Сауатты көркем жазуға баулу

Мақсаты: 1 - сыныпта өткен буын және тасымал туралы алған білімдерін қайталау, пысықтау Сауатты көркем жазуға баулу. Білімділікке тәрбиелеу.
Типі: қайталау.
Көрнекігілі: суреттер, кеспе қағаздар
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, өзіндік,

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа дайындық
ІІ. Мақсат қою кезеңі: Буын және тасымал
ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру: 13 - жаттығу

ІІІ. Білімді тексеру:
1. Көркем жазу. Бб Бб Бб Балық, балық.
2. Балапан, от, жұмыс, доп сөздерін буынға бөлу.

2). 14 - жаттығу. Алфавит ретімен буынға бөліп жазу.
Дауысты дыбысқа аяқталған буындардың астын сызу.

Ши - е, бүл - дір - ген, өр - мек - ші, бүр - кіт, е - мен, ға - рыш, доп, хат, шар, ит, ән - ші, ки - ік, тас, үй, ұя.
(Буынға бөлінбейтін сөздерді анықау, неліктен бөлінбейтінін дәлелдеу)

15 - жаттығу (өздік жұмыс. Жатқа жазу, бір буынды сөздерді табу.
Көп буынды сөздерді буынға бөлу.)

ІҮ. Бекіту: Жаттығулар орындау.
1) ойын кім жылдам?
2) (көп сөздер ойлап, оны тасымалдап жарысу).
2). 16 - жаттығу. Ауызша ребусты шешу, тасымалдау.

Ү. Үйге тапсырма: Тауық туралы білетініңді жаз.
Бағалау



Ұқсас жұмыстар

Диктант жүргізуге қойылатын талаптар мен бағалау нормалары
Қазақ тілінің жазба жұмыстардың маңызы
Жазба жұмыстарын үйретуге бағытталған жұмыстар
Оқушы сауаттылығын есепке алуда қазақ тілі сабақтарында жүргізілетін диктант, оның түрлері
Бастауыш сынып оқушыларының қазақ тілі сабағындағы тіл дамыту жұмыстарының мазмұны
Жазуды оқытудың тарихы
Оқушыларды шығарма жазуға үйрету
Әдебиетті оқыту әдістемесінің ғылыми пән ретіндегі мазмұны
Жазуға байланысты жүргізілетін жұмыстар
Бастауыш сыныпта жазу мен тіл дамыту жұмыстарының ұйымдастырылуы
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Көркем шығарманы компазициялық құрылысы жағынан талдау
Айтыс, оның түрлері мен көркемдік ерекшеліктері
Халықты компьютерлік сауаттылыққа оқыту бағдарламасы
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Менің ауылымның табиғаты өте көркем, сұлу
Проблемалық ситуация негізінде оқушының көркем әдебиетке деген қызығушылығын арттыру
Абдуллин шығармашылығының негізгі саласы - көркем аударма
Қазақтың бай тілі - бар қазынасы көркем әдебиетінде
Наурызбаев еңбектері негізінен Қазақтың көркемсурет галереясында сақтаулы