Мөлшер үстеу ережелерін меңгерту

Тақырып: Автобус (6 сынып)
Мақсат: Оқушылардың көлік тақырыбы аясында білімдерін кеңейту. Үстеуді меңгерту, мөлшер үстеуімен таныстыру. Тілдерді меңгеруге байланысты мәтінмен таныстыру. Өздік пікірін еркін жеткізуге ықпал ету. Ойын жүйелеуге баулу.
Күтілетін нәтиже:
А) Оқушылар жаттығулардың жүйесін толық ұсына алады;
Б) Сөздерді септей біледі;
С) Жаңа сөздерді қолдана отырып, күнделікті өмірде қолданылатын жаттығулар туралы ойын жаза алады.
Құрал - жабдықтар: тақта, флипчарт, маркер, қима қағаздар

Сабақ барысы:
І. Псих - лық ахуал "Алақан" ойыны 2 мин
Оқушыларды қадағалау
Сурет арқылы топқа реттелу.
Көтергіш кран, автобус
Жақсы тілектер айту.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру 4 мин
Күрделі сөздер түрлерін айту. Сөздік айту, диалогтарын тыңдау.

Топқа бөліну 1 мин.
Оқушыларды кеспелер арқылы топқа бөлу

II Қызығушылықты ояту АКТ
Презентация 5 мин
Оқушыларға көлік туралы презентация көрсету. Қандай тақырып өтеміз?
Біздің мақсатымыз қандай?

ІІІ. Жаңа сабаққа көшу (ашу, түсіну)
"Миға шабуыл"жасау 1 мин
Суретке қарағанда не ойларыңа келеді? Жазып, тізіп шығу - адам, жүргізуші, аялдама, іс, бағыт т. б.

Мәтінмен жұмыс
(Жоспарлау, талдау, синтездеу, жинақтау)
Жұптық, топтық
8 мин Сөздік оқу.
101 - бет, 107 - бет көтергіш кран, автобус мәтіндерін бөлшектерге бөліп аударту.
Әр топ бір біріне сұрақтар қояды.

(Жоспарлау, талдау, жинақтау)
Жеке, жұптық, топтық 10 мин
Үстеу деген не? Қайталап шығайық.
Әр оқушыға бір сөзден беру, аудару.
Мөлшер үстеу ережелерін меңгерту.
2 - тапсырма Автобус туралы мәліметтерді жазу.

Сергіту сәті Қара жорға сергіту сәті 1 мин.
Іс - әрекеттерді қайталау

ІV. Сабақты қорытындылау
Сәйкестендіру 5 мин.
Едәуір үлкен
Онша көп
Анағұрлым адам
Бірталай қиын емес
Бағалау
V. Үй тапсырмасын беру
VІ. Рефлексия

Автобус. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Мектепте үстеуді оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерді қолданудың тиімділіктері
Туынды түбір үстеу тудыратын жұрнақтар
Бастауыш сыныптарда қазақ тілі сабақтарында пайдаланатын дидактикалық ойындардың түрлерін саралау
Тіл қарым-қатынас құралы
Сөз табы ретінде үстеулерді оқытудың мақсаты мен міндеттерін анықтау
Еліктеуіш сөздерден жасалған үстеулер
Қытай тілі грамматикасындағы (介词) сөз алды қосымшаларының ерекшелігі
Тілдің грамматикалық құрылысы, оның қызметі
Сын есімді жеке сөз табы ретінде қарастырған ғалымдардың көзқарастары мен пікірлері
Ұлттық тіл білімі қалыптаса бастаған кезеңдегі сын есімнің танылуы
Азия өзендерінің су мөлшері және су айналымы
Жол қозғалысы және көлік құралдарын пайдалану ережелерін бұзғаны үшін жауапкершілік
Қазіргі уақытта қалыпты температурада тұтқырлығы жоғары мүнайларды, немесе парафин мөлшері
Дәрумен (Витамин) - адам мен жануарлардың тіршілігіне, олардың организміндегі зат алмасудың бірқалыпты болуы үшін аз мөлшерде өте қажетті биологиялық активті органикалық қоспалар
Жұмыртқа жасушасы ( овоцит ) цитоплазмасының анимальды полюсінде сарыуыз қоры тым аз мөлшерде болуы болмаса тіптен болмауы да мүмкін
Аксоплазмада эндоплазмалық тордан туындайтын базофилді (хроматофилді) заттың кесекшелері болмайды, митохондриялар және жүйкелік медиаторларға толған мөлшері әртүрлі көпіршіктер болады
Антигеннің мөлшері
Мұнда қырық деген сан жай ғана өтіріктің көптігін көрсеткен мөлшер сан
Әртүрлі мүшелердегі борпылдақ дәнекер ұлпасы жасушааралық тірі затындағы негізгі аморфты заттың мөлшері мен химиялық құрамы сол ұлпаның қызметі мен жағдайына байланысты ұдайы өзгеріп отырады
Ақуыз мөлшерін анықтау