Табиғаттың қай түрін көріп отырсыңдар

Тақырыбы: Табиғатты аялайық.
Мақсаты:Оқушылардың табиғат туралы түсінігін анықтау, табиғат – адам өмірінің тірегі екенін оқушы санасына жеткізу, оқушыларды табиғатты сүюге, оны қорғауға үйрету.
Барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Оқушыларға ақ қағаз таратып, жұмыс барысында қажет болған кезде пайдалантындарын ескертемін.
- Балалар, тақтадағы ілулі суреттен жылдың қай мезгілін көріп отырсыңдар?
- Жаз мезгілі.
- Оны қайдан байқадыңдар?
- Ашық аспан және жердегі шөптердің жасыл екендігінен.
- Табиғат дейміз.
- Дұрыс. Ендеше, балалар, менің бастаған жұмысыма сендер көмектеседі деген үміттемін.
2. Мұғалім: - Жазда барып өзеннің, жағасына бөгелдім. Кім айтады, кәнеки, мен ол жерде не көрдім?
Жауаптар: - Тау, өзен, ағаш,құс,гүл т.б.
Мұғалім: - Жазда тауға өрмелеп,
Шаршап талай бөгелдім.
Жан-жағыма мен кенет,
Қарап едім, не көрдім?
Жауаптар: - Күн, бұлт, жануарлар, жасыл желек,тас т.б.
Мұғалім: - Табиғаттың қай түрін көріп отырсыңдар?
Жауап: - Тірі табиғат, өлі табиғат.
3. Доппен жұмыс. Допты әр балаға лақтырып тірі табиғат және өлі табиғат атауларын сұраймыз.
Мұғалім: - Табиғатқа арнап ән шумағын жазған ұлы адам кім еді?
- Абай Құнанбаев.
- Ән сабағында жаттаған ән қалай аталады?
- Желсіз түнде жарық ай .
4. Мұғалім: - Балалар, алдарыңдағы қағазға табиғат, оның түрлерін схема түрінде көрсетіңдерші.
Адам Жануар Өсімдік
Су, ауа, өсімдік, білім, баспана,
Тамақ, жылы, су, киім, ауа
Үй, еңбек, су, ауа, жылу

Тапсырманы орындалу тәртібі.
1.Қажет сөздерді сызықпен белгілеу керек екенін ескерту.
2.Жауап берерде топ ішінен бір бала ғана айтуға болатынын ескерту.
3.Қосымша жұмбақ, мақал айтуға болатынын ескерту.
Топтың жұмысына баға беріп сәтті орындалғанын айтып немесе қателескен жері болса, басқа топтармен ақылдасып, дұрыс шешімін айтқызуға тырысамын.

5. Пікірталас жұмысы.
Киіз үйдің суретін плакатқа жасырып тұрып:
- Мына өлі табиғатты ұмытып кетіппіз – деймін.
Оқушылар: - Жоқ ол табиғат емес.
Мұғалім: - Неге?
Оқушылар: - Ол адамның қолынан жасалған зат.
Мұғалім: - Адам. Адам дегеніміз кім?
Оқушылар: - Ол тірі табиғат. Қозғалады, жүреді, сөйлейді, еңбек етеді.
Мұғалім: - Жануар да, құстар да осындай іс-әрекет жасайды, олардан қандай айырмашылығы бар?
Оқушылар: - Адам оқып, білім алады. Адам миымен ойланады. Адам екі аяқты, жануарлар төрт аяқты. Құс ұшады, адам өздігінен ұша алмайды,т.с.с.
Мұғалім: - Жаңа адам білім алады дедіңдер. Дұрыс – ақ, балалар. Білімді қайдан алуға болады?
Оқушылар: - Компьютерден.
Кітапханадан
Кітаптан
Мектептен
Журналдан
Театрдан
Теледидардан
Білімді адамдар қандай мамандықтарға ие бола алады?

6. Ой толғау.
Оқушыларға ақ парақ таратылып беріледі.
Әр топ берілген сұрақтарға жауап жазады.
1 – топ: Табиғаттың адамға деген пайдасын жаз.
2 – топ: Табиғатты қалай қорғайсыңдар?
3 – топ: Табиғатты көріктендіру үшін не істейсіңдер?
7.Табиғат жайлы мақал-мәтелден жарыс ұйымдасытырылады.
1.Екпей егін шықпас, оқымай білім жұқпас.
2.Жер адамды асырайды, ана баласын асырайды.
3.Алтын жерден алынады.
Ал, білім кітаптан алынады.
4.Гүл – жердің көркі, қыз – елдің көркі.
5.Жаңбыр жауса – жер ырысы.
Мұғалім: - Табиғат қандай?
Оқушылар: - Әдемі, көркем, сұлу, қызықты.
Табиғатты ақындар жырға қосса, суретшілер қылқаламмен бейнелеген.

Қорытындылау кезеңі.
Мұғалім: Табиғатсыз адам өмір сүре алмайды екен, ендеше жердің, табиғаттың иесі мына сендер, біз оны қорғауымыз керек. Демек, табиғатты қорғау – өз Отанымызды сақтау деген сөз.
Табиғатты қорғайық деген белгі тапсырылады.



Ұқсас жұмыстар

Сурет салу өнері
Оқушылардың тіл мәдениетін ұстартуда педагогикалық дағдылар
Сөздік әдіс
Мұхтар Əуезовтың шығармаларының бастауыш сыныпта оқытылуы
Бастауыш сынып оқушыларын табиғатты қорғауға баулу
Мектеп жасына дейінгі балаға(кыс,көктем) жыл мезгілдерімен таныстыру
Қазақ халық ертегілері арқылы бастауыш мектеп оқушыларына адамгершілік тәрбиені қалыптастыру жолдары
Бастауыш мектеп оқушыларын адамгершілікке тәрбиелеуде халық ертегілерін оқыту процесінің рөлі
Сөнбес жұлдыздар
Балалар әдебиетінің бәйтерегі: Б.Соқпақбаевтың 80 жылдық мерейтойына арналған әдістемелік құрал
СӘБИТҰЛЫ АСАНҚАЙҒЫ
ӘСКЕНҰЛЫ ӘБІЛҚАЙЫР ХАН
Сигналдың гармоникалық құрамдас бөліктерін графикалық түрде анықталуын бағдарлама түрінде іске асыру
ШОҚАЙҰЛЫ МҰСТАФА
“Аққайың” емі шипалы
Отандық өнеркәсіп кәсіпорындарын қайта құрылымдаудағы машина жасау өнеркәсібінің маңызы
Қазақстандағы қайырымдылық қорлардың ерекшеліктері
Қазақстандағы балалар үйі мен интернаттардағы қайырымдылық шаралары
Біз бүгін қай жерде тұрмыз
Әбілқайыр хан туралы