Армысың көк аспан. Қазір қай мезгіл
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білімдік аймағы: Қатынас
Бөлімі: Тіл дамыту
Тақырыбы: Алтын күз (сурет бойынша әңгімелеу)
Мақсаты: Күздің негізгі белгілерімен, күзгі табиғатпен, күзгі еңбек түрімен таныстырып, алған білімдерін тиянақтау. Әңгіме құрап айтуды дамыту, сөздік қорларын молайту, берілген сөз арқылы сөйлем құрау, күз мезгілінің ерекшелігін танып, білуге тәрбиелеу.
Сөздік жұмысы: салқын суық, жел, сары ала тон жамылған ағаш, егін
Іс-әрекет кезеңі
Тәрбиешінің әрекеті
Бала әрекеті
Мотивациялық оятушылық
Тәрбиеші балаларды Армысың көк аспан атты шаттық шеңберге тұрғызады.
Армысың асыл күн!
Армысың көк аспан!
Армысың жан досым
Жылуыма жылу қос
Міне, менің қолым!
Тәрбиеші жұмбақ жасырудан бастайды
Қызыл, сары, кемелер
Су бетінде қалқиды
Соқса егер салқын жел
Ырғалады толқиды
Ол не?
Балалардың назарын даладағы көрініске аударып, сұрақтар қойылады.
- Қазір қай мезгіл?
- Күз екенін қайдан білдіңдер?
- Күз мезгілінде неше ай бар?
- Тәрбиеші күздің үш кезеңге бөлінетінін айтып түсіндіреді.
Ерте күз, алтын күз, қара күз
1) Ерте күз – күздің басталуы.
2) Ал алтын күз деп неге айтамыз?
3) Қара күз деп атайтын себебі:
ағаштардағы жапырақтың бәрі түсіп, шөптердің бәрі қурап, жер қараяды.
- Суретпен жұмыс: Күз туралы
Суретке балалар ат қояды.
- Екі үш бала суретке қарап, неге алтын күз, ерте күз, қара күз деп аталғанын әңгімелейді.
Тәрбиеші жетекші сұрақтар қояды, толықтырады.
- Егер күзде күн ашық болса қандай сөздерді қолдануға болады?
- Ал, егер күн бұлтты болса қандай сөздерді қолданамыз?
Тәрбиеші М.Жылқайдаровтың Күз деген өлеңін оқып береді.
- Бұл өлеңнің авторы кім?
- Өлеңде ақын жылдың қай мезгілін суреттеген?
- Алтын күз қамбаға нелерді толтырды?
Сергіту сәті: Алтын күз әнімен жасалады
- Тәрбиеші күз өлеңін 2 рет оқиды.
- Балалар түсінгендерін айтып береді
Ойын: Ненің жапырағы
Балалардың жауабы
- Жапырақ
- Күз мезгілі
Үш ай бар: қыркүйек, қазан, қараша
- Жапырақтың бәрі сарғайып, алтындай сары күйге енеді
Сондықтан алтын күз
- Балалардың жауабы
- аспан ашық, мөлдір, көгілдір, тап-таза
- күн түнеріп тұр, аспанды сұр бұлт қаптаған, суық жаңбыр сіркіреп жауып тұр.
Балалардың жауабы
- Алма, өрікті қамбаға толтырды.
- балалар жинаған жапырақтарын ажыратады
(түсін, пішінін) айтады
Рефлексивті түзетушілік
Ұ.о.іс-әрекетін қорытындылау
- Неге бұл жыл мезгілін алтын күз деп атайды?
- Алтын күзде балалар неге партаға отырады?
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Табиғаттың күз мезгіліндегі өзгерістері жайлы білді
Білуі керек: Күздің үш кезеңге бөлінетінін меңгерді
Түсінеді: Жұмбақ, сұрақтар арқылы байланыстырып сөйлеуді, әңгіме құрап айтуды түсіне білді
Дидактикалық материалдар арқылы бастауыш сынып оқушыларының тілін дамыту.
Оқушылардың шығармашылық жұмыстары
Ақындар шығармалары
Балаларды санға үйретуге ақыл-ойдың әдістері
Лэпбук мектеп жасына дейінгі балаларға жыл мезгілдерін оқытудың заманауи құралы ретінде атты 4-5 жастағы балаларға арналған жоба
Үй жұмысын орындауға көмек, көптеген мысалдар мен нақты ережелер (қазақ тілі)
Мұқағали Мақатаев лирикасының өміршеңдігі
Қазіргі айтыс ақындарының сөз қолданымы
Мектепке дейінгі жастағы балаларға әлеуметтік тәрбие беруде ауыз әдебиеті үлгілерін пайдалану
Мектепке дейінгі балалардың құрастыру шығармашылығының білім дағдыларын дамыту
Қазіргі дүниежүзінің саяси картасы
ТОНЫКӨК
СӘБИТҰЛЫ АСАНҚАЙҒЫ
Салық жүйесі және оның қазіргі кездегі қызмет етуі
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Ақшаның қызметтерi және олардың қазiргi жағдайдағы дамуы
КӨКІҰЛЫ ЕСЕТ
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
ӘСКЕНҰЛЫ ӘБІЛҚАЙЫР ХАН
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру