Функцияның графигіне қарапайым түрлендірулер дегенді қалай түсінесің

Сабақтың тақырыбы: Функция графигіне қарапайым түрлендірулер
Қысқа мерзімді жоспар
Алгебра 11 - сынып
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Оқушылар функция ұғымын біледі, түсінеді және функция графиктерін түрлендіруді ережелерін қарапайым есеп шығаруда пайдаланады.
Оқушылардың басым бөлігі: Квадраттық, сызықтың функция графиктерін координаталық осьтер арқылы жоғары төмен оңға және солға қарай жылжыта алады;
Кейбір оқушылар: Күрделі функциялардың графиктеріне түрлендірулерді орындайды
Тілдік мақсат Оқушылар:
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Функцияның анықталу және мәндерінің облысы; парабола, гипербола; түзу сызық, кубтық парабола
Сыныптағы диалог - жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:

Алдыңғы оқу
Квадраттық және сызықтық функцияның графиктерін салу; Функция графиктерін координаталық осьтер бойынша жоғары және төмен, оңға және солға жылжыту.

Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Басталуы 10 минут
Ұйымдастыру кезеңі
Шаттық шеңбері
Оқушылармен сәлемдесу. Бүгінгі күндеріне сәттілік тілейді

Миға шабуыл
Функция дегеніміз не?
Функцияның анықталу, мәндерінің облысы туралы не білесің?
Функцияның графигіне қарапайым түрлендірулер дегенді қалай түсінесің?
Бұл тақырып таныс па?

Ортасы 20 минут
Деңгейлік тапсырмаларды орындау 10 минут
1 - тапсырма
Функция графигін салыңдар:
y=2x+3 y=x2+2x - 3
2 - тапсырма: Фунцияның анықталу облысын табыңдар:

Мұғалімнің есімі: Харабай Е.

Функция графигіне қарапайым түрлендірулер. жүктеу
Тригонометриялық теңдеулер жəне олардың жүйелерін шешу. жүктеу
Тригонометриялық теңсіздіктер жəне олардың жүйелері. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Матрицаларға қолданылатын амалдар
Функция ұғымы. Жоғарғы ретті туындылар мен дифференциалдар
ДИФФЕРЕНЦИАЛДЫҚ ТЕҢДЕУЛЕРДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Оқушылардың тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған техниканы жасау
Delphi ортасында бір айнымалының функциясын зерттеу әдістемесін жасау
Сызықты емес теңдеулер
Беттерді жуықтау
Натурал сандар туралы
Математикалық Тұжырымдамады қалыптастыру
Функция және оның графигі. Функцияның берілу тәсілдері және оның графигі
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Қарапайым электр тізбегі
Жылумен өңдеген кезде Жылқы еті қалай өзгереді?
Мемлекеттік қызметке қалай түсуге болады
Міне, үш ай жазғы демалыстан шығып, жаңа оқу жылына зейін қоямыз деп жүргенде, күздің суық та қоңыр күндерінің қалай өткендігін де байқамай қалыппыз
Көрінбей қалай жүргенсің бұрын көзіме ерке қыз
Миға шабуыл Сен табиғатты қалай түсінесің
Жануарлар жауынан қалай құтылатынын өздерің әңгімелеп, талқылаңдар
Оныңыз қалай
Қарапайымдылардың морфологиялық сипаттамасы