Әріпті жазу

Аа әріпі. Apple, airplane сөздері
Мақсаты: Балалардың сөздік қорларын молайту.
Міндеттері: 1) Аа әріпі. Apple, airplane сөздерін үйрету;
2) балалардың ойлау, есту, көру, есте сақтау қабілеттерін дамыту;
3) шет тіліне деген қызығушылықтарын арттыру.
Көрнекіліктер: Демонстративті суреттер, Аа әріпі, жұмыс дәптері, қалам, құрал - жабдықтар

Мотивациялық қозғаушылық
Greeting time: Hello! How are you?
I am glad to see you! Sit down please!
Балалар:
Hello! Hi! I am fine thank you! How are you?
Фонетикалық жаттығу
Phonetic exercise: I will say easy and you say repeat after me
Rain, rain go to Spain!
Never come back again!

М: Дыбыстардың дұрыс дыбысталуын қадағалау.
Балалар суретке қарап мұғалімнен қайталап фонетикалық жаттығуды жасайды.
Мотивациялық қозғаушылық
Балалар бүгін біз сендермен білім еліне саяхат жасаймыз. Балалар қараңдаршы тақтада не көріп тұрмыз? (ағылшын әліпбиі). Yes, it is English alphabet. Онда 26 әріп бар. Олардың 6 дауысты, 20 дауыссыз әріптер. Енді біз ағылшын әліпбиіндегі әріптерге тоқталамыз. Бізге бүгін Аа әріпі келіпті. Ол ағылшын әліпбиіндегі алғашқы әріп, дауысты дыбыс.

Ұйымдастыру кезеңі
Аа - [ei] деп оқылады. Балаларға әріпті көрсете отырып, бірнеше рет дұрыс айтылуын дамыту.
Ал, достар енді Аа әрпінен басталатын сөздер үйренейік.
This is an apple. – Мынау алма.
This is an airplane. – Мынау ұшақ.
Суреттерден көрсете отырып, сөздерді үйрету.
Аа - [ei] балалар бірнеше рет қайталап, үйренеді. Жеке айтады

Сергіту сәті
It is time to have a rest all stand up and do like!
Two little feet go tap, tap, tap.
Two little hands go clap, clap, clap.
Two little feet go jump, jump, jump.
Two little hands go thump, thump, thump.
М: қимыл - қозғалыстарын дамыту.
Тапсырма орындау

Дәптермен жұмыс. Әр балаға жұмыс дәптерлері беріледі. Тапсырма орындайды. 1) Сұраққа жауап беру: What is it? Бұл не? 2) Әріпті жазу. 3) Берілген суретті бояу.
Д о: Find the letter “Aa”. М: ағылшын әрпін дұрыс тауып, фонетикалық тұрғыда дұрыс аталуын дамыту.
Балалар тапсырманы орындайды: сұраққа жауап береді, әріпті жазады, сурет бояйды.
Д о тапсырмасын орындайды.

Сабақты қорытындылау
Балалар сендерге сабақ ұнады ма?
Қандай әріп үйрендік?
Қандай жаңа сөздермен таныстыңдар?
Балаларды мадақтау.
Good bye children! See you next lesson!

Күтілетін нәтиже:
Не білу керек: әріптің дұрыс айтылуын.
Нені игереді: ағылшын тілінде жаңа сөздердің дұрыс дыбысталуын
Не біледі: тапсырмалар орындауды



Ұқсас жұмыстар

Жазудағы каллиграфиялық дағдыларды үйретудің әдістемелік жолдары
Жазуға үйрету мақсат міндеттері
Жазуға үйретудің тарихынан
Бастауыш сынып оқушыларын жазуға үйретудің жаңа әдіс-тәсілдері
КӨРКЕМ ЖАЗУҒА ҮЙРЕТУ ӘДІСТЕМЕСІ МАЗМҰНЫ
Сауат ашу әдістемесі дамуының қазіргі проблемалары
Математикалық өрнектермен таныстыру
Каллиграфиялық дағдыны қалыптастыру
Бастауыш сынып оқушыларының көркем жазу дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру жолдары
Математика пәнінің мазмұнын ұйымдастыру
Сапарғали Бегалин – балалар жазушысы
Сейітжан Омаров (22 маусым 1907, Ақмола облысы Атбасар ауданы Керегетас ауылы - 19 желтоқсан 1985, Алматы) - жазушы, аудармашы
Қазақстан Жазушылар және Журналистер одағының мүшесі
Қазір Жазушы баспасының директоры
Жазушы, драматург, ақын, аудармашы, зерттеуші Жүсіпбек Аймауытов Баянауыл ауданы, Қызылтау атырабында туған
1979 жылғы Монғолия Жазушылар одағы сыйлығының иегері
1973 жылдан Жазушы баспасы поэзия редакциясының редакторы
Ахмет Байтұрсынұлы - мемлекет қайраткері, ақын, публицист, қазақ тіл білімі мен әдебиеттану ғылымдарының негізін салушы ғалым, ұлттық жазудың реформаторы, ағартушы
Жазу - өлі сүйек зат
Ғабит Мүсірепов - халықтың шын мәніндегі сүйікті жазушысы