Балалар кім келді бізге
Балалардың денсаулықтарын нығайту, қан айналымдарының дұрыс жұмыс жасауына ықпал ету. Ертегі кейіпкерлерімен тілдесе білуге, сене білуге тәрбиелеу. Таза ауаның қасиетін ұғындыру.
Қолданылған әдіс тәсілдер: Сұрақ жауап, қимылдар жасату, көрсету, ойнату, әңгімелеп үйрету.
Бәйтерек топ балалар жеңіл киініп, далаға шыға бере көк бағытты көреді.
Жүргізуші: Балалар! Сендер ертеңгісін осыны көрдіңдер ме?
Мен көрген жоқпын. Жүріңдер бәріміз осы ізбенен барып көрейік.
Қандай үлкен төмпешік.
- Мұның ішінде не бар екен? Көрейік, ішінен шана тауып алады. Бұл шанамен балалар біз жарысып ойнаймыз.
ШАНАМЕН ЖАРЫС
(2 бала 2 баланы шанамен сүйреп көшелердің арасымен айналып тез сүйреп келу керек)
Жүргізуші: Әрі қарай жүрейік, үйшік көрінеді. Мұнда кім тұрады екен?
(түлкі шығады)
Түлкі: Сәлеметсіздер ме, Сендер неғып жүрсіңдер, балалар?
Балалар: Ойнап жүрміз, түлкішек.
Түлкі: Мен сендерді ойынға шақырамын. Мен сендерге әдемі қимылмен ойын ойнатамын, соны қане бәріміз бірге жасайықшы!
Ойын түлкішек
Түлкі: Ойын ұнады ма? Рахмет сендерге. Маған жолығып, көңілімді көтеріп кеттіңдер. Сау болыңдар!
Балалар: Сау болыңыз, түлкішек.
Жүргізуші: Ал, балалар тағы да жүрейік. Біздер орман ішіне кіріп кеттік. Алдымызда тағы бір үйшік, мұнда кім тұрады? Ау - у кім бар?
Балалар: Ау - у, Кім бар үйде?
Мыстан кемпір: (Тығылып қалып, әуенмен айқайлап шығады)
- А - а қорқып кеттіңдер ме? Неғып жүрген балаларсыңдар, өздерің қорықпайсыңдар ма?
Жүргізуші: Жоқ, балалар сенен қорықпайды. Біздер таза ауада ойнап жүрміз. Денемізді шынықтырып жүрміз.
Мыстан кемпір: Не керек жаттығу жасап, мен пештің үстінде жатқанды жақсы көремін, бірақ ойнағанды да ұнатамын. Мен сендерге бір тапсырма беремін, орындайсыңдар ма?
Балалар: Орындаймыз.
Мыстан кемпір: Ал, ендеше мына тақтайдағы суреттегі белгіге қарды дәл тигізу керек. Көрейін сендердің шапшаң, мергендіктеріңді.
(2 бала шығару)
ОЙЫН: БАҒАНАҒА ДӘЛ ТИГІЗУ (Қарды)
Мыстан кемпір: Өздерің күшті екенсіңдер, ал енді жарысып көрейік.
ОЙЫН; ДОППЕН ЖАРЫС
2 колоннаға бөліну керек
(3 құрсаудан секіру, кеглиді айналамыз, 2 доғаның астымен өтіп тез жүгіріп келу)
Жүргізуші: Қалай мыстан кемпір балалар ойыны ұнады ма, жақсы ойнайды екенсіңдер.
Мыстан кемпір: Шаршап қалдым, барып жатып демалайын, рахмет сендерге, енді денемді күнде шынықтыратын боламын. Сау болыңдар.
(үйіне кіріп кетеді)
Жүргізуші: Жарысымызды әрі қарай жалғастырамыз. Қане барлығымыз билеп, қимылдар жасап жылынайық.
Би: ӨЗ ЕРІКТЕРІМЕН
- Төмпешік қар сатында қар адам тығылып қалады, басында шелек көрінеді.
Жүргізуші: Қараңдаршы балалар шелек тұр, кім дәл тигізеді екен.
(Дәл тигізген кезде артынан қар адамы, билеп шығады)
- Балалар кім келді бізге?
Қар адам: Амансыңдар ма, балалар!
Мені оятып жібердіңдер
Өздерің не істеп жүрсіңдер?
Балалар: Дем алып, таза ауада ойнап жүрміз.
Қар адам: Мен де сендермен ойын ойнаймын, кім тез домалақ үлкен қарды жасайды екен.
ОЙЫН; ҚАРДЫ ДОМАЛАТУ
Қар адам: Өздерің шапшаң екенсіңдер, ал енді осы қарды 2 - ге бөліп қояйық. Ойын мына 2 құрсауды жүгіріп әркім өз колоннасын жинап алу керек, жүгіріп мына қарды айналып.
ОЙЫН: ӨЗ КОМАНДАҢДЫ ҚҰРСАУ ІШІНЕ ЖИНАП АЛ
Жүргізуші: Біз ортаға қар адамын алып би билейміз.
БИ: ҮЙРЕКТЕР
Қар адам: Рахмет қандай көңілді балалар, денелерің шынығып, мықты шымыр болып өсіңдер, ауырмаңдар.
Мынау сендерге менен сыйлық, дәмді құймақ.
Жүргізуші:
- Осымен дене шынықтыру мерекесіне арналған сағатымыз аяқталды.
- Сендерге мереке ұнады ма, балалар?
- Қандай ертегі кейіпкерлерін көрдіңдер?
КӨҢІЛДІ МЕРЕКЕЛЕР МЕН ҚЫЗЫҚТЫ ЕРТЕҢГІЛІКТЕР
КӨҢІЛДІ МЕРЕКЕЛЕР ЖӘНЕ ҚЫЗЫҚТЫ ЕРТЕҢГІЛІКТЕР
Мектепке дейінгі жүйесіндегі үштілдік - көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыру құралы
Ағартушы ғұламалардың бала ойын дамытудағы көзқарастары
Балалар тілін дамыту әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балаға(кыс,көктем) жыл мезгілдерімен таныстыру
Сөйлеу тілін тексеруге арналған көрнекі және сөздік материалдардың мазмұны
Әр түрлі жастағы топтарда тіл дамыту оқу іс-әрекетінің құрылымын өткізу ерекшеліктері
Қазақ радиосы - қазақтың киелі қарашаңырағы
Ойлаудың логикалық формасын үйрету
КЕЛДІБЕКҰЛЫ ҚАЗЫБЕК БИ
ЖАНГЕЛДІҰЛЫ ЕСКЕЛДІ
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Қазақстандағы балалар үйі мен интернаттардағы қайырымдылық шаралары
Электрондық үкімет
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңдар
Классикалық - әкімшілік баскару мектебі