.
23) 3 саны 4-тен қаншаға кем?. 2 және 3 сандарының қосындысын тап.
24) Азайғыш-5, азайтқыш-3. Айырманың мәнін тап?.
25) 5 саны 4тен қаншаға артық?. бірінші қосылғыш-4, екінші қосылғыш-1. Қосындының мәнін тап?.
26) 5 саны 1 санынан қаншаға артық?. Қандай сан 5 санынан 2-ге кем?.
27) 1 санын 5-ке дейін толықтыр.. 2 және 3 сандарының қосындысын тап.
28) 3 санын 1-ге арттыр. 5 санын 4-ке кеміт. 5 санынан 3-ті азайт..

5 көлемінде қосу және азайту
29) Бірінші қосылғыш-4, нәтиджесі-5. Екінші қосылғышты тап. 4-ті 2-ге кеміт.
30) Бірінші қосылғыш-3, екінші қосылғыш-2. Қосындының мәнін тап. 1-ді 4-ке арттыр.
31) Томирис-5 бәліш сатып алды, 2-уін жеді. Томиристе қанша бәліш қалды?.
32) Үстелдің үстінде-3 газет және 1 журнал жатыр. Журналға қарағанда газеттің нешеуі артық?.
33) 2-5 сандарды ретімен жаз Жазған сандарыңды 1 кеміт
34) 5-пен 1 сандарының айырмасын тап. 3 пен 2 санының қосындысын тап.
35) Серікте бірнеше банан болды. 2 бананын жеген, соң онда желінбеген 3 банан қалды. Алғашқыда Серікте қанша банан болды?
36) 2 мен 2 сандарының қосындысы. Бір сан 5, екіншісі 3-ке кем. Екінші саны қанша?
37) 5-ті 4-ке кеміт. Жауабы 5 болатындай өрнектер құрастыр.
38) 3 пен 1 сандарының қосындысы. Азайғыш-5, азайтқыш-3. Айырманың мәнін тап
39) Ағашта бірнеше сауысқан отырды. Оларға тағы - 3 сауысқан қосылған соң, ағаштың басында 5 сауысқан болды. Алғашқысында қанша сауысқан болды..
40) 4-тен 1-ді азайт. 5 пен 4 санының айырмасын тап. 2-ге 3-ті қос.
41) 1-ді 2-ге арттыр. 3, 4-тен қанша кем.



Ұқсас жұмыстар

Мектеп жасына дейінгі балаларды арифметикалық амалдарды шешуге үйрету
Бастауыш сыныпта математиканы оқыту әдістемесі
Бастауыш мектеп математикасында құзіреттілікті қалыптастыру.
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ТЕҢДЕУДІ ОҚЫТЫП ҮЙРЕТУДІҢ ӘДІСТЕМЕСІ
Алгебралық материалды оқытудың педагогикалық негізі
Теңдеулер мен теңдеулер жүйесін шешу әдістері
Дайындық тобына арналған бағдарламалық материал
Алгебра элементтерін дамыта оқыту (4-сынып)
БАСТАУЫШ МЕКТЕП МАТЕМАТИКАСЫНДА АЛГЕБРАЛЫҚ ҰҒЫМДАРДЫҢ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Мектеп жасына дейінгі балаларды есептерді шешуге үйрету
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Қазақстан Рсепубликасының екінші деңгейлі банктерінде бағалы қағаздар нарығын құру
ХІХ ғасырдың екінші жартысы
Бюджет балансы және бюджет тапшылығы
Бюджет тапшылығын қаржыландырудың жолдары. туралы
GRAPH кітапханасын қолдану
Бюджет тапшылығының проблемалары және бюджет тапшылығының болу себептері , оны төмендетудің әдістері .
Бюджет тапшылығын қаржыландырудың жолдары.
Жұмыс столы – екінші негізгі ұғым.