Кім тез

"Менің Отаным - Қазақстан" тарихи - танымдық ойын.

Тақырыбы: Отаным менің - Қазақстан
Мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың Қазақстан тарихы пәнінен алған білімдерін толықтырып, таным белсенділігін арттыру.
Дамытушылық: Пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып, оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: Елінің тарихын құрметтеуге тәрбиелеу. Оқушылар бойында патриоттық сезімдерін ояту.

Ойын барысы:
Жүргізуші: Қайырлы күн, ұстаздар мен оқушылар!
Отаным менің - Қазақстан интеллектуалды ойынына қош келіпсіздер!
Алдымен, ойын шарттарымен таныстырайын.

Ойын 6 кезеңнен тұрады.
1. “Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар”
2. “Самғау” Шарықтау
3. “Тұлғаны таны”
4. “Тарихи криптограмма”
5.“Кім тез”
6. Пікірталас

І кезең“Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар” деп аталады. үш топқа сұрақтар беріледі. Әр дұрыс сұрақ І ұпаймен бағаланады
І топ Алғашқы адамдар
1 – Қазақстанда алғашқы адамдар қашан пайда болған. (Мұнан 1 млн. жыл бұрын)
2 – Алғашқы адамдар өмір сүрген кезеңдегі қоғамдық құрылыс.(Алғашқы қауымдық құрылыс)
3 – Тарих ғылымында ежелгі тас ғасыры қалай аталады? (палеолит)
4 – Қазіргі адамдарға ұқсас адамдар қалай аталды? (Саналы адам, кроманьондық)
5 – Алғашқы адамдар табиғаттың дайын өнімдерін теріп, азық етті. Бұл кәсіп қалай аталды? (терімшілік)
6 – Алғашқы адамдардың даму сатысын ата. ( Епті адам , Тік жүретін адам , Саналы адам )
7 – (үшкір таяқ, тас кескіш, қырғыш, шапқы, т. б.)
8 – Тарихта қай дәуір ұзаққа созылды? (тас дәуір)

ІІ топ Қазақ хандығы
1 – Қазақ хандығы қашан құрылды? (1465 - 1466 ж.)
3 – Қазақ хандығының мемлекеттік құрылымын ата. (ауыл – ата - аймақ – ру – арыс – ұлыс – жүз – хандық)
12 – Ханталапай қандай дәстүр? (Хан сайлағанда малын бөліп алу дәстүрі)
14 – Жеті жарғы заңдар жинағы қай ханның тұсында жасалды? (Тәуке)
16 – Жоңғарларға соққы беріп, мемлекет ретінде тарих сахнасынан жойылуында үлес қосқан хан. (Абылай)
18 – Хан болып сайлану талаптары (шонжар - сұлтандар, Шыңғыс ұрпақтары)
20 – Қай ханның тұсында қазақ жері кеңейіп, қазақ мемлекеті өрледі? (Қасым)
23 – ХҮІ - ХҮІІ ғасырларда қазақ хандығында мал бағудың қандай жүйесін пайдаланды? (қыстау, күздеу, жайлау, көктеу)

Ұлы Отан соғысы
1 – Фашистік Германияның КСРО - ға шабуыл жасау мақсаты қандай? (КСРО - ны бөлшектеп, өзіне бағындыру)
2 – Фашистердің жоспары бойынша Қазақстан қандай отар елдің құрамына кіруге тиіс болды. (Үлкен Түркістан)
3 – Ж. Жабаев Ленинградтықтарға арнап қандай жырын жазды? Қай жылы ( 1941ж Ленинградтық өренім жыры)
4 – Ұлы Отан соғысына қанша қазақстандық аттанды?
(1 млн. 200 мың)
5 Днепр үшін ұрыстарда 18 жасар ең жас қазақстандық Кеңес Одағының Батыры атағын алған кім? Ж. Елеусізов.
6 – Каспий өңіріне соғыс жағдайы қай жылы енгізілді? 1942ж
7 – Ресей кең байтақ, бірақ шегінерге жер жоқ, артымызда Москва деген жалын сөздер айтқан саяси жетекші? (Клочков)
8 – Ленинград үшін шайқаста кеудесін оққа төсеген қазақстандық батыр кім? (С. Баймағанбет)
9 – Неміс фашистері КСРО - ға неше бағытта шабуыл жасады? (3 бағытта)
10 Мәлік Ғабдуллинге қай шайқасқа қатысқаны үшін Кеңес Одағының батыры атағын алды? Мәскеу үшін шайқас.



Ұқсас жұмыстар

ЗИЯТЫ ЗАҚЫМДАЛҒАН БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОЙЫН ДАҒДЫЛАРЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
1950 жылдардағы Азиядағы дағдарыс
Ойын терапиясы
Дағдыларды қалыптастыруға бағытталған арнайы дене жаттығулары
Дидактикалық ойындардың оқушылар қабілеттілігін дамытудағы рөлі
Көрнекі құралдар
Математика сабақтарында жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқушыларды мемлекеттік аралық бақылауға дайындау
Жаңа үлгідегі Корей поэзиясының дамуы
Бастауыш мектеп оқушыларының сөз жаттау
Қимыл – қозғалыс ойындарының теориясы мен әдістемесі
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Электрондық үкімет
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңдар
Классикалық - әкімшілік баскару мектебі
Әкімшілік-қуқықтық қатынастар
Әкімшілдік - әміршілдік жүйе
Басқару ұйымастыру үкім шығару қызметіне қажет
Үкіметтің 2006 - 2008 жылдарға арналған бағдарламасы