Түстерге байланысты топқа бөлу

М. Мирманов атындағы жалпы орта білім беретін мектептің
III деңгейлі сертификатталған Бастауыш сынып мұғалімі
Балешова Шынар

Әдебиеттік оқу пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қазақ тілі 4 сынып
Сабақтың тақырыбы Қазына көтерген бала
Күтілетін нәтижелер
А) Әңгіме мазмұнын түсінеді, мәтінде қандай оқиға бейнеленгендігін айтады.
В) Әңгімедегі негізгі ойды анықтай алады, мазмұнын өмірмен байланыстырады
С) Әңгімедегі кейіпкер туралы мәлімет береді, мінездеме береді, тұжырым жасай алады7
Керекті жабдықтар: Әдістемелік нұсқаулық, мазмұнды суреттер, маркер, АКТ, суреттер, смайликтер, топқа бөлу суреттері, стикерлер.

Кіріспе
Амандасу. Тренинг.
2. Топқа бөлу: Түстерге байланысты топқа бөлу .
3. Үй тапсырмасы: Сұрақты ұстап ал әдісі арқылы сұрау.
1Құрманғазы туралы не білеміз?
2. Мына оқушының жауабы туралы не ойлайсың?
3. Оқушының жауабын қалай кеңейтуге болады?

Тұсаукесер
Қызығушылықты ояту.
Қаныш Сәтбаев туралы бейне ролик
Бұл кім?
Осы сұрақ арқылы оқушылардың пікірлерін білу, ойларын анықтау
Негізгі бөлім
Қаныш Сәтбаев – 1899 - 1964 жылы) Баян ауыл ауданы, Павлодар облысы қазақ және Кеңес Одағының геологы, қоғам қайраткері, Қазақ КСР Ғылым академиясын ұйымдастырушы және оның тұңғыш президенті, Қазақ КСР академиясының академигі, Кеңес Одағының және Қазақстанның металлогения мектебінің негізін қалаушы, Ол Жезқазған, Қарағанды, Алтай жер аймақтарын зерттеп, көптеген кен орындарын ашқан. Маңғыстау, Мұғалжар, Торғай өңірлерінің табиғи байлықтарын анықтады.
Қаныш Сәтбаев – қазақтың аса көрнекті геолог - ғалым әрі қоғам қайраткері. Ол Жезқазған, Қарағанды, Алтай жер аймақтарын ашқан. Қаныш Имантайұлы Сәтбаев (1899 жылы, Баянауыл ауданы, Павлодар облысы - 31 қаңтар, 1964 жылы, Мәскеу) - қазақ және Кеңес Одағының геологы, қоғам қайраткері, Қазақ КСР Ғылым академиясын ұйымдастырушы және оның тұңғыш президенті
Жазушы Әнуар Жапаровтың төмендегі Қазына көтерген бала әңгімесін оқып, ғалымның өзіне тән бір ерекшелігімен танысамыз.

2. Оқулықпен жұмыс. Мәтінді түсініп, жалғастырып оқу. Әр азат жолды жеке түсіндіріп айту.
Рөлге бөліп оқу.
2. Сергіту сәті.

- Қ. Сәтбаевтың туғанына 100 жыл толуына орай шығарылған монета
- Қ. Сәтбаев атындағы ғаламшар
- Қ. Сәтбаев атындағы канал (Ертіс - Қарағанды каналы)
- Ақсу қаласындағы ескерткіш мүсін
1 топ
1. Әңгімедегі кейіпкерлерді ата
2. Шығармада баяндалатын оқиға қай жылдары өткен? (1912ж)
2 топ
1 Қаныш Сәтбаев туралы мәлімет айт
2 Мәтінде Қаныштың қандай өнері байқалады?

3 топ
1 Қапшықтың ішінде не бар?
2 Әңгіме неліктен қазына көтерген бала деп аталған?
Бағалау
Сабақтың әр кезеңінде бағалау жүзеге асып отырады.(Смайлик, екі жұлдыз, бір ұсыныс)
Бағдаршам
Кері байланыс

Үйге тапсырма: Мәтінді мазмұндау, жоспар құру



Ұқсас жұмыстар

Барокко дәуіріне жалпы сипаттама
Түстердін араласуы
Қазақтың ою - өрнегінің мәні мен мағынасы
Терінің жүн-жабындысына сипаттама
Қазақтың ұлттық ою-өрнегі
Аңдар терісі мен үлбірінің тауарлық көрсеткіші
Түстердің адам психологиясына әсер етуі
Былғары және үлбір тауартануы
Орта мектепте көркем еңбекке оқытуда оқушыларды түстану ептіліктеріне үйретудің өзіндік ерекшеліктері
МЕКТЕПТЕ КӨРКЕМ ЕҢБЕК САБАҚТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫ ТҮСТАНУ ЕПТІЛІКТЕРІНЕ ҮЙРЕТУДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Мемлекеттің пайда болуы туралы
АҚПАРТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРҒА БАЙЛАНЫСТЫ МАМАНДЫҚТАРДА «МӘЛІМЕТТЕР ҚОРЫ» БӨЛІМІН МЕҢГЕРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ.
Бюджет тапшылығының проблемалары және бюджет тапшылығының болу себептері , оны төмендетудің әдістері .
Бюрократияның пайда болу формалары
Християн дінінің пайда болуы
Баніктің пайда болу тарихы
Готикалық мәдениеті және архитектурасының пайда болуы
Германияның Кеңес Одағына байланысты жоспары
Мемлекет пен құқықтың пайда болуы мен дамуы.