Қысқаша көбейту формулалары. Сабақтың тақырыбы
Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулалары тарауы бойынша қорытындылау сабағы
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Қысқаша көбейту формулалары тарауы бойынша алған білімдерін қорытындылау.
2. Дамытушылық: Теорияны практикамен ұштастыра отырып, күрделі есептерді шешу арқылы оқушының шығармашылығын дамыту.
3. Тәрбиелік: Пәнге деген қызығушылығын арттырып, өз бетінше еңбек етуге үйрету. Шығармашылық қабілеті дамыған азамат тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Қайталау саяхат сабағы.
Сабақтың әдісі: Қызығушылықты ояту, ой толғау әдісі.
Көрнекілігі: Слайдтар, тест тапсырмалары, үлестірмелі карточкалар, олимпиадалық есептер, интерактивті тақта.
Сабақтың барысы:
1. Білім қаласына саяхат
2. Математикалық поездқа билет алу тәртібі
3. Бекеттерге тоқтау
а) деңгейлік тапсырмалар
ә) олимпиадалық тапсырмалар
б) ауызша тапсырмалар
4. Тест тапсырмалары Компьютерде орындайды (MyTest бағдарламасымен құрылған).
5. 1 – бекет. Деңгейлік тапсырмалар
А деңгей - жалпы вагондағы оқушыларға
1. Тепе - теңдікті дәлелдеңдер: (х – 1)(х+1)(х2+1)(х4+1)=х8 - 1
2. Амалдарды орындаңдар:
3. Теңдеуді шешіңдер: 4х2 - 9=0
В деңгей
плацкарттағы оқушыларға
1. Санды өрнектің мәнін табыңдар:
(2 – 1)(2+1)(22+1)(24+1)(28+1)– 216
2. Бос орындарды толтырыңдар: (*+*) 2=*+84x2y3+49y6
3. Көбейткіштерге жіктеңдер: 64a6 - 125b9
С деңгей
Купедегі оқушыларға
1. Тиімді тәсілмен есептеңдер: 29612 - 2953∙2969
2. Өрнекті ықшамдаңдар: (х+1) 3 - 3(х+1) 2+3(х+1)- 1
3. Бос орындарды толтырыңдар: (3х5+*) 3=*+108x10y2+*+*
6. Өзін – өзі тексеру
А деңгей - жалпы вагондағы оқушыларға
1. Тепе - теңдікті дәлелдеңдер:(х – 1)(х+1)(х2+1)(х4+1)=х8 - 1
Дәлелдеуі: (х2 – 1)(х2+1)(х4+1)= (х4 – 1)(х4+1)= х8 - 1
х8 - 1=х8 - 1
2. Амалдарды орындаңдар.
Шешуі:
3. Теңдеуді шешіңдер: 4х2 - 9=0
Шешуі: 4х2 - 9=0
(2х - 3)(2х+3)=0
2х - 3=0 2х+3=0
2х=3 2х=- 3
x=1, 5 х=- 1, 5
Жауабы: x1=1, 5, х2=- 1, 5
В деңгей
Плацкарттағы оқушыларға
1. Санды өрнектің мәнін табыңдар:
(2 – 1)(2+1)(22+1)(24+1)(28+1)– 216
Шешуі: (2 – 1)(2+1)(22+1)(24+1)(28+1)– 216=
=(22 – 1)(22+1)(24+1)(28+1)– 216=216 - 1 – 216= – 1
Жауабы: - 1
2. Бос орындарды толтырыңдар:
(*+*) 2=*+84x2y3+49y6
Шешуі: (6х2+7у3) 2=36х4+84x2y3+49y6
3. Көбейткіштерге жіктеңдер: 64a6 - 125b9
Шешуі: 64a6 - 125b9=(4a2 - 5b3)(16a4+20a2b3+25b6)
С деңгей
Купедегі оқушыларға
1. Тиімді тәсілмен есептеңдер: 29612 - 2953∙2969
Шешуі: 29612 - 2953∙2969=
=29612 - (2961 - 8)∙(2961+8)=
=29612 -(29612 - 64)= 29612 - 29612+64=64
Жауабы: 64
2. Өрнекті ықшамдаңдар:
(х+1) 3 - 3(х+1) 2+3(х+1)- 1
Шешуі: (х+1) 3 - 3(х+1) 2+3(х+1)- 1=(х+1 - 1) 3=х3
Жауабы: х3
3. Бос орындарды толтырыңдар: (3х5+*) 3=*+108x10y2+*+*
Шешуі: (3х5+4у2) 3=27х15+108x10y2+144х5у4+64у6
2 - бекет. Олимпиадалық дайындық
№7. 10
х3 - 7х - 6
өрнегін көбейткіштерге жіктеңдер.
№8. 22
х4+х2+1 өрнегін көбейткіштерге жіктеңдер.
№8. 23
х8+х4+1 көпмүшесін үш көбейткішке жіктеңдер.
№9. 9
a+в+с=5, aв+ас+вс=5 екендігі белгілі болса, онда a2+в2+с2 өрнегі нешеге тең?
№9. 22
х4+4 өрнегін көбейткіштерге жіктеңдер.
3 – бекет. Ауызша тапсырмалар
• Қысқаша көбейтудің қандай формулаларын білесіңдер?
• Оларды неге қысқаша көбейту формулалары деп атайды?
• Қысқаша көбейту формулалары қандай мақсатта қолданылады?
7. Қосымша тапсырмалар
№8. 15
82008 санының соңғы цифрын анықтаңдар.
№31. 28
Топтау тәсілімен теңдеуді шешіңдер:
4х4 – 5х2+1=0
Көбейткіштерге жіктеңдер:
аn +bn, n - тақ сан болғанда
аn - bn
а2+18аb+81b2,
с4 – 121,
х3+8,
9 – (х - 2) 2.
Көпмүшеге жіктеңдер:
а2+2аb+b2 – 9,
х4 – 125х
27а3 – а5, 9 – (х - 2) 2.
а2+18аb+81b2; с4 – 121; х3+8; 9 –(х - 2) 2.
8. Соңғы бекет БІЛІМ қаласы
9. Үйге тапсырма
Купе вагонымен келсеңіз:
Паскаль үшбұрышын қолданып, келесі екімүшелерді 4, 5, 6, 7 - дәрежелерге шығарып, көпмүше түрінде көрсетіңдер:(у - 2), (с+1), (а2+в3), (в+3)
Плацкарт вагонымен келсеңіз: Пифагор есебі.
Кез келген 1 - ден өзге тақ сан екі квадраттың айырмасына тең.
Жалпы вагонымен келсеңіз: Диофант есебі.
Қосындысы 20, ал көбейтіндісі 96 болатын екі санды табыңдар. Диофант осы есепті шешу үшін квадраттар айырмасы формуласын қолданды. Сендер де солай шығарып көріңдер.
Қосымша тапсырма: Қысқаша көбейту формулалары. №30. 45, № 30. 46
10. Сабақты қорытындылау (Оқушы стикерге белгі салып, тақтаға жапсырады)
Сабақ өте жақсы ұнады және бар мүмкіндігімді пайдаландым
Сабақ ұнады және өз мүмкіндігімше қатыстым
Тарау бойынша әлі жұмыс жасау керек
Заманауи сабақ- математика мұғалімдерінің инновациялық білім беруінің негізі
Математиканы тереңдетип окыту
Жеке тұлғаны дамытудағы шығармашылық жұмыстың рөлі
Әріпті өрнектерді жақшаға алып түрлендіру
МАТЕМАТИКА НЕГІЗДЕРІ пәнінен практикалық сабақтарға арналған әдістемелік нұсқаулық
Математиканы оқытуда гуманизациялау ұстанымын жүзеге асыру жағдайлары
Математика сабақтарында ақпараттық технологияны қолдану
Интеграцияланған сабақ бірнеше пәннен білімдерін біріктіріп жинақтап сабақтың мақсатына жететін, бірнеше пән бойынша мәселелерді қарастыруға мүмкіндік беретін арнайы ұйымдастырылған сабақ
Ықтимал теориясы
Интерактивті тақтаның информатика пәнін оқытудағы мүмкіндіктері 050111- информатика мамандығы бойынша
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Ақша туралы қысқаша түсінік
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама
Бауыр ауруларын зерттеудегі қысқаша тарихи мағұлмат
Экспериментке қысқаша шолу
Есептеуіш техниканың қысқаша даму тарихы
Өнеркәсіптің қысқаша сипаттамасы
Сабақтың міндеттері
Крест жорықтары ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Бастауыштары есімдіктердің әр түрінен болатын Менің курстас жолдастарым тақырыбында шағын әңгіме құрастырыңыз